globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 18:53 | Nahoru | #541
kupil som tie kridelka na prenú masku, myslim že to trochu podvihlo prudenie vzduchu ponad ramena /do rýchlosti cca 110 km urcite/ a mam standart sedlo v hornej polohe pri 178 cm výske

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 20:58 | Nahoru | #542
Jestli mohu svou troškou do mlýna. Pružiny ovlivňují pouze statické propružení. To by mělo být vždy stejné. Tedy s "nákladem" se tvrdí. Více se to projevuje (a je důležitější kvůli přepákování) na zadku. Jízda ve dvou, s bagáží.... Na komfort má vliv útlum. Pokud chci, aby motorka "polykala" drobnější nerovnosti, měl bych snižovat útlum komprese a zvyšovat útlum expanze. Pro jízdní vlastnosti je důležitější komprese. Ta určuje, jak hluboko se kolo do motorky ponoří když najede na hrbol. Pokud jedu po hrbolatém terénu a mám příliš velký útlum expanze, kolo se nestačí vracet do původní polohy a motorka si jakoby "lehá". Ale jakmile "roleta" přestane, vrátí se zpět. Rozsah nastavení u Africy je takový, aby dával smysl. Tedy jedno cvaknutí je tak jemné, že jsem za jízdy necítil rozdíl. Pokud se hodně "natvrdí" komprese na vidlicích, začne motorka nepříjemně kopat do řidítek. a ještě nakonec. Při přepravě motorky v dodávce či na přívěsu na delší vzdálenost by tlumiče měly být solidně stlačené, aby při každém zhoupnutí motorka zbytečně nepérovala. Dochází k opotřebení pístnice, futer i těsnících elementů. U zadního tlumiče se mi při přepravě osvědčilo povolit pružinu. Jinak nevím proč klesnul zadek jako by to nesvědčilo tomu zařízení, které ovládá předpětí pružiny.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 21:14 | Nahoru | #543
NemaLbc- v manualech mam, ze kliky nastaveni stlaceni a odskoku by mely byt nastaveny cca nastejno. ale ty tvrdis opak (jestli jsem te spravne pochopil...)

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 21:16 | Nahoru | #544
a jeste dodatek... neurcuje jak hluboko, ale jak rychle. to same odskok. nebo te spatne chapu?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 21:25 | Nahoru | #545

lopata75 píše: Vážím o dost víc než 70kg , ale mám rád měkký podvozek a chci aby enduro filtrovalo záplaty a díry na silnicích 3 tříd, proto jsem ještě změkčoval... Neskacu, a ve středním offu to nevadí. Když jedu s manželkou, pritvrdim zadní pružinu...

přesně tak to mám taky. Akorát nevozím ženu.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 21:32 | Nahoru | #546
Ahoj, mám "určité" zkušenosti z mládí ze soutěží a s nastavením Africy jsem si hrál. Píšeš to správně. Ano, kompresní útlum ovlivňuje rychlost, jakou se kolo zasouvá do blatníku. Vlastně Africa vepředu péruje s blatníkem. (to trochu zhoršuje kvalitu). A právě čas a síla kdy dochází k tlaku na kompresi tlumiče při najetí na hrbol se mění s rychlostí. Když chci jet razantně a měl bych měkké nastavení, dojde k malému odporu a kolo se rychle a hluboko zasune. Proto v 80.tých letech přišla Honda s Pro-Linkem. Ten požíral drobné nerovnosti a dostatečně přitvrdil ke konci zdvihu. Rychlost zasouvání tlumiče se zdvihem stoupala.... Byla to naprostá revoluce.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 21:51 | Nahoru | #547
NemaLbc- diky za vysvetleni. takze kdyz to shrnu, bud jsi to omylem spatne popsal, nebo jsem to blbe pochopil, nebo to ma Honda nejak uplne jinak?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 22:09 | Nahoru | #548
Eso_Rimmer> Manuál se drží jednoduchého. Čím se s motorkou jezdí rychleji, razantněji a po větších nerovnostech, musí se vše tvrdit. Motocross je podstatně tvrdší než enduro. Přesto se nesmí přehnat expanzní útlum. Jinak dojde k ponořování motorky, to jsem popisoval výš. Mě osobně toto drobné ponoření nevadí. Nejezdím nijak razantně v terénu. A naopak při větším expanzním útlumu motorka "nehoupe". Rozhodně nikomu netvrdím, že to tak musí nastavit. Pouze jsem se pokusil popsat moje pocity při různém nastavování útlumů.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.10.2018 v 22:11 | Nahoru | #549
NemaLbc- diky za vysvetleni. rad to taky vyzkousim

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.10.2018 v 21:32 | Nahoru | #550
K tématu: Rozklikni téma ,, jaké cenduro" mů příspěvek je strana 4 příspěvek 100

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.10.2018 v 22:02 | Nahoru | #551
Kdysi jsem narazil na netu na docela pěkný popis co je co při nastavování podvozku a uložil si to: https://www.dropbox...C4%8D%C5%AF.pdf?dl=0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.10.2018 v 01:18 | Nahoru | #552
_zdenda_> Nevím jaké má Africa vidlice, ale moderní motocross má tlumící patronu oddělenou od vnitřního prostoru. Zadní tlumič má pro kompresní útlum pouze jeden šroubek. To co popisují v článku se zřejmě týká zadního tlumiče PDS, který je opřený přímo do zadní vidlice bez přepákování.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.10.2018 v 17:33 | Nahoru | #553
Ahoj.
Komu sa máli veľkosť nádrže, tu je niečo vetšie:
https://safaritanks....78-honda-africa-twin

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

28.10.2018 v 18:03 | Nahoru | #554
Ozaj chlapi.
Ešte ma napadlo, pred časom sa tu dosť veľa hovorilo o špatných studených štartoch.
Nejako to tu utíchlo, takže je to v poriadku? Alebo len čakáte, že sa tá Honda rozhýbe a začne to riešiť?
U mňa sa to zhoršovalo diametrálne na počte najazdených km. Od tejto jari to štartovalo tak na 2-3 krát. V priebehu sezóny sa to zhoršilo na toľko,
že bez pridania plynu motorka neudržala voľnobeh. V septembri som bol na veľký servis, kde mi pri tom vymenili sviečky
( mimochodom v Honde lacnejšie, ako som našiel najlacnejšie na e-shop-och ) a aj pravý spínač, skontrolovali klapky a ostatné
veci čo bi mohli mať nato vplyv. A, nič. Moto stále za studena neudrží voľnobeh a po 1-2 sek. zhasne. A ako ste aj písali občas si šľahne aj do sania.
Čo je zjavne chudobná zmes. Ktorá sa potvrdila aj pri výmene sviečok.
Dostal som echo, od známeho z Prahy. Vyskúšal to na svojej moto a funguje. Asi pred 14 dňami som to vyskúšal aj na mojej a paráda.
Najazdil som od vtedy cca 800 km, absolvoval asi tak 8 úplne studených štartov ( pri teplotách od 6 až 22°C ).
Ani raz nezaváhala, chytá na brnk a drží voľnobeh ako má.
Požiadal ma, aby som neprezradil čo sme spravili, kým sa to poriadne neotestuje.
Dám vedieť ako to bude pokračovať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

29.10.2018 v 21:59 | Nahoru | #555
sisobmw> já jsem vyměnil vzduchové filtry za prací od twin air kvuli ježdění v terénu abych si je čistil sám jak na krosce a navyhazoval peníze za ten papírovej shit který tam podle manualu má být myslim 22 tis km,twin air mají lepší průchodnost vzduchu a od té doby co je mám mi to nikdy nestřelilo, co se týče studených startů,vyjádřil jsem se v tématu co zde kvůli tomu založil David Šlechta a jsem přesvědšenej že je to tim.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.10.2018 v 20:10 | Nahoru | #556
JohnyLuka>
No smola, ale je, že ja tam mám športové "pratelné " filtre tiež.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.11.2018 v 11:51 | Nahoru | #557
Po vyčerpání všech ostatních možností se lze začíst do uživatelského manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 07:12 | Nahoru | #558
PNewman>
"Po vyčerpání všech ostatních možností se lze začíst do uživatelského manuálu. "
Tieto úkony čo nám ukazuješ, to tu pozná už snáď každý čo má na Afrika najazdené trochu viac km. Vypustiť olej z hadičky, to je samozrejmá vec, no neviem si predstaviť koľko bi ho tam muselo biť aby to ovplyvnilo naštartovanie motorky. Ja som to aplikoval, už dávno, ( to pridanie plynu, stlačenie a tď ... ), tak pred rokom. A ono to fungovalo pár mesiacov a potom nič. Trápil som sa stým takmer celú túto sezónu.
A teraz mám už pokoj. Chytí na brnk a drží krásne voľnobeh. Bonus k tomuto, že sa zlepšil studený štart je, že motorka reaguje na pootočenie plynu o mnoho lepšie. Je to citeľné hlavne v teréne, na zaradenom stupni 1,2,3 v nízkych otáčkach keď potrebuješ preskočiť nerovnosť na ceste. Alebo dostať koleso do driftu.

Naposledy editováno 02.11.2018 07:23:59

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 08:11 | Nahoru | #559

sisobmw píše: ..... Trápil som sa stým takmer celú túto sezónu......... A teraz mám už pokoj. Chytí na brnk a drží krásne voľnobeh....


Takze resenim u tebe byly jine vzduchove filtry?
Jedna z teorii pravi, ten prebytek oleje v airboxu ulpiva na cidlech, coz ovlivnuje ECU.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 08:37 | Nahoru | #560

NemaLbc píše: _zdenda_> Nevím jaké má Africa vidlice, ale moderní motocross má tlumící patronu oddělenou od vnitřního prostoru. Zadní tlumič má pro kompresní útlum pouze jeden šroubek. To co popisují v článku se zřejmě týká zadního tlumiče PDS, který je opřený přímo do zadní vidlice bez přepákování.



Ne kazdy mx ma uzavrenou patronu - v mem okoli treba dost lidi z tech tzv ctyrkomor preslo zpet na klasiku (vymenili vidlice) protoze ty
cytrkomory moc "nechodi"

Hi speed a lo speed komprese je vec lepšího a horšího tlumice - nema to moc společného s tim jestli je tlumic naprimo nebo prepacko. Ja mam oboje a mam prepakovani. Jo a taky mam na krosce dvoukomory - ikdyz teda 2013 neni zrovna moderna

Naposledy editováno 02.11.2018 08:43:36

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 10:23 | Nahoru | #561
assassin> Díky za vysvětlení. Nejsem servisák a pravidelně vývoj nesleduji. Chápu to tedy tak, že když přijde opravdu rána (dopad ze skoku na rovinu), otevře tlak nějaký druhý ventil, který umožní rychlejší zasunutí zadního kola? Myslel jsem, že když je tlumič bez přepákování, je možné regulovat v začátku a konci zdvihu jiný kompresní útlum, což je vlastnost přepákování. Tam se to ovšem projevuje oběma směry.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 10:36 | Nahoru | #562
nema: je to jinak. kazdy tlumic (kdyz vynecham opravdu rozpoctove hracky) ma dva obvody tlumeni pro oba smery pohybu. jak pro rebound tak pro kompresi (roztazeni/stlaceni) - ty obvody funguji v zavislosti na rychlosti pohybu pistnice. proto se jim rika hi-speed a lo-speed. tzn v tlumici je hi a lo speed rebound okruh a hi a lo speed kompresni okruh.

pohyb pistnice se tlumi prutokem oleje skrz trysku (otvor) - pro velky rychlosti je potreba aby tim otvorem proteklo velke mnozstvi oleje - coz ale pro realnou kapalinu neni mozne a tlumic by se na nerovnosti choval jako "zaseklej" proto je tam dalsich nekolik otvoru ktere jsou prekryte planzetou a za normalnich okolnosti nepruchozi. pri potrebe vysokeho prutoku vzroste na trysce tlak a otevre to planzetu co kryje velke otvory a protece to velke mnozstvi oleje.
klikatkama se obvykle zmensuje prumer te male trysky - lo-speed okruh. ten hi-speed okruh - tuhost planzet je nastavena vyrobcem - to je to co delaji ladici odpruzeni, nastavuji tuhost planzet v zavislosti na pouzitych pruzinach, stylu jizdy atd...
nektere tlumice maji moznost nastaveni tuhosti tech planzet - obvykle tak, ze planzety co kryji velke otvory jsou pritlacovany na otvory pruzinou a ty sroubkem menis predpeti te pruziny.

PDS je pecialita, je to tlumic, u ktereho se meni prutok oleje tim lo-speed obvodem v zavislosti na zdvihu. je to rezeseno dlouhou jehlou s odstupnovanymi prumery, ktera se v prubehu zdvihu zasouva do te trysky a tim meni prutok oleje.
u horskych kol se ruzne slozite systemy progresivniho tlumeni pouzivaji bezne a to i v pripade ze ma kolo prepakovani = obdobu vsech tech prolinku atd.

prepakovani samo o sobe na utlumu vlastne nic nemeni, meni "prevod" jakym zadni kolo stlacuje pruzinu. pokud je ke konci zdvihu ten prevod "tezsi" stoupa sila potrebna ke stlaceni o dalsi mm ... tlumic ale tlumi porad stejne (pro spravne chapani je docela dulezite oddelovat funkci tlumice a pruziny) - proto by v urcitych pripadech melo smysl i tlumeni v zavislosti na zdvihu. u tech MTB se to pouziva. nektere tlumice mivaji spoustu regulacnich prvku, hi speed, lo speed kompresi + treba tlakem nastavitelny pocatek dalsi pridane komprese ke konci zdvihu + treba jeste velikost tehle pridane komprese (uvnitr tlumicu jsou dalsi "plovouci" pisty atd) pak to ma asi milion tocitek a clovek musi mit na to skolu aby to nastavil :D

uff to je roman, nejak jsem se rozepsal. holt me konstrukce a upravy odpruzeni v posdledni dobe zajimaji vic nez driv :D

Naposledy editováno 02.11.2018 10:41:59

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 12:03 | Nahoru | #563
assassin> Díky přiznávám se dobrovolně, že naposledy jsme vyráběli (kopie Ohlins) koncem osmdesátých let. Měly pouze jehlu skrz pístnici a škrtící šroubek do nádobky. Samozřejmě měl píst planžety z obou stran a dvoje díry.... Pamatuju se, že jednou se otci podařilo otočit píst vzhůru nohama. Ať jsem to "šteloval" jak chtěl, nedalo se na tom jet. Po rozebrání to bylo hned jasné proč. V současné době je to spíš o pokecu se známými, kteří se okolo závodění motají dodnes. Jinde jsem psal, že my jsme již dávno přesedlali na motokáry a ty nejsou odpruženy.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 12:14 | Nahoru | #564
Cituji: "prepakovani samo o sobe na utlumu vlastne nic nemeni, meni "prevod" jakym zadni kolo stlacuje pruzinu. pokud je ke konci zdvihu ten prevod "tezsi" stoupa sila potrebna ke stlaceni o dalsi mm ... tlumic ale tlumi porad stejne (pro spravne chapani je docela dulezite oddelovat funkci tlumice a pruziny)"

Protože přesně tohle jsem tenkrát počítal, kreslil, vyrobili jsme to a jezdil jsem na tom, musím Tě trošku opravit. Je to tak jak popisuješ, akorát si představ, že Tě nezajímá, co dělá tlumič, ale co dělá zadní kolo. Takže tlumič při doskoku zalejzá do sebe zhruba konstaní rychlostí, ale vlivem změny převodu se pohyb zadního kola ZPOMALUJE. Tedy je víc zatlumený.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 19:47 | Nahoru | #565
Nema: dopad ze skoku asi neni idealni modelovej pripad. v idealnim pripade je kompresni utlum spis na skodu. na dopadu potrebujes aby pruzina co nejlepe absorbovala energii a nasledne aby pri roztahovani tlumic energii zmaril. komprese je tam primarne pridana pro prejezd prekazky, kdy kolu udeli prekazka velke zrychleni a setrvacnosti by na vrcholu prekazky mohlo ztratit kontakt s povrchem, je to vlastne takovej kompromis, kdy obetujes cast pohodli za trakci. ten pridanej odpor pri stlaceni je ale to co dostanes navic do rukou a do nohou.

jeden priklad, na skoku ti jde odpruzeni do dorazu - muzes to resit dvema zpusoby - dat silnejsi pruzinu, nebo pridat utlum. druhej pripad sice zpusobi take, ze nejdes do dorazu, ale zpusobi vetsi naraz do rukou a nohou.

tohle je to co dela prave pds - pruzina ma spravnou tuhost pro vetsinu prekazek, ale na velkych nerovnostech/skocich by diky linearnimu (on uplne linearni neni) prevodu na tlumic chodila moto po dorazech - proto ma tlumic pridanou kompresi, ktera emuluje zvysujici se tuhost pruziny u systemu s prepakovanim. ale porad je to to ne uplne spravne reseni, taky proto kdyz postavis vedle sebe dve stejne stare KTMky - jedna enduro a jedna motokros, tak ta enduro ma PDS a motorkros prepakovani....

ono to co jsi napsal neni spatne - protoze velikost utlumu neni konstatni ale je to funkce rychlosti, tzn pokud se ke konci zdvihu tlumic pohybuje rychleji (ono je lepsi vychazet z toho co je dany, coz je pohyb kolo - kopiruje teren... tzn bych se na to dival ze spravne strany) tak i vice tlumi.... ale osobne si nemyslim, ze to je uplne to co chces a ze to je ten duvod proc se prepakovani dela.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 20:07 | Nahoru | #566
assassin> Nechci to zbytečně obalovat, není náhodou mnohem jednodušší vyrobit progresivní pružinu, než to dohánět přepákováním nebo složitým tlumičem? A dočetl jsi se někde o poměru síly pružina/tlumič při prudkém nárazu zadního kola? Víš, jakou statickou sílou řádově působí stlačená pružina u běžné "ostré" motorky s přepákováním?

Naposledy editováno 02.11.2018 20:35:50

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 20:31 | Nahoru | #567
assassin> http://www.ados-tlu...lumice/nove-tlumice/
Tady to popisují zcela opačně než Ty: dopad ze skoku asi neni idealni modelovej pripad. v idealnim pripade je kompresni utlum spis na skodu
Oni: Řízený kompresní systém (ICS, ..) je zařízení umožňující při extrémním nárazu tlumiče (např. při doskoku) na okamžik přestavit regulaci rychlého útlumu-komprese do max. polohy. Tím je zajištěno to, že tlumič nejde na doraz.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 20:41 | Nahoru | #568
Nema: myslim si, ze pruzina nejde v tomhle rozměru vyrobit s požadovanými parametry.

Dopad ze skoku podle me neni extrémní naraz a ma podle me spis charakter low speed nárazu.

Myslim si, ze ohledne odpruzeni pisou protichůdné veci i odbornici - treba nedavno jsem cetl ze vetsi pohodlí pri jízdě dosahnes zmensovanim reboundu a ne naopak (to jsi tusim o kus výše psal ty) byla to suspension bible od racetechu :) takze celkem respektovaný odborník :)

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.11.2018 v 20:54 | Nahoru | #569
Mám takovou zkušenost hlavně z dřívějška, že expanzní útlum není "tak složité" nastavit. Chce to prostě najít hranici, před tím, než Tě zadek "nakopává". Pokud ho zvětšíš, motorka se na rychle po sobě jdoucích hrbolech (roletě) začne ponořovat a značně ztvrdne. S tou kompresí to bylo složitější na soutěže bývala měkčí než na motocross. Osobní zkušenost s novými moderními tlumiči, kde je komprese možná seřizovat 2x nemám žádnou.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.11.2018 v 11:59 | Nahoru | #570
[quote=Kohlstein]Krásné pohyblivé obrázky ve srovnávacím testu. Borci to fakt umí, takže nemusí řešit, jestli dosáhnou nebo nedosáhnou nohama na zem.


Pěkné, na konci videa je vyhodnocení - KTM je jednoznačným vítězem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist