Občas se mi to zpočátku stalo na mé bývalé NC 750X také a opravdu chyba byla ve mě - buď jsem zcela nedošlápl rychlost (nemyslím tím, že je třeba do řadičky hulvátsky kopat jako kůň, ale sice jemně, ale domáčknout do krajní polohy) nebo když jsem řadičku zcela neuvolnil při rychlém podřazování. Např. jsem na cestě za zatáčkou dojel pomalý traktor s vlekem a protože proti jela auta a nemohl jsem předjet, tak jsem musel rychle za sebou podřazovat a botou jsem zcela mezi kvalty neuvolnil řadičku a chtěl rychle pokračovat s další nižší rychlostí. Nebo jsem chvátal při řazení vyšších rychlostí a na nártu nohy mi zůstala ležet ne zcela předtím uvolněná řačička atd.. Je pravda, že některé mezery mezi rychlostmi na to byly náchylnějí (u NC myslím 2-3 a pak asi 5-6). Zpočátku jsem z toho byl taky nervozní (když na displeji naskočila vodorovná pomlčka
), ale pak jsem si fakt všiml, že je to mým "hajdaláctvím" při řazení a motorka za to nemůže. Je možné, že jiné převodovky tuhle nedůslednost řidiče více tolerují, ale takhle to u některých převodovek Hondy asi bude, jsou možná až přespříliš přesné. Resp. alespoň já měl takovou zkušenost. Jak jsem zjistil příčinu, tak pak už se mi to snad za dalších 8 tis. km nestalo ani jednou. V mém případě šlo tedy jen o můj zlozvyk v hajdaláckém řazení z předchozí motorky, která si to nechala líbil....
Naposledy editováno 06.09.2018 09:04:24