1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils
foxdive píše: Pomalych technických pasáží znamená co? Jels vůbec někdy na motorce co ma 230kg pomalou technikou pasáž?
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils
Chápu, jezdit pomalu je těžké a než se to naučit, je mnohem snazší kopat kolem sebe. Spojkou uhlazuješ projev motoru, abys udržel trakci. Pokud bys spojkou konstantně redukoval převod, tak ji spálíš, což jsem už párkrát potkal.
Převody jsou u cesťáka vždy boj, pokud chceš jezdit technické sekce a zároveň dálnici bez vytočeného motoru, proto potřebuješ v nízkých otáčkách traktoroidní projev, ne to zpřevodovat jako trialku. Třeba jednou sjedeš z šotoliny do něčeho zajímavějšího a také na to přijdeš .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
foxdive píše: Pomalych technických pasáží znamená co? Jels vůbec někdy na motorce co ma 230kg pomalou technikou pasáž?
Kolem 2tis ty motorky jedou tak 25-30km/h
Říká ti něco změna převodu?
Vis k čemu je na motorce spojka?
Pobavils
Ty také Jinak na motorce, natož 230 kg těžké a ještě k tomu v terénu, jsem naprosto marný....
Dovolím si tvrdit, že na těch těžkých potvorách jezdí v terénu víc lidí rychlostí od 10 do 30 km/h, než lidí, co si ji pořizují na rychlý "Dakarský" průlet...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |