Kdysi jsem mel toyotu estima lucida bylo to sice spis mpv, ale naprosto mi vyhovovalo.
Co chci je dodavka 5-6 mist. Komfortni, spolehliva, nereznouci. Rozpocet 200 +/- . Z kandidatu tu je:
vw t5 1,9 77 kw - libi se mi nejvic
vivaro(primastar, trafic) 2,0 - nejkladnejsi recenze z okoli
Fiat scudo 2,0 jtd - moc o tom nevim
Prosim o osobni zkusenosti, nebo dopuruceni dalsich kandidatu.
Diky
Rozhodl jsem se poprvý v životě něco neopravovat a neztěžovat si zbytečně život...ale není to tak že bych z toho měl hlavu a vycouvával z něčeho. Prostě jsem se tentokrát rozhodl takto. Lehce nabyl, lehce pozbyl
Nicméně jsi vůz nemusel patrně vracet. Standardně se to řeší tak, že se nechá auto kvedlat na volnoběh na TEC2000, pak se to prožene po dálnici na trojku v otáčkách kousek před omezovačem a je opraveno
1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky
Dopadlo to dobře, je to jen auto...a ještě dodávka, žádná křeč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky
mira-xj píše: Mám pravdu předseda. šetřit naftu a jezdit na aktuální spotřebu dle palubního počítače je cesta do pekla. Naftákovi chce dát jednou za čas pořádně za uši. Mám fábku 1,9 TDI PD na jeto 310 tis. a jelikož na spotřebu fakt nejezdím a 90% jen dálnice 140-160,tak emise na 1*. PAk mám ještě dloblo 2.0 multijet a to je velmi podobné.Žádný problémy s EGR, turbem a pod. Měl jsi to protáhnout po dálnici s vytočenou 4kou klidne 50km i víc a viděl bys.
Taky mam fabii ATD..jezdim spis s lehci nohou..naposled mereno pri 290 kkm a kourivost 0,1..
_monty píše: Taky mam fabii ATD..jezdim spis s lehci nohou..naposled mereno pri 290 kkm a kourivost 0,1..
U nás v rodině mají staříci také Fabii ATD a protože jezdí buďto krátké nákupy nebo pak Praha - Brno tempem, že je berou i Avie, měli na emisích dost problém. A to má auto najeto lehce nad sto tisíc Váhu vzduchu nepočítám, klasika, ale lehkou nohou si dokonce zalepili regulaci turba
Taky jestli nahodou nemate tip na nejakou couvaci kameru.
Co se týká motoru měním jen řemen a teď jsem dělal žhavičky. Jinak nic. Turbo původní, spojka taky! Podvozek je celkem bytelnej, pár věcí jsem měnil, ale to beru jako spotřebák (tlumiče, pružiny) a samo že čepy a tyčky stabíku. Taky jsme měnily ten kříž na kardanu + vyvážení. Tuším cca kolem 15 000 i s prací.
Olej měnim po 30 000 (9ltr), auto jezdí každej den a nevypadá že by se mu chtělo umřít, to dřív shnije. Za mě super povoz, když vezmu cenu vs užitnou hodnotu, tak se mi to auto zaplatilo několikrát, příště bych to koupil v automatu. Jen si pohlídat tu korozi, tuším že ty poface modely už měli lepší ochranu karoserie. A nekupovat verzi 4x4. Tož tak, je jasný, že co kus to originál a můžeš koupit mrdku jak MB tak VW, záleží jestli to před tebou měla opice nebo člověk.