SV že byl nejhorší litrovej V2... blbost. Ano Tuono V2 má lepší podvozek i motor, to jo, ale SV byla dobrá motorka. Osobně ti 650 nedoporučuju, za půl roku budeš koukat po něčem silnějším. Jednou jsem na SV 650 jel a víckrát už fakt ne. Byl jsem rád, když jsem z toho slezl
Litrový SV mají držáky motory, jsou hezký, podvozek slabší, ale osobně si myslím že když nechceš pojezdit na okruhu Rosiho (s nadsázkou) tak ti takový podvozek úplně stačí na běžný provoz. Slabší jsou brzdy, to jo. Ale dostatečně brzdí motor. A když se ho naučíš používat tak stačí brzdou jen dobržďovat. Já ho prodal jen proto, že jsem potřeboval kapříky na SF, jinak by z domu nešlo. Dal jsem ho do kupy jak jsem chtěl a myslel jsem si, že už si ho nechám, změna je život. Za mě, pokud půjdeš do SV tak jedině litr. Ze začátku POZOR na plyn, zvedá se na trojku, čtyřku
je s ní sranda. Já šel na litr SV z GSR 600 a jo, byl to skok. Tak pozor na to, ale když budeš jezdit z počátku opatrně tak se nemusíš ničeho bát. Město V2 velkým objemům moc nechutná, ale to vychytáš. Já s tím měl ze začátku problém, jelikož GSR bylo řadový čtyřvál a ten byl "hodnější" víc odpustil. Na SV jsem se naučil, že V2 moc neodpouští. Párkrát si řekla, že chce něco jinýho a ono tě to donutí jí poslouchat a dávat jí co chce. Taky jsem měl párkrát štěstí, když jsem víc otevřel plyn a najednou to bylo nějak rychlý. Jo začátek jednoduchej nebyl. Pak už to bylo supr...Neboj se toho a běž do litra, ale opatrně