globalmoto_duben_nolan





Téma: Vyber dodavky
 
21.1.2018 v 17:28
Zdravim. Vybiram cim nahradim svoji toyotu avensis t25. Uz dva roky zpatky jsem uvazoval o vw caddy, ale nakonec jsem koupil avensise. Proste vw caddy oproti kombiku nema moc plus. Navic jsem moc nechtel diesel. Casy se meni, ted diesel vyuziju podstatne lip, protoze misto pocukavani po meste jezdim dlouhe trasy ( driv 2x15 km denne vs. ted 2x270 km tydne). Dodavku chci kvuli cestovani / kempovani a protoze obcas vozim veci, ktere do kombiku uz proste nedam.
Kdysi jsem mel toyotu estima lucida bylo to sice spis mpv, ale naprosto mi vyhovovalo.

Co chci je dodavka 5-6 mist. Komfortni, spolehliva, nereznouci. Rozpocet 200 +/- . Z kandidatu tu je:
vw t5 1,9 77 kw - libi se mi nejvic
vivaro(primastar, trafic) 2,0 - nejkladnejsi recenze z okoli
Fiat scudo 2,0 jtd - moc o tom nevim

Prosim o osobni zkusenosti, nebo dopuruceni dalsich kandidatu.

Diky
Předchozí
1 2
Následující

Vyber dodavky

30.1.2018 v 17:07 | Nahoru | #31
a uz jsi to vratil? jestli to neni zrezly tak bych do toho i tu opravu vrazil.....

Vyber dodavky

30.1.2018 v 18:25 | Nahoru | #32
Auto je zatím v česku, ale už je to dohodnutý a mám domluvenej odtah atd. Zrezlý to není, na celým autě je pár míst lehká kosmetika jak se říká, ale i spodek je nastříkanej atd.
Rozhodl jsem se poprvý v životě něco neopravovat a neztěžovat si zbytečně život...ale není to tak že bych z toho měl hlavu a vycouvával z něčeho. Prostě jsem se tentokrát rozhodl takto. Lehce nabyl, lehce pozbyl

Vyber dodavky

30.1.2018 v 22:13 | Nahoru | #33
Joo... klasická bolest stylu jízdy na kloboučníka a honba za spotřebou, aby palubák neukázal náhodou spotřebu o 0.1 vyšší, než je zažitý průměr...
Nicméně jsi vůz nemusel patrně vracet. Standardně se to řeší tak, že se nechá auto kvedlat na volnoběh na TEC2000, pak se to prožene po dálnici na trojku v otáčkách kousek před omezovačem a je opraveno

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

31.1.2018 v 08:06 | Nahoru | #34
Mám pravdu předseda. šetřit naftu a jezdit na aktuální spotřebu dle palubního počítače je cesta do pekla. Naftákovi chce dát jednou za čas pořádně za uši. Mám fábku 1,9 TDI PD na jeto 310 tis. a jelikož na spotřebu fakt nejezdím a 90% jen dálnice 140-160,tak emise na 1*. PAk mám ještě dloblo 2.0 multijet a to je velmi podobné.Žádný problémy s EGR, turbem a pod. Měl jsi to protáhnout po dálnici s vytočenou 4kou klidne 50km i víc a viděl bys.

Vyber dodavky

31.1.2018 v 08:28 | Nahoru | #35
Na toto jsem techniky "upozornil" už na začátku, je s nima normální řeč. Jezdilo to denně 7km trasu Auto je bez značek...jinak bych ho někde prohnal, nalil mu nějakou dobrotu na čištění do nafty (nebo filtru ), ale probírali jsme to a asi by to stejně bylo málo. Prostě na některý problémy neexistuje jednoduchý řešení.

Dopadlo to dobře, je to jen auto...a ještě dodávka, žádná křeč

Vyber dodavky

31.1.2018 v 12:08 | Nahoru | #36
Startování za tepla je Hallův snímač, ten jsem řešil také, oprava asi za 1500...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky

31.1.2018 v 12:58 | Nahoru | #37

mira-xj píše: Mám pravdu předseda. šetřit naftu a jezdit na aktuální spotřebu dle palubního počítače je cesta do pekla. Naftákovi chce dát jednou za čas pořádně za uši. Mám fábku 1,9 TDI PD na jeto 310 tis. a jelikož na spotřebu fakt nejezdím a 90% jen dálnice 140-160,tak emise na 1*. PAk mám ještě dloblo 2.0 multijet a to je velmi podobné.Žádný problémy s EGR, turbem a pod. Měl jsi to protáhnout po dálnici s vytočenou 4kou klidne 50km i víc a viděl bys.



Taky mam fabii ATD..jezdim spis s lehci nohou..naposled mereno pri 290 kkm a kourivost 0,1..

(reakce na) Vyber dodavky

31.1.2018 v 14:51 | Nahoru | #38

_monty píše: Taky mam fabii ATD..jezdim spis s lehci nohou..naposled mereno pri 290 kkm a kourivost 0,1..


U nás v rodině mají staříci také Fabii ATD a protože jezdí buďto krátké nákupy nebo pak Praha - Brno tempem, že je berou i Avie, měli na emisích dost problém. A to má auto najeto lehce nad sto tisíc Váhu vzduchu nepočítám, klasika, ale lehkou nohou si dokonce zalepili regulaci turba

Vyber dodavky

18.4.2018 v 23:01 | Nahoru | #39
Rozhodovani dopadlo pro Trafica, long, 2,0 /84 kW. Mel bych dotaz, co do toho lejete za olej? Znacku a viskozitu. A jak je to s variabilitou sedacek? Mam sice passenger, ale v druhe rade nemam sklapeci komplet lavici, ale jen jedno krajni operadlo. Zatim jsem u vsech videl sklapeci jak operadla, tak komplet lavici. U myho je to stopro z vyroby, je to od znameho, ktery to tak koupil jako nove.
Taky jestli nahodou nemate tip na nejakou couvaci kameru.

Vyber dodavky

19.4.2018 v 08:34 | Nahoru | #40
Máme vito rok 2006 220cdi, jak na práci tak na osobní pojezdy. Moto styl chopper apod. se do něj vleze. Enduro tam nedám. Ze spoda loni vyvařený a ošetřený, karoserie to je kapitola sama o sobě prostě, opravuju co dva roky orezlý místa, důležitý je to nenechat prohnít skrz. Kupovali jsme ho s nájezdem cca 70000 km teď má 350 000.
Co se týká motoru měním jen řemen a teď jsem dělal žhavičky. Jinak nic. Turbo původní, spojka taky! Podvozek je celkem bytelnej, pár věcí jsem měnil, ale to beru jako spotřebák (tlumiče, pružiny) a samo že čepy a tyčky stabíku. Taky jsme měnily ten kříž na kardanu + vyvážení. Tuším cca kolem 15 000 i s prací.
Olej měnim po 30 000 (9ltr), auto jezdí každej den a nevypadá že by se mu chtělo umřít, to dřív shnije. Za mě super povoz, když vezmu cenu vs užitnou hodnotu, tak se mi to auto zaplatilo několikrát, příště bych to koupil v automatu. Jen si pohlídat tu korozi, tuším že ty poface modely už měli lepší ochranu karoserie. A nekupovat verzi 4x4. Tož tak, je jasný, že co kus to originál a můžeš koupit mrdku jak MB tak VW, záleží jestli to před tebou měla opice nebo člověk.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist