globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?
Ahoj :)
Byla bych moc rada za radu. Prodala jsem CBR 600f a ted premyslim jestli jit do Kawasaki Z650 (dvouval) nebo Z900 (ctyrval jako cbr). Jezdilo se mi s 4valem super, jen mi vadila vyska motorky, nedosahla jsem a hlavne jezdim spis s partou lidi co maji cestaky a nahace a tak pro me sport.moto byla spis nevyhodna (plahocit se v serpentinach v Alpach na 1 a 2 a jeste nedosahnou na zem - obcas zabloudit a na malych cestach se otacet do protismeru..) proste jsem se rozhodla ji vymenit.
Zkusila jsem si z650 (ale jen na chvili a prislo mi to super), ale pak zas ctu, ze kdyz clovek presedla ze 4valu na 2 tak se mu to seka v zatackach ci co. A ze vykon je o poznani mensi nez u stejne silneho 4valu (nevim co je na tom pravdy). Z900 je zase 4val, ma niz sedlo, coz je ideal a je to naked bike, coz bych taky rada, ale zas je to 900 objem no a nevim, jestli to nebude uz moc a taky je drazsi.. Jezdime prumerne, nejsme zavodnici, ale jezdime dal a svizne.
Nerada bych pak mela sok, ze by byla o poznani slabsi (z650) a nebo nesmyslne silna (z900). Dale je rozdil jeste mezi nima krom vykonu taky ve velikosti pneu zadniho (650-160cm a 900-180) ja mela 180. Ale prislo mi, ze se na tech mensich lepe zataci (mozna vsugerovany pocit).
Nemate s necim podobnym zkusenost?
Jde mi proste o to, aby od myho byvalyho cbrka nemela mensi vykon (nebo i rapidne vetsi) nebo aby mi nedelala nejake neplechy v zatackach, kdyz celou dobu ridim 4val..
Jednoduse jsem tak trochu v pasti a nemuzu se rozhodnout co dal.. Za vse budu vdecna!

Naposledy editováno 05.08.2017 20:51:07

Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.8.2017 v 11:31 | Nahoru | #1
Loni jsem řešila velmi podobnou otázku. Jezdila jsem na cbr 600 rr a chtěla jsem přesednout na naháče. Nakonec volba padla na bmw f800r. Je to dvouvál a znatelně slabší než cebro (rozdil je nějakých 22 kW), ale zase hezky tahá v mnohem nižších otáčkách. Projela jsem si ho a hrozně mi sedl. Pohodlnej posez se nedá s cebrem srovnat. Myslím, že se dvouválu rozhodně bát nemusíš. U mě byla spíš než výška rozhodující váha. Chtěla jsem, aby byla motorka co nejlehčí, což bývá u těch naháčů trochu problém. Zkus si prostě obě projet a uvidíš

Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.8.2017 v 17:39 | Nahoru | #2
Japonskyho dvouvalu bych se nebal, sila motoru bude pri podrazeni a zaklapnuti plynu znatelnejsi, ale nebude to nic co by te v zatacce potahalo.

Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?

Skvělá odpověď, děkuji! 6.8.2017 v 18:17 | Nahoru | #3
Škoda že jsi tohle neřešila dřív. Kawasaki pořádala Green Day v Mníšku. Půjčili jsme si já Z900 a manželka Z650.
Porovnání výkonu. Na Z650 jsem nejel, ale předpokládám, že to bude podobné jako ER6N, kterou jsem měl půjčenou minulý rok. Pro závodníka slabá, ale mírně pokročilý jezdec si s ní užije kopec srandy. Vzláště když to trochu rozvášní. Z900 tahá jako kráva. Mám Triumph Street triple ( 106 koní ) a po přesednuti na něj mi to připadalo nějaké slabé.
Ergonomie. Na obou se sedi perfektně, Z650 je o asi 20 kilo lehčí než byla ER6N a je to opravdu znát a je malá. Manželce perfektně padla pod zadek, Z900 ne, má 160 cm.
U Harnesse je v půjčovně nemají, jen Z1000. Jinak je půjčuji na hodinu gratis. Já jsem to vzal na 2 hodiny a připlatil jsem si 500 Kč. Plus benzín. Hezká je trasa od nich na Jílové, Kamenný přívoz, Týnec, Kamenice.
U K2moto mají obě. Půjčují gratis na 2 hodiny, ale jsou na Harfě, takže tam moc zatáček není.
Že se 2válec seká v zatáčkách je nesmysl, kór řadový. Mám Warriora, to je 1700 do V. Tam je na místě opatrnost, obzvláště ve vracečkách ( má to 141 Nm, tak se není co divit ).

Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.8.2017 v 11:20 | Nahoru | #4
No určitě to musíš vyzkoušet. Ale pak tu prosím tě, hned napiš, co jsi zjistila, jo? Jinač co se týče toho výkonu, tak to bude u Z 650 podobné, jako jsi měla teď u CBR, protože u toho Cebera jsi měla maximální výkon až ve 12000 ot./min. Tak to šestikilové čtyřvály mívají. Ale u toho dvouválu máš max. výkon už v 8000 ot./min. Nevím jak si super vyježděný jezdec, ale pokud jsi doteď jezdila přibližně do 7000 otáček, tak jsi jezdila stejně na nějakých 50 kW. Takže to je stejné jako u toho Z 650. Jinak platí vše, co ti tu ostatní psali. Ale spousta holek jezdí na dvouválech, právě kvůli své výšky (například Monster od Ducati, atd.) a vůbec jim nic nevadí. Ten šestistovkový dvouvál není zas nic strašného... Jó ten ZED 900, to je už jiné kafe. Tam už bys rozdíl určitě poznala...

(reakce na) Presednuti z cbr 600f na kaw.650 nebo kaw.900?

Skvělá odpověď, děkuji! 15.8.2017 v 09:03 | Nahoru | #5
QQistyna>Krásný stroj - a fakt vám to sluší Tak hodně šťastných kilometrů, bez technických i jiných problémů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki Z650, Honda CB750 Hornet n... Kawasaki Z650, Honda CB750 Hornet, Suzuki GSX-8S Dodo01 17 19.4.2024 v 19:33 JirkaKun
Porucha startéru - Z650 Kawasaki 2017 Kawasaki Z650 Killdr 8 9.3.2024 v 13:12 diablo664
Z650 oprava převodovky Kawasaki Z650 Addiioo 3 8.7.2023 v 14:18 ja1
Občasná vyjížďka Nové Město nad Met... Kawasaki Z650 cameliasinensis 7 16.6.2023 v 18:38 holl75
Nanuk moto Kawasaki Z650 Fallyn 1 12.6.2023 v 17:02 Maxipes_Fík


TOPlist