1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jednoduše jsem si to nemohl v sobě nějak obhájit a taky nemám moto jen jednu a zvažoval jsem vyměnit Speed Tripla za Tuono
Dopadlo to tak, že jsem si přivezl z D 2016 litrového Stroma. Určitě je Afrika krásnější a víc do offu. Ale sehnal jsem ho za krásnou cenu a hlavně mi ta motorka sedla posezem. Dal jsem na ní letos 15tis km a to byly jen 2 menší dovolené.
A co bych volil dnes - myslet to vážně s víc off, tak 790R (normálně verze je nonsense podle mě) + rally paket, případně 700 Tenere. Podle toho, jaké bych měl s offem plány. To jsem nakonec ale vyřešil s WR250R a to už je zase taky trošku něco jinýho. za 400 tis bych volil 1290, protože to prostě jede jak kráva. Pořád si ale myslím, že je Afrika krásná a při vhodné kombinaci zamýšleného on a off ježdění, je pro spoustu lidí ideální. A taky asi musíš mít srdce házet o zem něčím za tolik peněz a to já nemám
Sorry, je to takový delší nesourodý text, psal jsem to, jak to přišlo.
Naposledy editováno 01.10.2020 15:04:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Tak sháním něco spolehlivého. Dívám se i po novem stromovi 1050XT i ta KTM 790 adventute ale ne R ta je moc "vysoká"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |