když jsem na dvě stě padesátce měnil duši a plášť, zjistil jsem, že kryt řetězu dře o rozetu. Ten kryt tam byl dávanej nějak dodatečně, takže ani nevím jestli tam patří, vypadá takhle:
Okukoval jsem ten prolisovanej kruhovej plech, do kterého se kryt zacvakne a zjistil jsem, že je nějakej bastlenej, dal jsem tam origo z jiné motorky, ale dře to pořád. Dá se naaranžovat tak aby nedřel, ale je jen na tom plechu + jeden šroub který spojuje obě půlky, na tom plechu má vůli, takže se vždycky trochu nešikovně posune a dře zase.
Ještě fotka jak vypadá rozeta a ten plech:
Mohl bych vzít nůžky na plech a trochu v něm zvětšit tu díru, ale nechci ho takhle ničit pokud by bylo nějaké lepší řešení.
Díky za odpovědi.
https://etovar.eu/cs...zu-jawa-panelka.html
Naposledy editováno 16.07.2018 17:29:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... | vrbkys | 11 | 7.9.2023 v 15:10 Jenik789 |
Typ motorky podle čísla rámu Jawa 250/559, Jawa 250/592, Jawa 350/360 Panelka | Jirk_K | 11 | 23.1.2023 v 06:37 cmiral |
Měli všechny jawy 592 blinkry Jawa 250/592 | Jirk_K | 12 | 25.9.2022 v 07:45 udinar |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |