Téma: Přebíjení baterie
19.8.2017 v 15:37
Cau cau , mam takovy problem. Prebiji se mi baterie mezi svorkami je napeti 22 V coz urcite neni uplne dobre.
Mam podezreni na regulator dobijeni, nameril jsem nejake hodnoty abych vyloucil chybu alternatoru.
Piny 1-3 jsou faze alternatoru hodnoty odporu mezi jednotlivymi fazemi jsou 0,9ohmu pri mereni proti zemi je odpor nekonecny coz je snad v poradku. pin c. 4 byl meren proti kladnemu polu baterie kde bylo napeti 22V.
Je moje uvaha spravna, ze je vadny regulator ? Ci ho jeste promerit nejak jinak ?
Diky za pomoc.
Mam podezreni na regulator dobijeni, nameril jsem nejake hodnoty abych vyloucil chybu alternatoru.
Piny 1-3 jsou faze alternatoru hodnoty odporu mezi jednotlivymi fazemi jsou 0,9ohmu pri mereni proti zemi je odpor nekonecny coz je snad v poradku. pin c. 4 byl meren proti kladnemu polu baterie kde bylo napeti 22V.
Je moje uvaha spravna, ze je vadny regulator ? Ci ho jeste promerit nejak jinak ?
Diky za pomoc.
počti si zde , je to komplet jak zjistit co je špatně,ale vypada to na ten regler
http://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
http://www.motorkari.cz/tema/?t=124432
1 reakcí na tento příspěvek Přebíjení baterie
Ok, díky oboum :) Jen jsem se bál, zda nemůže bejt špatnej ještě altík.
1 reakcí na tento příspěvek Přebíjení baterie
Kámoš tu baterku právě dobíjel, takže teď je nabitá. Ale i tak to ani neškytlo.
Vláďa56 píše: Kámoš tu baterku právě dobíjel, takže teď je nabitá. Ale i tak to ani neškytlo.
,to že je čerstvě nabita baterie,nebo že měřak ukazuje 12,8V nic neznamena , muže mít volty,ale nema kapacitu tj ampery,dejte jí do mašiny a skuste na 15 minut rozsvítit přední světlo,pokud je baterie ok tak by to světlo mělo stale svítit,pokud bude tma je baterie KO,pokud bude svítit je problém někde jinde,a pokračovat v této diskuzi budeme až po provedení zkoušky světlem1 reakcí na tento příspěvek Přebíjení baterie
Regulátor jsem sehnal použitý. Přes kabely moto nastartoval a znova proměřil baterku při zapojení obou regulátorů. Při zapojení toho starého rozbitého to ukazuje ca 20V. Při zapojení ,,nového´´ 16V. Chápu, že měření je zkresleno baterií z auta, ale může to po zapojení správníé baterie klesnou pod těch 15 V? Díky moc
Vláďa56 píše: Regulátor jsem sehnal použitý. Přes kabely moto nastartoval a znova proměřil baterku při zapojení obou regulátorů. Při zapojení toho starého rozbitého to ukazuje ca 20V. Při zapojení ,,nového´´ 16V. Chápu, že měření je zkresleno baterií z auta, ale může to po zapojení správníé baterie klesnou pod těch 15 V? Díky moc
po nastartovaní motorky přes kabely to odpoj od auta a potom měř,jo a pokud maš v měřaku slabší baterii tak to vždy ukazuje víc, a na tvou otazku zní odpověd ano,ale musíš mít baterii ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 8 | 24.9.2023 v 15:50 Gahan37 |
Hadička er5 Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 5 | 16.8.2023 v 08:00 kastanbabeťťák |