globalmoto_kveten





Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 11:32 | Nahoru | #1

nemako píše: zdenek86> to už budu mít dávno jiný. já psal o spolehlivost aut z devadesátek,když byly nový,dneska jsou to vraky. nějak jsi mi neodpověděl,co se na novém autě serte tobě


Dneska jsou to vraky, protože si to koupí někdo, kdo nemá na servis a je mu úplně jedno, v čem jezdí. Pokud by stejný člověk dostal nové/dnešní auto, bude za pár let vypadat úplně stejně
Co se na nich sere mě? Škoda superb, cca před 5lety, x-krát prasklé svody, nadměrná spotřeba oleje, doléval jsem deci na 1000km. Vw passat 3roky zpátky, po 30tis se potkal motor. Ford mondeo prosinec minulý rok, prasklý válec včetně pístu, jak zmiňuje kolega nade mnou. Naštěstí jsou to firemní auta na operák, takže je mi to u... ale kdybych si to měl koupit ze svého, tak bych asi daného konstruktéra kopal hodně dlouho do zadnice
A kdyby jsi náhodou chtěl namítnout "no jo, služebák" tak se i k firemním autům chovám jako k vlastnímu, za studena nehoním, nechávám dochladit a sebemenší nepříznivý zvuk řeším servisem Ale prostě jsou to mrdky a je jedno, jestli je to auto za 100tis nebo za 1.5 mega...

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

24.2.2018 v 12:00 | Nahoru | #2

zdenek86 píše: Dneska jsou to vraky, protože si to koupí někdo, kdo nemá na servis a je mu úplně jedno, v čem jezdí. Pokud by stejný člověk dostal nové/dnešní auto, bude za pár let vypadat úplně stejně
Co se na nich sere mě? Škoda superb, cca před 5lety, x-krát prasklé svody, nadměrná spotřeba oleje, doléval jsem deci na 1000km. Vw passat 3roky zpátky, po 30tis se potkal motor. Ford mondeo prosinec minulý rok, prasklý válec včetně pístu, jak zmiňuje kolega nade mnou. Naštěstí jsou to firemní auta na operák, takže je mi to u... ale kdybych si to měl koupit ze svého, tak bych asi daného konstruktéra kopal hodně dlouho do zadnice
A kdyby jsi náhodou chtěl namítnout "no jo, služebák" tak se i k firemním autům chovám jako k vlastnímu, za studena nehoním, nechávám dochladit a sebemenší nepříznivý zvuk řeším servisem Ale prostě jsou to mrdky a je jedno, jestli je to auto za 100tis nebo za 1.5 mega...

to bych se nad sebou zamyslel,možná bych si máčel ruce a nohy na noc v heřmánku. neznám nikoho,kdo by tak likvidoval auta,ani v autoškole se to tolik nesere,jak tobě a tam s tím jezdí každou hodinu jinej začátečník
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist