Ahoj kluci a holky. Strašně dlouho jsem tu nebyla aktivní, ale z dob minulých si pamatuji, že tady se ví všechno a kdykoliv jsem potřebovala pomoci, problém se vyřešil. Tak k věci... Koupili jsme zahradní traktůrek (někdo by mohl namítnout, že to sem nepatří, ale Honda dělá i motorky, no ne?) zn. Honda, přes bazar, za nemalý peníz. Zatím uvedu, že prodejce je z Kolína a my to do Kolína máme nějakých 130km. Prodejce nemá možnost, aby si kupující vyzkoušel, zda traktůrek funguje jak má. Takže jsme traktůrek odvezli domů a až doma na zahradě se začaly objevovat problémy, o kterých jsme samozřejmě neměli ani tušení (skryté vady?). Mimo jiných závad je třeba hlavní ta, že ukazatel plného koše hlásí plný koš už, když je zaplněn tak ze čtvrtiny a spoustu dalších... O problému byl prodejce informován, tak jsme tam jeli a on něco pošolichal, ale zas nebylo kde vyzkoušet, takže až zas doma... No, traktůrek se odvezl k odborníkovi na posouzení, ten zjistil, že k plnému zprovoznění je potřeba cca 30tis, aby to fungovalo jak má. Je ochotný napsat i protokol o závadách. A já se ptám... jak a co udělat, abychom dostali peníze zpět, na co nezapomenout, co zařídit... my už ten traktůrek snad asi ani nechcem. Rada, že tam jet a dát mu přes držku už mě taky napadla. Dík za odpovědi a rady.