Téma: Inzerát a chování
 
7.9.2018 v 08:36
Zdravím. Zdá se to jen mně, že se rozmáhá debilní chování u inzerátů na motorky? Na fb je to normální, ale už i tady? Prodávám motorku a tohle mi přišlo mailem:
Nejste uplne mimo? 2017 GSX-S750 s najetýma 3800km, s původem ČR a v záruce se prodává za 172tis ještě s možným odpočtem a vy chcete za starý model navíc prašivý dovoz s najeto bůhví koliv, odrbanou 130tis? to je fakt dobrej fór.
Je to normální? Když něco nekupuji, tak se o to nestarám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování

7.9.2018 v 21:39 | Nahoru | #1

WildOne píše: Zajímavé téma. Taky dám něco k dobru:

Kdysi dávno, na Aukru, dva muži uzavřeli obchod. Kupující řádně zaplatil a prodejce řádně dodal zboží. Přesto si oba navzájem udělili negativní hodnocení a poté rozezleně vystavili na netu svou korespondenci, která tomu předcházela. Tak jsem ji tehdy stáhl. Zde je (jména a nicky pozměněny):

------------------------------------------------------

hejkal (kupující):

Dobrý den,
Prosím zašlete číslo účtu plus částku na poštovné. Obratem vám převedu peníze.

Pěkný den

S pozdravem
Jiří Novák
IT Manager

------------------------------------------------------

StamosJohn (prodejce)

Všechna data máte dole na mailu od AUKRA.

------------------------------------------------------

hejkal (kupující):

Dobrý den,

Máte zaplaceno dle instrukcí.

JINAK VÁS PROSÍM O TROCHU SLUŠNOSTI. Moje hodnocení něco vypovídá o mém
obchodování na AUKRU. Veškerá má komunikace zásadně začíná POZDRAVEM, byť se
Vám moje otázka mohla zdát nesmyslná. Ale jako člověk který hodně cestuje
nemám přístup k domácímu e-mailu, pak volím po vyhrané aukci volbu zaslat
informace o prodejci a tážu se na podmínky platby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aby nedošlo ke zdržení v komunikaci !!!!!!!!!!!!!!!

Pěkný den

S pozdravem

Jiří Novák
IT Manager

------------------------------------------------------

StamosJohn (prodejce)

Dobrý den.

Vážený pane Nováku,
až dočtete tento mail do konce, určitě Vás zamrzí, že jste reagoval naštvaně a neoprávněně.Nebudu se ohrazovat ani hodnocením o mně ani mým věkem, což si dovolím tvrdit, že jsem určitě starší a nedovolím si ani Vás poučovat o slušném chování. Jen ta arogance není na místě.
Ano, ne každý má okamžitý přístup k internetu, což je právě můj případ, kdy jsem odpojen od ADSL a komunikuji pouze to nejdůležitější přes dial modem. Toto připojení je pro mne, coby důchodce příliš drahé a tak pouze stáhnutí pošty a omezené komunikace. Vaše výmluva, že nejste na domácím mailu neobstojí již z jednoho důvodu, jak jste zjistil, že jste vyhrál tuto aukci?, ano stačilo se podívat na AUKRO, ale taky pokud by jste se podíval pořádně, bylo tam avízo pro všechny a tady je opis - „Doplněno 2006-04-06 09:54
Jelikož u ukončení této aukce budu mít odpojený internet, jakýkoliv kontakt směřujte na telefon, který se Vám zobrazí při ukončení, pokud tuto aukci vyhrajete. Taktéž uvidíte všechna data k provedení transakce. Děkuji za pochopení.“ Od ostatních jsem dostal smsky.
Tak se nedivte, že můj odkaz byl bez pozdravu a velice stručný, jen ať vše stihnu do minuty. A pokud argumentujete nedostupnou poštou, stačil krátký dovětek o nedostupnosti této pošty při dotazu na technické otázky. Samozřejmě, že mne vždy udiví, když se kupující s několika hvězdičkami táže na data, které mu přijdou od aukra. U novice to dovedu pochopit, ale i ten nový mě kolikrát příjemně překvapil tím že jeho první mail byl o tom, že právě zaplatil….
Mé hodnocení Vaši osoby si nedovoluji ani tady v tomto mailu, ale jak jsem uvedl nahoře, určitě Vás to mrzí, ale ponaučení pro příště, nikdy nereagovat unáhleně.

Hezký den a s pozdravem Jan Dvořák

------------------------------------------------------

StamosJohn (prodejce)

Dobrý den,

transakce byla dokončená připsáním peněz na můj účet a odesláním vydraženého předmětu na Vámi udanou adresu.. Zbývá pouze dokončit hodnocení po obdržení balíčku. Hodnocení si dovoluji udělit jako druhý.

Přeji příjemný den a s pozdravem J. Dvořák

------------------------------------------------------

hejkal (kupující):

Dobrý den,

V tom případě se hodnocení nedočkáte. Nechápu z jakého důvodu máte hodnotit jako druhý !!!!!!!!!!!!!!

Já sem platil jako první vy jste obdržel peníze jako první !!!!!!!!!!

Když už neumíte zdravit, neb výmluva že dail-up připojeni napsání DOBRÝ DEN prodraží mi přijde směšná, tak aspoň dodržujte pravidla slušného obchodu.

S pozdravem

Jiří Novák
IT Manager

------------------------------------------------------

StamosJohn (prodejce)

Vážený pane Nováku,

jste hloupý , arogantní a namyšlený hňup. A to Vás oslovuji velice slušně. Pokud jste manažérem, bůh chraň Vaše zaměstnance i Vaše nadřízené. Jste totiž opravdu blb, když si neumíte přečíst základní pravidla hodnocení, kde jasně uvádím, že hodnotím jako prodavající druhý. Kupující po otestování koupeného zboží musí nejprve zhodnotit, zda je se zbožím spokojen a tudíž dává hodnocení jako první. Již Vaše vykřičníky hovoří o tom, že jste arogantní namyšlenec ke komukoliv, pokud s Vámi nesouhlasí. Vaše vynucování mi připomíná přihlouplého a méněcenného kaprála vůči svým vojákům. Doporučil bych Vám navštívit nějakého dobrého psychologa a na nějaký čas vypnout v zaměstnání.
Zřejmě Vám dělá i potíže s komunikaci a ovládáním počítače včetně internetu. Já mám AUKRO pro zábavu a tudíž Vaše hodnocení mi může být u prdele. Ale nemíním Vám narušovat Vaše „ego“ a nebudu Vám dávat záporné hodnocení i když bych mohl.
Dovedu si představit, jak budete reagovat na tento příspěvek, ale doporučil bych, abyste se uklidnil, nedával žádné vykřičníky a po pěti minutách si šel dát panáka. Pak byste si měl dát koule do svěráku a pořádně utáhnout. Nevím co bych měl dál doporučit takovému hňupovi jako jste Vy.

V hluboké úctě Jan Dvořák

p.s.
já jsem byl v obchodě patnáct let a ve styku s druhou stranou dvacet let a nějaký usmrkanec mi chce určovat pravidla slušného chování, přímo k smíchu, takoví méněcenní byli kdysi pomocníci u VB

------------------------------------------------------

hejkal (kupující):

Dobrý den,

Komentář máte dle Vašeho jednání. Ani jednou sem Vás nenazval sprostým slovem. Lidé jako vy pouze dotvářejí atmosféru doby naštěstí dávno minulé.

S pozdravem

Jiří Novák
IT Manager

------------------------------------------------------



lidi jako Jiří Novák tvoří naprosto speciální skupinu lidstva zvanou HNIDOPICH. hrozně rádi se poslouchají a čtou po sobě svoje texty, při čemž se současně plácají po rameni, jak mu to natřeli. často jsou to ajťáci:)

(reakce na) Inzerát a chování

7.9.2018 v 21:51 | Nahoru | #2
WildOne :pláču smíchy

Naposledy editováno 07.09.2018 21:54:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát a chování

7.9.2018 v 22:34 | Nahoru | #3

RUTAN píše: lidi jako Jiří Novák tvoří naprosto speciální skupinu lidstva zvanou HNIDOPICH. hrozně rádi se poslouchají a čtou po sobě svoje texty, při čemž se současně plácají po rameni, jak mu to natřeli. často jsou to ajťáci:)


Von Jirka Novaku bude totiz sam WildOne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist