bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky
 
8.6.2017 v 12:34
Na facebooku se v jedné skupině objevil příspěvek na téma technické kontroly v provozu. V Buchlovských horách a okolí provádí patrně již nějakou dobu kontroly PČR s (Mobilní expertní jednotka). Uživatel tam dával fotku jejich dodávky + protokol o kontrole. Máte s tímto také nějaké zkušenosti? Co můžou a co ne? Řídí se onou naprosto nekompetentní příručkou? Píší tam také ostatní, že po nich chtěli homologaci na výfuku, kartičku, restrikci ve výfuku, apod. Homologace se dá pochopit, ale nějakou kartičku dává málokterý výrobce, tlumicí vložky jsou některé také zcela průchozí, jen s užším průměrem. Hluk tam nejspíše také správným způsobem nezměří. A nějaké strkání drátu do výfuku, to už mně přijde jako úplný amatérismus. Setkali jste se s tím?

Naposledy editováno 11.06.2017 13:52:07
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 13:11 | Nahoru | #1
TOHLE funguje uz delsi dobu v Rakousku a taky na SK!!!
Oboji meri PREDEVSIM skrceni [A1, A2] a hluk. Zazil jsem loni na odpocivadle pred Trencinem Byli dobre vybaveny - motorova brzda a ticha komora, oboji s prislusnymi certifikaty. Hosi se s tim nemazlili, odstavovali dvacy i sestikila ve velkym..... Odstaveni, pokuta za jizdu bez RP pro prislusny vykon. V Rakousku ve mestech predevsim hluk ve mestech a venku v vykon na odpocivcee AFSINAGu. Mereni JE certifikovany. Tam je to horsi - ostavej, seberou papiry a dovolej odjet az po JEJICH STK!
EDIT
jo a gravirovany Ecka nas vejfuku je moc nezajimaj, merej!

Naposledy editováno 08.06.2017 13:15:07

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 13:38 | Nahoru | #2
Jj,je to pravda,bohužel

2 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 13:48 | Nahoru | #3
Mě by spíš zajímalo co budou dělat když mám v TP psáno třeba 106 PS a oni mi naměří 136PS, přičemž řidičský průkaz mám na vše co má dvě kola.
Jen na letáku u těch vaček je psáno "This product is designed for racetrack use only. Do not use on public road."

Naposledy editováno 08.06.2017 13:49:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 13:53 | Nahoru | #4

V_i_c_i píše: Mě by spíš zajímalo co budou dělat když mám v TP psáno třeba 106 PS a oni mi naměří 136PS, přičemž řidičský průkaz mám na vše co má dvě kola.
Jen na letáku u těch vaček je psáno "This product is designed for racetrack use only. Do not use on public road."



Tak hádám, že když máš papíry na velkou motorku bez omezení a v TP 106 PS, tak to ani měřit nebudou. Není důvod.
Jedině hluk asi změří.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 13:57 | Nahoru | #5
V_i_c_i> vykon bez problemu, jde jim o dvacy a 35kW . S hlukem musis vedet sam - ladaky bez tlumivek neprojdou
edit
pismenka

Naposledy editováno 08.06.2017 14:00:30

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 14:19 | Nahoru | #6

sered píše: V_i_c_i> vykon bez problemu, jde jim o dvacy a 35kW . S hlukem musis vedet sam - ladaky bez tlumivek neprojdou
edit
pismenka



Tlumivku mám pod sedlem. Někde se ten posraný šroubek vyklepal a tlumivka vystřelila. Hledal jsem ji snad hodinu nebo dvě. Nešlo by to domluvou?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 14:20 | Nahoru | #7

VladaM píše: Tak hádám, že když máš papíry na velkou motorku bez omezení a v TP 106 PS, tak to ani měřit nebudou. Není důvod.
Jedině hluk asi změří.



Pokud to nebude aktivní blbec. By mě ale opravdu zajímalo jestli je problém mít jiný výkon než je v TP.

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 14:25 | Nahoru | #8
V_i_c_i> ...mas proste engine v takovy kondici,ze vykazuje vo 30 kobyl vic,no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 14:30 | Nahoru | #9

V_i_c_i píše: Pokud to nebude aktivní blbec. By mě ale opravdu zajímalo jestli je problém mít jiný výkon než je v TP.



ciste teoreticky ano, neschvaleny zasah do motoru - urcte to bude mit jine parametry (treba nyni sledovane emise) a taky to muze zajimat pojistovnu, zvlast pokud mas pojistku "podle vykonu" - ja mam treba v papirech 72kW (ono tam realne o moc vic nebude, ale ve skutecnosti mam neskrcenou 92kW verzi)

Naposledy editováno 08.06.2017 14:31:17

1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 15:37 | Nahoru | #10
vzdyt V_i_c_i se chtel jen pochlubit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 16:32 | Nahoru | #11

fockewulf píše: vzdyt V_i_c_i se chtel jen pochlubit



Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 16:45 | Nahoru | #12
V_i_c_i> No já mám třeba díky klukům rakouským v TP napsáno 20 kW u své GS 500 a reálně má plný výkon, protože jsem měnil karburátory za neškrcené (primárně z důvodu toho, že ty staré napadl kutil domácí). A taky nevím, co očekávat, i když to splňuje A2, kterou vlastním.

1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 17:51 | Nahoru | #13
Dobře. Možná s tim i občas souhlasim, když vidim některý vraky na silnicích - ceně mého. ... co zák hrozí, když nemáš tlumivky v laufech? Cesta na nejbližší STK, nebo jen cesta na správní a jednání o papírech?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 19:15 | Nahoru | #14

Misa.vali píše: Dobře. Možná s tim i občas souhlasim, když vidim některý vraky na silnicích - ceně mého. ... co zák hrozí, když nemáš tlumivky v laufech? Cesta na nejbližší STK, nebo jen cesta na správní a jednání o papírech?



Na miste te zastreli.

1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 19:16 | Nahoru | #15
kamarádovi včera udělali v rakousku technickou na plaťáku na převoz aut. Výsledek je 760 éček, odebraná značka a ORV a až donese doklady od sevisu, že je to opravené, popř. protokol z STK, tak mu to vrátí

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 19:25 | Nahoru | #16
V_i_c_i> Mě asi na na mým fechtlu. Ale opravdu mě zajímá,jak se tady k tomu staví... Řeší se to často,ale neslyšel jsem ještě o nikom,kdo by za to byl popotahován

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 19:31 | Nahoru | #17

oldbajker píše: kamarádovi včera udělali v rakousku technickou na plaťáku na převoz aut. Výsledek je 760 éček, odebraná značka a ORV a až donese doklady od sevisu, že je to opravené, popř. protokol z STK, tak mu to vrátí



Bud konkretni. Za co?

1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 19:34 | Nahoru | #18
Zlata moje eMka na zelenych cislech. Tam me muze leda tak pozdravit.
Jinak si myslim ze vyfuk bez tlumitka je stejny pruser jako osobak s prasklym prednim sklem a zalezi na koho narazis a jak se budes chovat.

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 20:18 | Nahoru | #19
V_i_c_i> To jsem chtěl slyšet,díky. Takže na to není nějaký přímý měřítko..

2 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 20:23 | Nahoru | #20
Tak čim víc tu čtu. Tak tim víc nechci za hranice Chtěl bych Alpy i Tatry ale co tak koukám a čtu. Měl bych asi problém s výfukem. Je homologovaný,mám i tlumivky ale stejně je slyšet jak .....co s tím? Chci mít vše v poho ale nechci origo výfuk. To je hnus. Na FZ1. díky za radu-normální radu

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 20:28 | Nahoru | #21
Milouš43> ...tak normalni rada bude "kdo se boji,sere v sini" a hnusnej origo vejfuk

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 20:49 | Nahoru | #22

assassin píše: ciste teoreticky ano, neschvaleny zasah do motoru - urcte to bude mit jine parametry (treba nyni sledovane emise) a taky to muze zajimat pojistovnu, zvlast pokud mas pojistku "podle vykonu" - ja mam treba v papirech 72kW (ono tam realne o moc vic nebude, ale ve skutecnosti mam neskrcenou 92kW verzi)



No ale přeci platí stejný pravidla pro auta. Typicky octa 103 kw má ve skutečnosti obvykle cca 150 koní. 77 kw mívá nějakých 85 kw. To by se mohli vozit po majitelích nejčetnějších vozů v čr.

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 21:23 | Nahoru | #23
Čekal bych nebo spíš bych chtěl nějaký pěkný tišší laďák. Nějak= zkušenosti fz1

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 21:26 | Nahoru | #24
Panove,
- Rakusaky mam "z doslechu": od kolegu z Blavy, kteri tam jezdej hooodne casto - a Polizei se s ridici z postkomunistickejch zemi nemazlej a v zadnym pripade nejsou ochotny k jakykoli diskusi: udelaj celkem detailni technickou, soupnou Te na brzdu na na pracoviste s merenim hluku. Vyhovuje, O.K. Nevyhovuje, jedes domu pesky a s tucnou dardou. Nasleduje uvedeni do stavu vhodneho pro rakouskou STK. Po jejim absolvovani a zaplaceni pokuty Ti motorku pustej. NIKDO si nedovoli jet bez neomezenyho Acka na otevreny masine, za to je basa!
- SK jak jsem psal jsem zazil loni a moc se to od tech Rakusaku nelisilo. Jen pokuty jsou trochu mirnejsi a dovolej odvezt motorku na vozejku. STK Te nemine a pokad nemas noty na zmerenej vykon, tak jsi bez ridicaku.
Ani jedni, ani druzi nepotrebuji zadnou prirucku, nebo strkani placacky do vejfuku: merici precoviste maji vsechnu metrologii a v pocitaci rozsahle databaze.

Naposledy editováno 08.06.2017 21:29:37

1 reakcí na tento příspěvek TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 21:34 | Nahoru | #25
Oki jebat asi jedu do chorvatska pres polsko a ukrajinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 21:50 | Nahoru | #26
Oldor> dokad nebude stat jedno takovyhle pracoviste v Mikulove a druhy v Bratislave a nebudou z kolony vytahovat a sankcionovat Rakusaky, tak pro ne budeme povl treti kategorie!

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 22:04 | Nahoru | #27
cados - podle me kdyz si zapises vyjimku - zmena vyfukoveho systemu dle DOT tak muzou leda hovno v CR a to tam muzes mit ladak jako krava, je s tim trochu behani a hlavne stoji to prachy - 4t ale byt furt posranej ze me nekde zastavi jsem volil radeji variantu ze to necham zapsat do TP. Stejne si myslim ze prijde doba kdy zarazi i tyhle zapisy do TP a vsichni se poserem

TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 22:15 | Nahoru | #28
to je stejne polak da do trabanta motor z audi a rakusaci prudej za hlucnej vejfuk
trabant

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 22:24 | Nahoru | #29

Milouš43 píše: Tak čim víc tu čtu. Tak tim víc nechci za hranice Chtěl bych Alpy i Tatry ale co tak koukám a čtu. Měl bych asi problém s výfukem. Je homologovaný,mám i tlumivky ale stejně je slyšet jak .....co s tím? Chci mít vše v poho ale nechci origo výfuk. To je hnus. Na FZ1. díky za radu-normální radu


...nenech se vyděsit, k tomu extrémnímu mobilnímu šacungu si vyberou někoho kdo má něco "podezřelýho" a ke všemu (zatím díkybohu), že na ně narazíš je jako výhra v loterii, kdežto když jedeš trošku normálně a přes ves to netočíš těsně před omezovač, tak máš šanci na dva typy kontroly, jeden je ten, že tě přizastavěj na krajnici a v polozastavení zkontrolujou pohledem jestli máš tlumivku ve vejfuku a už tě posílaj dál a druhej, že si tě nechá zastavit a podívá se navíc ještě na vzorek na gumách, papíry ani nic jinýho vidět nechtěj

(reakce na) TK v provozu na silnici - Mobilní expertní jednotky

8.6.2017 v 22:29 | Nahoru | #30

V_i_c_i píše: Ale hovno. To neni zadna brutalits ke chlubeni. Ani nevim kolik tam ted mam. Jen bych nerad to kvuli nasemu absurdistanu zase jednou vracel.
Pochlubim se az s turbem a 400+ PS


...tak přece když do toho rakouska pojedeš a máš řidičák neomezenej, tak co by jim mělo bejt divnýho? ...leda že bys jim vyprávěl o tom, jak máš v motoru schovanýho něco co tam nepatří ...a i kdyby měřili, tak co jako? každej motor z výroby je na tom trošku jinak a rozhodně není nikde určený žádný dogma, že originál motor z výroby nesmí, nebo nemůže mít víc výkonu než papírovejch
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist