globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR nebo něco jiného
27.2.2008 v 09:51
Zdravím motorkáře.Byl jsem vlastníkem xj600(1986) a nyní hladám něco jiného.Na supersporty nejsem.Mému oku lahodí spíš naháče a polokapoty,ale mám 185cm a při jízdě nad 130km jsem pak na naháči docela větrem omlácenej.VFR je motorka jak čtu na fóru velmi dobrá,měl jsem možnost se i povozit a jelo se mi super.Jen mi chybí ten kontakt s motorem,být to polokap.,tak nepřemýšlím.Proto se ohlížím i po něčěm jiném(bandit,fazer..)Já jezdím pro radost,občas zablbnout(do 5000km ročně).Můj finanční limit je 90-95tis.Třeba někdo prošel podobným dilema a zvolil dobrou volbu.Dík za názory.Jo a rady ať si koupím kolo nepotřebulu,to mi říká i manželka(kolo už mám)

VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 10:07 | Nahoru | #1
tak po VFR jsem taky koukal, ale tak nějak sem si kvuli financím a dosavadní spokojenosti nechal FZS 600.. mám skoro 190cm a je pravda, že na tom kolem 150 km/h už fouká, ale dá se to.. na vyblbnutí je Fazer dostačující, univerzální, malá spotřeba, zatim bez větší údržby jenom spotřebák.. můžu jenom doporučit..

PS. nekupuj si stříbrnýho, sou hrozně woškliwý lol

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 10:17 | Nahoru | #2
Tak na stříbrnýho jsem se zrovna díval,mám stříbrnou i přilbu .Nevíš jakou mají motory výdrž?jízda na dálnici mě neláká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 10:26 | Nahoru | #3

Ordox>Tak na stříbrnýho jsem se zrovna díval,mám stříbrnou i přilbu .Nevíš jakou mají motory výdrž?jízda na dálnici mě neláká.



No já sem měl na prvním fazeru z roku 98 kolem 55tis tušim a bez chybičky, teď mám r.v 2000 s 33tis a tady pohoda.. zeptej se Chlumáka.. tušim, že má namotáno kolem 90 tis (teď už asi o pár tisíc víc).. ty motorky vydržej opravdu hodně..

Stříbrná je jenom otázka vkusu, na barvu to nejezdí :)

(reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 10:34 | Nahoru | #4
cinan FZS600> Jo to máš pravdu,dík za názor

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 12:31 | Nahoru | #5
No kontakt s motorem u VFR mas pokazdy, kdyz uberes plyn. Ten zvuk je proste super. Kazdej kdyz projedes podle zvuku pozna, s cim ma tu cest. A polokapota se z toho taky da udelat. lol

moje vefra par dni po koupi (tusim '95 a pres 60 tis. najeto):
[img]

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 13:26 | Nahoru | #6
jj, VFR je prostě VFR, ten zvuk co pod sebou člověk slyší a cejtí je nádhernej, můžu jen doporučit jinak s FEJZREM sem se taky povozil a je to taky pěkné svezení, pokud nechceš celokapotu a aby na tebe nefoukalo určitě bych šel do fejzříka

(reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 14:17 | Nahoru | #7
Midlaš> Jak je náročná na běžnej servis(
svíčky,seřízení,řetězovka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 14:23 | Nahoru | #8
Peacemaker> Tak ta opravdu vypadá pěkně a ten zvuk má taky originální.Párkrát jsem za vfr jel a paráda.Ikdyž záleží i na výfuku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 14:33 | Nahoru | #9
Ordox> my jsme spis zastanci seriovych vyfuku. ale kamarad jel s jinym vefrakem do madarska, ten ho mel trosku postelovanej a taky dobry.

ohledne servisu - menis naplne a neresis. jedinej problem je regulator dobijeni, ale o tom jsem tu uz i ja popsal par stranek.

mam servisni knizku v pdf, kdybys potreboval.

ta prvni je moje. jeden cas jsme meli s kamosema 3 stejny kousky, ale nejakou peknou vsech 3 vedle sebe nemam.

[img]

Naposledy editováno 27.02.2008 14:36:21

(reakce na) VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 14:47 | Nahoru | #10
Peacemaker> Jó jó,pěkná podívaná .Otom regulátoru vím,hlavně majitelé italek na to rádi poukazují ,tím to se jich nechci dotknout,každému se líbí něco jiného a samá japonka by byla nuda.

VFR nebo něco jiného

27.2.2008 v 14:54 | Nahoru | #11
No já jí mám dosti krátce, takže zkušeností moc zatím není, jen takový lehký polítáníčko kolem baráku. Ale jinak jí měl kámoš, kterej jí před dvěma lety vyměnil za FJR a stále v dobrém vzpomíná. Jinak sem toho o VFR hodně počet a ty motory jsou nezmaři, takže náplně jak píše Peacemaker, ten regulátor uvidim jestli bude něco dělat. No a sem tam nějaká ta guma a jednou za dlouho řetězovka.

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 10:03 | Nahoru | #12
VFR-skvělá volba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 10:52 | Nahoru | #13

Srandik32>VFR-skvělá volba

Leda tak pro starý dědky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 13:31 | Nahoru | #14
Dali> Jo tak to je ta pravá.Táhne mi na čtyřicet.Jízda na motorce se mi líbí stejně jak před 23lety,když jsem si pořídil první motorku.Kdo jednou okusí,těžko přestává.To jednou poznáš. lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 13:43 | Nahoru | #15
pro starý dědky? odvážné a troufalé tvrzení... VFRka bezproblémová, regulátor už umřel bývalému majiteli, tak je vyměněný a je klid, jinak jezdíš, jezdíš, jezdíš a jezdíš....
pohodlná pro dva, spotřeba rozumná, nic se nekazí, díly nejsou problém, rychle to umí taky jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 13:49 | Nahoru | #16
VeFeRák> Jo to je řeč.Teď už vybrat tu pravou.Je nějakej vážnej rozdíl mezi modelem do r.98-02?

VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 15:59 | Nahoru | #17
Ordox> myslím že tam žádnej rozdíl nebyl, mam doma motocykl kde popisovali všechny modely od začátku, ti to naskenuju a pošlu, jestli někde seženu skenr když mě doma umřel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 18:14 | Nahoru | #18

Dali>Srandik32>VFR-skvělá volba Leda tak pro starý dědky



hehe az te nejakej starej dedek nehorazne pojezdi napr. na vfr 750 z '88 roku, tak zase prijd, my te utesime, treba ze si muzes koupit tohle, co vyhravalo mistrovstvi sveta.



a vubec, dej si bacha, at te nepojezdi nejaky dite na VFR 400. lol

Naposledy editováno 28.02.2008 18:15:37

(reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 18:20 | Nahoru | #19

Ordox>VeFeRák> Jo to je řeč.Teď už vybrat tu pravou.Je nějakej vážnej rozdíl mezi modelem do r.98-02?



'98 (a '99) prvni strikacka, rika se, ze ty prvni honda nikdy uplne nevychytala. tady si nemyslim. pravdou ale je, ze se o '00 (a '01) rika, ze min zerou. tak jestli si to vezme 5 nebo 5,5 spis bude zalezet na prave ruce. malinko se asi zmenil design (zrcatka?) a pribylo HISS. zkus si to na starym foru najit, mozna to tam je. od '02 honda vytasila VTEC a tim si nasrala hodne vernych, '04 zmenili, cekal jsem, ze '06 bude zase neco uplne jinyho, nebylo. '08 zase stejny, podle logiky '09 zase a snad teda '10 vyjde nejaka pecka. o petivalu nebo o sportovnim ctyrvalu do V se uz mluvi dlouho, no snad bude platit na kazdym sprotu pravdy trochu

(reakce na) VFR nebo něco jiného

28.2.2008 v 19:23 | Nahoru | #20
Peacemaker> Ty jsi jouza lol Kolik jsem tam měl dát smajlíků aby ji to pochopil...hm? Neměl by jsi to forum tak žrát A jestli mě (sotva ) nějakej starý dědek NEHORAZNE pojezdí? Ať...na to já nehraju

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

29.2.2008 v 09:14 | Nahoru | #21
jo je tam velkej rozdíl, do 2001 maj tmavý kola......a tmavé mřížky na chladičích..... a jiný zrcátka,prostě nebrat.....dělám si prdel, u 98 je prej sytič, není HISS....

VFR nebo něco jiného

29.2.2008 v 17:36 | Nahoru | #22
Takže tady je to slibované počteníčko o VFR:
http://rapidshare.co...recenze_VFR.rar.html

(reakce na) VFR nebo něco jiného

29.2.2008 v 20:18 | Nahoru | #23
VeFeRák> Neni to sytic jako sytic, ale pouze nastaveni vysky volnobehu, kterym si muzes upravit otacky na zacatku pro zahrati.

VFR nebo něco jiného

29.2.2008 v 21:11 | Nahoru | #24
vidíš, taky dobrý info, já mám 2001 a o tomhle jsem slyšel od kamaráda, který převážel dalšímu právě tu 1998čku....jinak ta recenze je super, ještě bych doporučil MOTOCYKL/03, je tam recenze VFR

VFR nebo něco jiného

1.3.2008 v 09:33 | Nahoru | #25
Dobrý informace,díky zatím všem.Kvůli prachům pořád pokukuju po fazerovi 600 s polokapotou,ale to vfr...láká a láká

VFR nebo něco jiného

1.3.2008 v 10:21 | Nahoru | #26
VFR je ta moc dobrá volba pro toho, kdo se chce kochat a chce se svést po asfaltě v klidu.
VFR je klasický 4/DOHC vodou chlazený do véčka.
Tato motka má různé výhody - letmé zadní kolo, otočný lauf, vysoký krouťák, slušnou spotřebu, spolehlivost a hlavně to je klasická cestovka.
Není to žádná divočina, která dost váží.
Já sem VeFeRák na rc 36 rok 1997 a sem spokojený na jedničku.
Každá starší motka chce nějakou údržbu a tak to stojí nějaké prachy, ale to je u každičké motky, která se nebere přímo z autosalonu.
Měj se a ať ti jezdí a ozvi se. Víťan.

VFR nebo něco jiného

1.3.2008 v 10:24 | Nahoru | #27
Jo a ještě že otravuji, héééééééééééééééj VeFeRáci, ozvěte se mi. Uděláme nějakou slezinu. Pořádám různé akcičky a tak bys me mohli pokecat. Víťan.

VFR nebo něco jiného

1.3.2008 v 10:37 | Nahoru | #28
Posílám něco o VFR.
Zdraví Víťan.

http://clanky.katalo.../1189-honda-vfr-800/

1 reakcí na tento příspěvek VFR nebo něco jiného

1.3.2008 v 11:55 | Nahoru | #29
Ahoj, další nějaký článek o Hondě VFR 750. Je to kouzelný stroj, ale každá motka, která je čistá a udržovaná je krásná. Přeji vám všem krásné léto a hodně ujetých km.
Kdo by jel kolem Dobešova u Oder v okrese NoVý Jičín, tak se může klidně stavit na kávičku, nebo čajík či birelek pro šoféry.
Pěkný den přeje všem lidičkám od motorek Víťan a jeho rodinka z nejkrásnější vesničky na celičkém světě Dobešova u Oder z Okresu Nový Jičín.

Motor: čtyřdobý kapalinou chlazený čtyřválec do V,

rozvod DOHC/4

Objem: 748cm3

Vrtání x zdvih: 70,0 x 48,6 mm

Kompresní poměr: 11,0:1

Výkon: 74kW / 10 000 ot./min

Výkon / hmotnost: 0,1934 kW/kg

Točivý moment: 79Nm při 8500 rpm

Zrychlení 0-100km/h: 3,4s

Max. rychlost: 240km/h

Startér: elektrický

Plnění motorku: 4 karburátory

Převodovka: šestistupňová

Rozvor: 1470 mm

Výška sedla: 800 mm

Hmotnost: 214 kg (suchá)

Nádrž: 19l (4,5l rezerva)

Spotřeba: 5-10l

VFR 750 se poprvé objevila v 1986 a vzhledem ke všem svým dobrým vlastnostem to byla nejlepší a nejharmoničtější sedmsetpadesátka, která byla na trhu. Na tom nedokázal nic změnit žádný konkurent. Srdcem VFR 750 je čtyřdobý V4 s klidným chodem, který byl měřítkem pro průběh výkonu a točivého momentu. Stabilní a ve všech polohách jistý podvozek se snadno ovládá, takže si na něj jezdec nemusí zvykat. Tento tehdy sportovní a dnes spíše cestovní stroj dává dokonalý požitek i při jízdě ve dvou. Po změnách motoru, podvozku a kapotáže, ke kterým došlo ve větším měřítku v roce 1988, vykročil model ´90~´93 dobývat další příznivce. Honda chtěla ještě více orientovat model VFR 750 F na sport a proto tomuto účelu přizpůsobila jednoramennou kyvnou vidlici drahého modelu RC30. Navíc se změnil i rám. Místo slaběji dimenzovaných čtyřhranných profilových trubek se začaly montovat větší pětihranné profily o průřezu 80 x 30 mm. Záď zůstala stejně jako před tím sešroubována s hlavním rámem. Výrazně se změnila i teleskopická vidlice: bylo vynecháno mechanické vyrovnání brzdění TRAC, místo nějž byl použit dvoutrubkový tlumičový systém, aby se netvořila pěna v oleji. Změn nezůstal ušetřen ani motor. Tak např. misková zdvihátka nahradila dosavadní unášenou páku k ovládání ventilů. To mělo kromě kompaktnější konstrukce válcové hlavy další výhodu: interval seřízení ventilů po 36000km. Jako první model Honda mělo VFR flexibilní kloub ve výfukovém systému 4-1, aby se usnadnila demontáž zadního kola. Kapotáž byla testována v aerodynamickém tunelu. Směrovky jsou i na zádi montovány do tvarových dílů.

(reakce na) VFR nebo něco jiného

4.3.2008 v 08:32 | Nahoru | #30
Víťan> No co říct,perfekt info,dík mooc Už jsem rozhodil sítě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist