Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.
Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).
V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?
2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Všechny tyhle motory trpí na low speed pre-ignition.
A ty opravy nejsou zrovna zadarmo
http://www.ford-focu...hp?f=241&t=41207
Naposledy editováno 24.02.2018 11:19:10
Jurawood píše: tak zrovna výše opěvované ecoboosty... mrkněte na ford-forum, aspoň 8 lidí tam řeší prasklé písty, všichni u prvního kroužku.
Všechny tyhle motory trpí na low speed pre-ignition.
A ty opravy nejsou zrovna zadarmo
http://www.ford-focu...&t=41207 [/quote]
No jenze to je na ocich protoze lidi co koupi levny auto (obvykle s malym motorem) to resi na forech, jak to oravit svepomoci atd.
Kdyby to resili na forech lidi co maji ty opevovane velke v6 a v8 bylo by to uplne jinak - tyhle motory byly vzdy vykladni skrin techniky automobilek - predstava o jednoduchem v8 bez kurvitek je uplne mimo - a serou se mnohem vic a opravy jsou mnohem drazsi
A to ze nekdo jezdi se 100kW autem temer porad nadoraz, jak tu nekdo psal - protoze to je jen 1.0 - bych chtel docela videt :)
Temer vsechny malorazky jsou oturbene a obvykle maji kroutak vyssi ve stejnych otackach nez ty "stare dvoulitry" co se tu davaji jako srovnani - takze pak vytahnout atmosfericke htp jako priklad motoru co se musi tocit aby jel mi prijde dost mimo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Ale úplně na začátku nejspíš nebyl příčinou tlak ve válci, ale tlak na cenu - snaha vyždímat z levných materiálů a levné výroby maximální parametry. A protože v moderní továrně nedělá motor jeden nebo dva skuteční odborníci, ale obrovský houf diletantů, kteří umí vyřešit jen svoje dílčí úkoly bez vazby na ostatní, výsledek je takto žalostný.