globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Ahoj všem,
vydal jsem se na cestu cestu cca. 1120km do Holandska (kde se momentálně nacházím), která proběhla bez problémů a tento týden to začalo, cca pul hodiny po nastartovaní úplně bez problému a pak zastavím na křižovatce na červenou, skočí zelená, jedna, rozjezd, dvě, přidat plyn ujedu cca. 10- 20 metrů a najednou to umře až do zastavení (prostě jede, jede a najednou to vypne, jako bych otočil klíčem, je to vstřikování, takže jde slyšet že čerpadlo benzín saje). Jak to zastaví čerpadlo tahá normálně benzín klasicky jako při otočení klíčem, nakopnu, a jede to dal úplně normálně, dokud zase někde nezastavím na volnoběh (volnoběh jsem zkoušel přidávat ubírat, žádné zlepšení čí zhoršení)... rozjedu a ten samy scénář....
Druhý den sednu, nastartuju, a normálně jede půl hodiny cca. až třičtvrtě hodiny, a pak zase, někde zastavím (jako semafor, nebo přechod pro chodce) a stejný scénář CO MYSLÍTE....

Dík za každý tip jsem trochu zoufalý!!!

Je divné, že to takovou dobu, když je studený motor jede normálně, mohu podřazovat, předjíždět, vše ok táhne jede bez cuknutí. a cca po 45 minutách najednou tohle, a blbne to dokud nezaparkuju a dokud to nevychladne. Pak zas tak cca. 45 minutovka ok a zase problém.

Před odjezdem, bylo vše měněno, svíčky, filtry, náplně.

Taky jsem už zkoušel otevřít nádrž jak to začalo blbnout, nepomohlo.

Ještě jak je to zahřáté, a jak takhle někde zastavím, tak pokud je třeba dlouho červená, tak to bublá, a najednou to vypne, ale nastartuju a ok. Ale stane se že to prostě zhasne jak bych vypnul klíč.

1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

19.6.2017 v 00:11 | Nahoru | #1
Bude to asi nějaké čidlo, prostě něco při rozjezdu vyhodnotí špatně a zavře něco, ale jak to vypnu a zapnu a rozjedu se tak se to asi restartuje a nechcípne to a pak to prostě jede, ve fuel system jsou 4 čidla, čidlo teploty vzduchu jsme zkoušeli měřit a jede, teď je tam čidlo hlavního snímače škrticí klapky, čidlo tlaku vzduchu na vstupu, to je můj tip, a snímač teploty vody. Myslím že to nemůže být něco jiného. Ty příznaky ukazují na nějaké čidlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

19.6.2017 v 08:06 | Nahoru | #2
Dexxteer> jestli je to strikacka, tak chyba vetsiny cidel je signalozovana FI chybou, takze to muzes vynechat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Kwa VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 2 21.5.2023 v 21:26 Sumečekk


TOPlist