Naposledy editováno 12.09.2018 04:06:41
Únik proudu by měl jít zjistit lehko. Když je baterka zapojená v moto, odšroubuje se jeden z kabelů baterie a mezi pól baterky a odšroubovaný vodič se napojí multimetr v režimu Ampérmetru na stejnosměrný proud. Pokud ve vypnutém stavu naměří hodnotu v řádu desítek mA, je to špatně. Pokud jde jen o jednotky mA, tak to asi nevadí. No pak už jen zkoušet odpojovat pojistky u jednotlivých okruhů a zkusit určit, co má na svědomí spotřebu.
Například na CBF 600s jsem měl baterku v nějakém pochybném stavu. Jednou jsem nenastartoval. V nouzi jsem to natočil přes kabely od auta, jeli jsme na Moravu a baterka krásně fungovala po celej víkend Tak jsem si říkal že jí přeci jen nebudu měnit a dám jí ještě šanci, ale po týdnu baterka zase KO. Po výměně baterky je tam už tři roky nová a bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek Vybíjení baterie
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 | Milanbohy | 7 | 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas |
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 | Valpen | 9 | 30.1.2024 v 18:44 rtin |
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 | Valpen | 7 | 29.12.2023 v 20:06 StB |
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 | Sidonius78 | 22 | 15.9.2023 v 10:36 jameseric |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |