1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
dafikk píše: ....... Vytahujeme pouze baterky a dáme je do tepla a sem tam nabijem.
ve vší vážnosti, respektu a jako seriózní příspěvek/dotaz : baterka by se prý neměla dávat do "tepla", ( snad že se nadměrně vybíjí ) ale nechat v "chladu", neměla by být na "mrazu".Teplem se zřejmě myslí cca pokojovka 22 - 24stC, chlad je podle mě cca 15 -18 stC (přes zimu nějaká chodba/komora ), mráz je jasný.
S tím teplem je to takový pofidérní, přes léto je baterka přeci v teple, jenže je zároveň taky v provozu=pracuje., takže ok.
Jasně,nic se nemá přehnět, na druhou stranu správnou / rozumnou / péčí se dá lecos zachránit.. Když jsem kupoval před 5ti lety VFRr96 ( zcel jistě neorigo baterka), tak solidní prodávající povídá, připrav se na baterku, už je tam 5 let ( což je asi tak životnost náhražek ), no už je tam další 4 roky, a stále ok. Doufám že jsem to nezakřikl a zítra natočím
Já mám motorky na zimu jinde a musel bych tam dojíždět kvůli nabíjení. Nechci aby byly v nečinnosti v mrazu,tak je vytáhnu a doma dám do chodby,kde je 18-20°C.
dafikk> tak já napíšu Končím, nic ve zlém, měj se. Což jsi měl vzít jako (kašlem na to, nebudeme se dohadovat) a ty mě budeš posílat do prdele a nazývat šášou.....Ty jsi čoveče tak trochu mimo ne?? Jezdím nedaleko od Brna k máti, tak až k ní pojedu, tak mě můžeš poslat do prdele osobně co ty na to ??
Nemám problém ti zopakovat repliku z Pelíšků. Až pojedeš do Brna,tak napiš zprávu a já ti to řeknu i do očí. Nemám se za co stydět. Rady jsem ti dal,přidal trochu neurážející ironie,tvoje téma to drželo na prvních příčkách fóra a vo...vo....vo...vo...vo tom to je