Předpokládám, že budu muset navštívit diagnostiku, případně motorovou brzdu a upravit palivovou mapu nebo přehrát.
Moje otázka zní zda s tím nemáte někdo zkušenosti na tomto motu, jak je to náročné finančně cca a zda se to oplatí vůbec. Dále zda je potřeba to pak hlásit na technické, aby uvedli správný údaj až pojedu na STK.
Našel jsem plno comanderů, chip krabiček atd, ale nevyznám se v tom co je co. Chci to dát jen na standard od výrobce a to je 92kW.
Díky za vaše nápady a rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Intruder M1800R - blokováno na 78kW
Nejlepsi je zajet na brzdu a zmerit. Pokud je zavrena tak zavolat do Suzuki a poptat se.
Administrativne budes potrebovat kompletne novy technicak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špatný rozjezd do malého kopce Suzuki VZR 1800 Intruder | DutchSchaefer | 7 | 2.8.2022 v 07:47 Freeman11 |
Jaký je rozdíl Intruder VZR 1800 a ... Suzuki VZR 1800 Intruder | DutchSchaefer | 2 | 31.7.2022 v 09:54 DutchSchaefer |
Neradi rychlosti Suzuki VZR 1800 Intruder | kompiš | 10 | 25.7.2021 v 15:57 kompiš |
Zkušenosti s výběrem plexi a padáků... Suzuki VZR 1800 Intruder, Suzuki M1800 IntruderR2 | Eagleman | 2 | 22.10.2020 v 20:02 Eagleman |
Zdravim Mám problém so zhasynanim m... Suzuki VZR 1800 Intruder | Stanislav123 | 1 | 28.4.2020 v 07:26 jerry7211 |