globalmoto_duben_nolan





Téma: Vyber dodavky
 
21.1.2018 v 17:28
Zdravim. Vybiram cim nahradim svoji toyotu avensis t25. Uz dva roky zpatky jsem uvazoval o vw caddy, ale nakonec jsem koupil avensise. Proste vw caddy oproti kombiku nema moc plus. Navic jsem moc nechtel diesel. Casy se meni, ted diesel vyuziju podstatne lip, protoze misto pocukavani po meste jezdim dlouhe trasy ( driv 2x15 km denne vs. ted 2x270 km tydne). Dodavku chci kvuli cestovani / kempovani a protoze obcas vozim veci, ktere do kombiku uz proste nedam.
Kdysi jsem mel toyotu estima lucida bylo to sice spis mpv, ale naprosto mi vyhovovalo.

Co chci je dodavka 5-6 mist. Komfortni, spolehliva, nereznouci. Rozpocet 200 +/- . Z kandidatu tu je:
vw t5 1,9 77 kw - libi se mi nejvic
vivaro(primastar, trafic) 2,0 - nejkladnejsi recenze z okoli
Fiat scudo 2,0 jtd - moc o tom nevim

Prosim o osobni zkusenosti, nebo dopuruceni dalsich kandidatu.

Diky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

21.1.2018 v 17:35 | Nahoru | #1
Nejak ti z vyberu vypadl napr. M-B Vito

Vyber dodavky

21.1.2018 v 17:35 | Nahoru | #2
Dodávka niky nebude komfortní.
T5 s 1.9kou bude za raketu, značně ojeté a ten motor není po stránce výdrže nic moc. S octavkou hýbe průměrně. S dodávkou to bude bída.
Pro 6 lidí stačí nejake MPV, ne?

Z výběru teda Trafic. Jezdil jsem s ním s motorem 2.0 DCI 88kw a super auto. Spotřeba kolem 8l i na dálnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky

21.1.2018 v 17:36 | Nahoru | #3

puffybodie píše: Nejak ti z vyberu vypadl napr. M-B Vito


Chtěl nereznouci

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

21.1.2018 v 17:50 | Nahoru | #4
Vito rezne jak v 1. tak 2. generaci, jsou teda kousky ktere nereznou vubec a jine shnily jeste v zaruce, ale moc jsem o nem nepremyslel. MPV je neco jako caddy. Motorku do toho nacpat nenacpes (jo vezl motorku i v kombiku, ale to musi jit pryc vidlice a kola) , kajakem, kolem zaseres interier. Hledam trochu outdooru odolne auto. Zatim vede ten trafic, ale mam jeste mesic - dva nez to budu resit, tak si chci rozsirit obzor.

Vyber dodavky

21.1.2018 v 18:08 | Nahoru | #5
Tak pokud i na motorku, tak Traffic je OK

Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:20 | Nahoru | #6
Trafic je v pohodě. Mám ho a motorka se vejde v pohodě.

Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:23 | Nahoru | #7
Jo. Tak ja tam tu motorku povezu parkrat do roka. V longu se dokonce nemusi sklapet sedacky. Ale prijde zajimave i to scudo, je to mensi a tak z 1/4 osobak. Trafic je sazka na jistotu, ale chci si rozsirit obzory.

Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:33 | Nahoru | #8
Trafic v pohodě ale musí to bejt ta vybavenější a hlavně silnější verze, motorka se vleze v pohodě

Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:38 | Nahoru | #9
Přemýšlím nad něčím podobným - malou dodávku, ale aby v tom šla převézt i motorka
u H1 výšky to bude u endura hodně těsně s nutností sundání min zrcátek (140 cm)

taky řeší zda trafic (a klony) nebo scudo (a klony expert/jumpy)
trafic je trochu víc krabicoidní což je lepší na vnitřní prostor, scudo víc k MPV a s větší variabilitou sedadel což je víc outdoor friendly, když dáš jen dvě jedno sedadla za sebe tak tam míš místo na kola nebo kajak a přesto uvezeš 4 lidi

(reakce na) Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:48 | Nahoru | #10
mvmoto>
-2004 jsem koupil fungla T5/1,9 po pěti letech uplaval ježděno jen mnou, minimum s vlekem, vždy velmi na pohodu, najeto 130t , dělal jsem 1xbrzdy, 1xrozvody a 1xukroucené drážkování na poloose v difu (velmi drahá oprava, tenkrát jen orig díly).. jinak auto o.k., ale neštěstí 5kvalt na dálnici auto nesmyslně vyřvané, vytočené a nejedeš... extra nepohodlná pravá přední dvojsedačka (spíš trestná lavice )
-po povodni jsem narychlo koupil první levnou dodávku co byla: jednu z prvních vyrobenýchT4/2,4D s nájezdem (prý) 250t... neuvěřitelně pevné a fest auto, za 4roky cca 100tkm, samo stejný problém s 5kvaltem... měnil sem olej, 5xžhavič cca po 150,- a schnilý výfuk, bohužel víc než dvacetileté auto postupně "vykvétalo" i v blbě opravitelných místech, sloupky, kolem oken aj.
-pře 5lety, po velkém zvažování opět nová T5, jsem koupil fungla Trafic 2.0dci v základu: klima, eletrika, radio s HF a hlavně 6kvalt (to vše u T5 doplácíš!) dnes cca 75tkm jen výměny oleje+filtry, svižné, relativně tiché a pohodlné auto, výborná sedačka řidiče a i pr.dvojsedačka v pohodě , jezdím v prům.do 7litrů... a čuměl jsem jak i s podvalem cca 2,2t auto v pohodě jelo ... Opravdu max.spokojenost a Trafica (s dvoulitrem!!!) vřele doporučím

Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:52 | Nahoru | #11
Mercedes je zrezlý už po roce života. T5 je pěkná, ale servis tě sežere (hlavně ten 2,5), jeho jediná výhoda je, pokud bys trval na 4x4, je jich asi nejvíc na trhu v tomto segmentu. Trafic je volba rozumu. Pokud hledáš trochu víc odolnosti, pak vybírej podobný vzhled auta, který vychází už z opravdové dodávky, Tranzit apod. Vzadu listová pera atd. Osobně mám na velkém Tranzitu najeto 320tis. a měnil jsem pouze kompresor od klimi, jako vadu. Jinak jen spotřební věci.

(reakce na) Vyber dodavky

21.1.2018 v 19:56 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: Chtěl nereznouci



nevím jak nereznoucí, ale vito asi nic moc. Kolega ho po několika servisech rychle prodal. Měl ho fungl nového, ale možná zrovna špatný kus.

za mě WV Transporter

Vyber dodavky

21.1.2018 v 20:03 | Nahoru | #13
Ještě doplním: Trafic je o ňáký decimetr vnitřkem kratší než T5, na silničku nebo MX v pohodě, ale ne každého chopera tam nacpeš... to už chce verzi L2, ale T5 a Trafica jsem měl "kratké" s tím se v pohodě žije jak s osobákem tu T4 jsem měl "dlouhou" a to tě opravdu, při denním užívání, prudí ve městě, při parkování aj....
Jo a Trafic má suverénně nejnižší podlahu, nakládat moto i v jednom, je pohoda

Vyber dodavky

22.1.2018 v 00:16 | Nahoru | #14
Znamej ma trafica long a pouziva ho na svoz a rozvoz do motoservisu a je s tim autem moc spokojenej, ale me se hlavne libi to, ze muzu spoustu veci nacpat dovnitr a ne davat na nosice a taky kempovani. Zil jsem v aute par mesicu na zelandu, je to pri cestovani velke plus kdyz mate vsechno v aute a nemusite hledat ubytko, nebo stavet stan. Zaroven to nema nijak vyssi naklady na provoz proti osobaku a s parkovanim taky neni problem. Spis hledam dalsi alternativy k traficu. Transit uz je moc dodavkovej i kdyz jsem s nim neco taky najezdil a je to dobre auto. Ja hledam neco mezi dodavkou a kombikem, coz splnuji prave auta jako trafic, scudo, T5... Mozna jeste Hyundai H1 ale to taky neni zadnej zazrak. T5 je dobra podvozkove, bohuzel je tam fakt jedinej myslitelnej motor ten 1,9 77kw a o tom uz jsem se dozvedel dost, kdyz jsem hledal info o caddy. Trafic jak pisu je favorit, ale hledam zkusenosti uzivatelu scuda a podobnych klonu.

Vyber dodavky

22.1.2018 v 07:52 | Nahoru | #15
Když už se to tu řeší, já mám jet pro Vito F, 90kw, rok 99. Je to z rakouska a prý po rzi ani stopa...jak je to možný když všude slyším pravej opak ?

Jestli to auto někdo zná, na co si při prohlídce dávat nejvíc pozor ? Je to auto od spolupracovníka otce a to jsou kamoši, neměla by to být žádná ojebávka...ale i tak. Hlavně teda asi ta kastle, ale i zbytek techniky.

Slibuju si od toho právě relativně normální auto, ale potřebuju něco co pojme i motorku na okruh, případně v tom půjde přespat a dalších plno věcí.

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

22.1.2018 v 08:09 | Nahoru | #16
Vito jsem měl a má místa, kde rezne (zejména kolem kliky 5. dveří). Díky zadnímu náhonu má nepřekonatelný rejd a nestalo se mi, že bych se s ním někam nevešel. Komfort - jakože kožené sedačky a serepetičky v něm sice chybí, na druhou stranu má famózní topení a i v největších mrazech začíná topit v podstatě okamžitě. Jako každá dodávka je výborný ergonomicky, takže se v něm dalo sedět bez problémů celý den a nevylezl jsem rozlámaný. Samo je hlučnější, jako každá dodávka, ale to do značné míry řeší úroveň výbavy.

Edit - kocandak, mě se na něm vysrala jediná a to dost podstatná věc - kříž diferenciálu, bylo to asi za 25.... ale jak poznat, že je načatej, to Ti neporadím.

Naposledy editováno 22.01.2018 08:10:56

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

22.1.2018 v 08:56 | Nahoru | #17
Jo prostě čas dobrých aut je už dávno pryč, tak se s tím všichni smiřte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky

22.1.2018 v 09:20 | Nahoru | #18

ZlomenyUcho píše: Jo prostě čas dobrých aut je už dávno pryč, tak se s tím všichni smiřte



a dalsi placka, a to byly teda ktery? ty dobry auta byly tak dobry, ze je rez sezrala na prach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dodavky

22.1.2018 v 09:34 | Nahoru | #19
assassin> Všechny diesly od VW T4, doba tdi 66kw je davno pryč

(reakce na) Vyber dodavky

22.1.2018 v 09:35 | Nahoru | #20
volkswagen: starý Vito je předokolka ne ?

assassin: Nejlepší starý auto je to moje, to tak nerezne až mi tam zadní rameno nevisí pomale v luftu

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dodavky

22.1.2018 v 09:52 | Nahoru | #21
Kocandak - no tak to ale už to hooodně starý, já měl na mysli ten novější model se zadokolkou, dával jsem ho pryč za cca kilo, takže to by pro tvůj rozpočet bylo hratelný, ne? Na sněhu s tím je docela prdel

Vyber dodavky

22.1.2018 v 10:07 | Nahoru | #22
Tak ono ani nejde o rozpočet, já ani vlastně nic nesháněl, ale přišla tahle nabídka...tak jsem si řekl, no co, za ty prachy to koupím, využití pro to najdu. Mělo by to být auto bez problému, nějakej servis to za sebou má taky, údajně neshnilý. Je to ta "F" dražší verze, nejsilnější nafta pokud se nepletu...přinejhorším to střelím. Auto se zadokolkou k tomu mám taky, u dodávky to oželím

Vyber dodavky

22.1.2018 v 10:44 | Nahoru | #23
Jo tuhle verzi měl kamarád, nějaký to 212 CDI... a vzpoměl jsem si na jednu bolístku, co to mělo a to, že nějak oxidoval závit u svíček a šly pak blbě dobývat ven. v M3000 mu hrozili výměnou hlavy.

(reakce na) Vyber dodavky

22.1.2018 v 10:49 | Nahoru | #24

ZlomenyUcho píše: assassin> Všechny diesly od VW T4, doba tdi 66kw je davno pryč



A co na nich bylo tak zázračného? To co vydržel ten motor dokaže dnes kde co. Takze mi neni jasne v cem byl o tolik lepsi, parametrama urcite ne :) a jestli ma mensi provozní náklady tak prave kvuli tomu ze ty parametry jak motoru tak celého vozu jsou jinde, ja jednickovou oktavku se zázračnym tdi použiju jen v krajní nouzi, to proste nesplňuje moje "dnešní" požadavky na auto

(reakce na) Vyber dodavky

22.1.2018 v 10:51 | Nahoru | #25

volkswagen píše: Kocandak - no tak to ale už to hooodně starý, já měl na mysli ten novější model se zadokolkou, dával jsem ho pryč za cca kilo, takže to by pro tvůj rozpočet bylo hratelný, ne? Na sněhu s tím je docela prdel



Kolega ma viano a zrovna si stěžoval, ze na snehu nic moc, i s vypnutým esp to vypnutý neni :)

Vyber dodavky

23.1.2018 v 10:11 | Nahoru | #26


Tak fakt to není vůbec rezavý, auto stálo na place, sedl jsem do něj a odjel. Ani jsem nic neprohlížel, majitel mi k tomu nic neřekl...ti rakušáci to asi tak neřeší Akce na 2 minuty
Nikdy jsem v ničem takovým nejel, je to celkem prča. Má to i vyhřívaný sedačky, šíbr, nezávislý topení, 3 řady sedaček ze kterých se dá rozložit letiště a bůhví co ještě.

EDIT: jo a vzadu to mělo měchy, ale je to předělaný na péra, čili bez starosti.

Naposledy editováno 23.01.2018 10:12:34

Vyber dodavky

23.1.2018 v 11:33 | Nahoru | #27
Tak ať slouží. Bufík je super věc, nechal jsem to do rodinnýho auta přidat a už bych jinak nechtěl..

Vyber dodavky

23.1.2018 v 11:39 | Nahoru | #28
kocandak... jo ono to je vecko a ne a vito... to by se mi nezrezly taky libilo gratulace

Vyber dodavky

23.1.2018 v 13:18 | Nahoru | #29
assassin: jo, já ani nevěděl o co jde, viděl jsem to dneska poprvé.
A takhle po dnešku se zdá, že je všechno jak má být, motor je například tišší než jsem čekal.
Akorát se v interiéru kouřilo, takže proběhne očistná kůra.

A jinak díky, snad poslouží

Naposledy editováno 23.01.2018 13:20:05

Vyber dodavky

30.1.2018 v 15:00 | Nahoru | #30
Tak aktualizace, nejsem takovej, že bych to musel tajit

S merglem jsem přijel na emise, tam z něj vylítaly věci zcela nevídané, po pár pokusech se to začlo zlepšovat, až jsme se v rámci kouřivosti dostali někam nad hodnotu 2 (1 je norma), na začátku to bylo snad 10, pak 5 atd Leč, to je pořád 2x tolik a motor lehce (opravdu jen při tom testu trochu) kouřil do běla. Čili vstřiky na opravu, jako další ukazatel bylo, že to nestartovalo za tepla, jen s plným...to jsem původně ani nevěděl, s autem sem odjížděl za studena.

Po chvilce přemýšlení, co s tím, jsem se rozhodl že auto vrátím, vezmu si peníze a komnatu "diesel" kterou jsem jen velmi krátce otevřel, navždy uzamknu Nikdy jsem to nechtěl, tak se mi jen potvrdilo proč.

Opravit to samozřejmě jde, není to taková věda, ale přišel jsem k tomu autu jak slepý k houslím, nesháněl jsem...tak se ho stejným způsobem zbavím, bez velkých investic do CR vstřiků a bůhvíčeho po cestě k tomu.

Takže nechť žije e36, protože ta je prostě nejlepší fakt netuším co já jednou pořídím...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist