globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátoru 16N3-4
29.7.2018 v 22:21
Můžete sem někdo dát prosím odkaz (nebo rovnou poradit) na nějaký podrobný postup,jak seřídit karburator 16N3-4 u Simsona? Jak změřit hladinu a jak ji u plováku případně správně nastavit, pak kde je šroubek na ladění bohatosti a jak ji spravně nastavit a to samé s volnoběhem...? Co jsem našel, tak jsou to same rady, které popisují například nějaký zaplombovaný šroubek....ale kde ho přesně hledat....? Mám tedy problém jen s volnoběhem, tak možná ani není třeba ostatní kontrolovat... Děkuju Vám za rady.

Seřízení karburátoru 16N3-4

29.7.2018 v 23:13 | Nahoru | #1
A co to na ten volnoběh dělá? ZAPLOMBOVANÝ OTVORY nech na pokoji, šroubek bohatosti směsi je vodorovnej s pružinkou. Máš vypnutej sytič po nastartování?

Seřízení karburátoru 16N3-4

30.7.2018 v 07:01 | Nahoru | #2
a proto je na motorkarich ke stažení Dílenská příručka. Překvapivě je to tam vše napsané... ten zaplombování je benzín,ten co je z boku pristupmy je vzduch.nekdy se tomu nelze vyhnout a musí se doladit i pod plombou..

Seřízení karburátoru 16N3-4

30.7.2018 v 07:14 | Nahoru | #3
Karburátor to je fak dílo, drbal jsem se s ním hodiny a neseřídil. Hladina a sytič byl furt problém, replikový díly stojí za kulový. Koupil jsem toho gepla z NDR klukovi aby se něco naučil, víc to stálo než jezdilo a napumpoval do něj tisíce marně, Za dva roky šel z domu.

Seřízení karburátoru 16N3-4

30.7.2018 v 07:48 | Nahoru | #4
Manuál v němčině. z obrázků se dá ta hladina pochopit, jsou tam popsaný i origo trysky atd. Koukni na to. Nebo sí stáhni servisní manuál tady ze stránek, ten zapombovanej šroub je na přírubě z vrchu. Nebo nejlíp kup karbec 16N11, ten nemá tak debilní seřizování.

Seřízení karburátoru 16N3-4

30.7.2018 v 08:01 | Nahoru | #5
Ahoj,

Podrobné informace, s přesným postupem ohledně nastavení karburátoru, jsou v příručce na str. 73 – 82:
www.simsonviglu.cz/Download/Dilenska_prirucka_Simson.rar

Jinak hladina se dá seřídit takto:
U 16N3-4 by měla bejt hladina trochu vyšší. Takový pravidlo, když necháš karbec natýct benzínem a pak opatrně demnotuješ plovákovou komoru, aby si nevycmrndal benzín, tak by hladina měla být cca 1-2mm nad takový žebro, či malej nálitek co je na vnitřní stěně plovákový komory (ten nálitek zabranuje vysunutí osičky plováku)

Naposledy editováno 30.07.2018 08:02:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro Bluecz98 13 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 pozdnímíza 34 11.12.2023 v 05:11 mildanek72
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro Endiiis 8 29.11.2023 v 12:57 vit51
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro Endiiis 9 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro Bluecz98 11 24.10.2023 v 20:18 maku100


TOPlist