1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
Ta "suchá" srajda ze spreje, kterou navíc nestříkáš na celej řetěz, nemá žádnej vliv na konzervaci železných částí. Takže když už řetěz umyješ (pro což shledávám důvod akorát když je člověk superestét nebo jezdí někde v prachu a poušti), je potřeba ho nakonzervovat něčím, co k němu vodu nepustí - konzervační olej nebo klidně co máš po ruce, motorovej nebo převodovej olej, normálně pokud nemám po ruce něco konzervačního ve spreji, naliju si na kus hadry olej a řetěz pořádně nakonzervuju, potom to suchou hadrou sjedu aby na něm zbyl jen tenký film, není nutný aby z něj olej cákal. Na další jízdu to stačí tak, po ní namáznu standardně nějakým tím řetězovým sprejem.
Jo, ještě k těm fotkám - docela bych se vsadil, že máš zadní kolo naštorc, řetěz nenabíhá na rozetu kolmo, jinak by byly válečky zamatlaný resp. opotřebený rovnoměrně.
Naposledy editováno 13.08.2018 13:52:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
ynzha píše: UTFB.. Když to umyješ a odmastíš, zůstane ti na článcích holý železo bez jakékoli ochrany. A to Kefalín co? Zkoroduje. Ale hlavně zrezaví!!!
Ta "suchá" srajda ze spreje, kterou navíc nestříkáš na celej řetěz, nemá žádnej vliv na konzervaci železných částí. Takže když už řetěz umyješ (pro což shledávám důvod akorát když je člověk superestét nebo jezdí někde v prachu a poušti), je potřeba ho nakonzervovat něčím, co k němu vodu nepustí - konzervační olej nebo klidně co máš po ruce, motorovej nebo převodovej olej, normálně pokud nemám po ruce něco konzervačního ve spreji, naliju si na kus hadry olej a řetěz pořádně nakonzervuju, potom to suchou hadrou sjedu aby na něm zbyl jen tenký film, není nutný aby z něj olej cákal. Na další jízdu to stačí tak, po ní namáznu standardně nějakým tím řetězovým sprejem.
Jo, ještě k těm fotkám - docela bych se vsadil, že máš zadní kolo naštorc, řetěz nenabíhá na rozetu kolmo, jinak by byly válečky zamatlaný resp. opotřebený rovnoměrně.
Clanky nemam zkorodovane, ani zrezivele....
Predchozi origo. retez my vydrzel 36k jedina zmena od te doby kettenmax...
A hold jednou dva krat za rok to vycistim. Dost km najezdim v prachu a pisku...
Orezle clanky bych neresil, ale ciste clanky a rezavy prasek je divny...
Kolo nemam na storc, je na nom cerstve nanesene mazivo a jenom to tak vypada...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 21 | 14.11.2022 v 11:01 V.e.n.c.a__zr7s |
Suzuki GSF 1250 N Bandit - koupě [1, 2] Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 34 | 22.8.2021 v 09:52 V.e.n.c.a__zr7s |
Řídící jednotka tunning Suzuki GSF 1250 Bandit | Fanda-gsxr | 2 | 27.5.2021 v 06:51 milor |