paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 09:30 | Nahoru | #1
assassin> Pokud neni obsluha brzdy kopyto bez citu pro techniku, tak u lankovych plynu snad dokaze po par pokusech najit nejefetivnejsi polohu plynu, pri ktere se notor sebere z volnobehu. U RbW to asi uz resi ECU sama. Tech je dnes snad uz drtiva vetsina, takze by ty grafy mohly lezt z brzdy oz od minimalnich otacek, kdy ECU jeste dovoli motoru bezet. U motorek, ktere se tvari, ze jsou i do terenu, to povazuji za dulezity parametr. Klidne by na ose vedle otacek mohla byt i rychlost na jednicku. Pak by bylo hezky videt, jestli ty nazory, ze tahle motorka se kvuli trivalci nebo jina kvuli casto se palici spojce (moc rychle jednicce) do terenu nehodi.

Naposledy editováno 04.10.2020 09:35:43

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.10.2020 v 12:43 | Nahoru | #2
vilemx> No jasne to ti takhle nabrzdim cokoliv od nuly, budu hezky plynule přidávat a v peti dam plnej, co z te křivky ale vyctes nevim... to uz ti tu křivku muzu rovnou od oka nakreslit na papír.

Naposledy editováno 04.10.2020 12:44:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist