Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.
Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).
V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
nemako píše: v usa a u šejků není spotřeba tak důležitá. tady si auto,který žere 15 litrů koupí málo kdo.
Jenže to se zase oklikou dostáváme k tomu, jestli je menší zlo propálit 15 litrů s relativně čistými splodinami po dobu stovek tisíc km nebo podporovat oturbené maloobjeny, které sice umí za půlku, ale lítají z toho mikrosaze a fůra dusíku, navíc s problematickou životnostía funkčností čištění spalin.
Jak je možné, že podle US norem atmo V8 proleze, ale evropské vyhoněné maloobjemy mají problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
vilemx píše: Jenže to se zase oklikou dostáváme k tomu, jestli je menší zlo propálit 15 litrů s relativně čistými splodinami po dobu stovek tisíc km nebo podporovat oturbené maloobjeny, které sice umí za půlku, ale lítají z toho mikrosaze a fůra dusíku, navíc s problematickou životnostía funkčností čištění spalin.
Jak je možné, že podle US norem atmo V8 proleze, ale evropské vyhoněné maloobjemy mají problém?