2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s STK
1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s STK
FiZzeR píše: S tím krytem sedla místo sedačky se asi posrali v kině, kokoti.
Asi stejný jako přijet tam s autem, kterýmu vyndáš sedačku .... nesouhlasí počet míst k sezení ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s STK
Pinyk píše: Jo,mam to na měsíc,ale sranda je jak mu stačila nějaká závada a zbytek už nekontroloval,jestli to svítí,bliká,houká... už ho nezajímalo.Blatník a sedlo mu tam teda dám,jen jsem zvědav co se nebude líbit příště...Řeší čím dál větší kraviny,ale aby se kontrolovalo to co má opravdu vliv na bezpečnou jízdu to nikdo neřeší-třeba vůle v krku řízení,nebo v kolech,funkčnost brzd-sice tady nevím jestli je to technicky možný překontrolovat,ale raději bych byl že mě vyhodí třeba za ty brzdy než za nějakou kravinu.
mě jednou jeden psal, že to dělá právě takto u strojů, co by měly nějaký větší problém. Vyrobí úplnou 3,14čovinu co ale technika praští do očí, třeba sundá zrcátka. Ten ho pak s tou blbinou vyhodí, napíše do závad (nebo ne podle známosti) a po druhé kontroluje už jen tu kravinu .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s STK
Pinyk píše: Jo,mam to na měsíc,ale sranda je jak mu stačila nějaká závada a zbytek už nekontroloval,jestli to svítí,bliká,houká... už ho nezajímalo.Blatník a sedlo mu tam teda dám,jen jsem zvědav co se nebude líbit příště...Řeší čím dál větší kraviny,ale aby se kontrolovalo to co má opravdu vliv na bezpečnou jízdu to nikdo neřeší-třeba vůle v krku řízení,nebo v kolech,funkčnost brzd-sice tady nevím jestli je to technicky možný překontrolovat,ale raději bych byl že mě vyhodí třeba za ty brzdy než za nějakou kravinu.
To neni zkušenost s STK ale Tvá naivita že co platilo před 2 lety projde i ted....krom toho pokud by řešil to co píšeš a i jiné další podstatné věci....uz vidím jak poctivě měníš třeba veškeré hadice dle manuálu. zvlášť když zjistíš kolik to stojí
Piwell píše: Asi stejný jako přijet tam s autem, kterýmu vyndáš sedačku .... nesouhlasí počet míst k sezení ....
nn, davno neni pravda, pocetsedacek urcuje pocet kotevnich uchytu, a krome sedacek v prvni rade muze bejt vyndany cokoliv.. maji na to dokonce vlastni metodiku
INSTRUKCE PRO STK č. 4/2016
Naposledy editováno 08.05.2018 12:03:02
kontrola světla (dálkové+tlumené+obrysovka, blinkry, brzdové od přední i zadní brzdy, osvětlení RZ), zrcátka, výfuk, odrazka+ držák+sklon RZ, kryt řetězu, ráfky a rozměry gum, svítí, troubí, bliká + štítek, číslo na rámu a typ motoru a jako bonus kontrola data expirace lékárničky
Gahan37 píše: To neni zkušenost s STK ale Tvá naivita že co platilo před 2 lety projde i ted....krom toho pokud by řešil to co píšeš a i jiné další podstatné věci....uz vidím jak poctivě měníš třeba veškeré hadice dle manuálu. zvlášť když zjistíš kolik to stojí
Na mašinách už jezdím cca 20 let a pár už jsem jich vystřídal tak moc dobře vím kolik co na motorky stojí... a na STK už jsem taky párkrát byl a je to stále větší buzerace.Vidím to tak až tam přijedu příště a budu tam mít jak sedlo tak blatník tak bude technik hledat zas něco jiného a vyhodí mě třeba právě za to plexi,nebo si najde páčky,výfuky...nebo ještě jinou kravinu...
CBR 954RR, ktere by melo original plastovej blatnik jsem videl zatim snad jen na netu. Jedno to mozna jeste bude cennena vec...
Naposledy editováno 09.05.2018 20:50:12
pro L1e a L2e - TK zruseno uplne
L3e - L7e - nove jako u nas na 50ccm,cili po 6 letech od koupe a pak co 4 roky
Naposledy editováno 11.05.2018 14:21:49