To jen my ostatní nechápeme progresivitu jím produkovaných strojů, ať již skútrů Revenger, Bea, Tada, Faja, přes zde zveřejněnou čtyřkolku se skvělými jízdními vlastnostmi a čínskou hi-tech technologií (např. kluzné ložiska kol, dodnes nechápu, jak toto může mít CE) až po tento New Pionýr. Vzhledem k tomu, že Pavla znám přes 25 let, obávám se o jeho ztrátu soudnosti. Myšlenky vždy dobré,nedotáhnuté do konce, možná to má souvislost se znamením zvěrokruhu ( mám to úplně stejně). Z oficiálního zastoupení Yamahy, Malaguti, Jawy přes pofiderní zastoupení Land Roveru k čínské produkci, to se dá zhodnotit po pravdě jako pád dolů. Marně pátrám o jeho firmě na výrobu motorek. U nás není a v Číně zřejmě bude patřit někomu jinému…?
Snad by bylo dobré zůstat u nabídek replik supersportovních aut a starých předražených Jawiček s „patinou“, hodících se akorát na Bazoš a nepsat takovéto zavádějící články do místního opavského týdeníku. Dělat ze sebe chudáka a oběť předpisů EU snad Pavle nemáš zapotřebí. Tom