globalmoto_kveten





Téma: autoradio Clatronic
 
12.5.2017 v 11:54
Ahoj,koupil jsem Octavku s tímto autorádiem ale asi jsem někde něco blbě zmáčknul a NIC. Přitom při předávání auta to hrálo ale předávající si taky s obsluhou něvěděl moc rady,zastupoval prodávající majitelku. Návod k němu nemám,tak prosím o radu,event jak se obsluhuje,pokud budete někdo vědět.






Naposledy editováno 13.04.2021 12:39:50
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek autoradio Clatronic

12.5.2017 v 11:58 | Nahoru | #1
Zmáčkni tlačítko Mute.

Nemáš za co.

2 reakcí na tento příspěvek autoradio Clatronic

12.5.2017 v 11:59 | Nahoru | #2
... Oktava s vyhrivanejma seslema? Hmm, husty!

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 12:02 | Nahoru | #3

RomanSS píše: Zmáčkni tlačítko Mute.

Nemáš za co.


Kdyby ne,tak vycvakni/nacvakni panel

autoradio Clatronic

12.5.2017 v 12:20 | Nahoru | #4
kdyby ani to ne, tak kup pořádný rádio

autoradio Clatronic

12.5.2017 v 12:23 | Nahoru | #5
Kdyby ne, kup pořádný auto. Třeba BMW, tam rádio funguje. Ale dost často je to to jediný, co tam funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 12:28 | Nahoru | #6

MedWed píše: ... Oktava s vyhrivanejma seslema? Hmm, husty!



Sme měli v doma celkem 3 různý octy a měli to všechny. Ale problém je, že u té nejstarší O1 to časem hřát přestalo. Ostatní zatím hřejou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 12:32 | Nahoru | #7

PetrL3 píše: Sme měli v doma celkem 3 různý octy a měli to všechny. Ale problém je, že u té nejstarší O1 to časem hřát přestalo. Ostatní zatím hřejou.



... asi dobra vybava!
zrcatka byly v laku?

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 13:01 | Nahoru | #8

MedWed píše: ... asi dobra vybava!
zrcatka byly v laku?



Jo, všechny měli zrcátka jako zbytek auta. Ta jedničková (mám dodnes jako rezervní, na tahání bordelu a tak...) je nějaký to SLX - nejspolehlivějěí ze všech. Jen dobíjíš občas baterku a po několikaměsíčním stání přijdeš a nastartuješ okamžitě. To už třeba ta dvojková neumí (jezdím s ní denně do práce, takže funguje, ale nesmí stát dýl jak měsíc. To pak je vždy nějakej problém). A taky má vzadu švihadla. Sem čuměl jak puk, co to má kurva znamenat u auta, který má i zadní stěrač, vyhřejvaný sedáky..., ale vzadu si okno nestahneš čudlíkem. Prostě škodovka

Naposledy editováno 12.05.2017 13:03:42

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 15:21 | Nahoru | #9
RomanSS> to jsem zkoušel,radio se vypne a naběhne čas.

1 reakcí na tento příspěvek autoradio Clatronic

12.5.2017 v 15:33 | Nahoru | #10
v manualu se uz pohrab sam

2 reakcí na tento příspěvek autoradio Clatronic

12.5.2017 v 15:58 | Nahoru | #11
To vždycky čumim,když má auto slušnou výbavu,vidím tam multifunkční volant a vzadu švihadla Ono ani nejde o to,že stačí zmačknout tlačítko,ale že se to dá ovládat od řidiče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 16:27 | Nahoru | #12
Jirka.46> Přesně tak. A taky hlavně že je chlázená přihrádka v palubce i v loketní opěrce. Ale klima začne zlobit po 10 letech. U jedničkový nebyl nikdy problém.

Naposledy editováno 12.05.2017 16:28:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 19:14 | Nahoru | #13
wegas>
Jéééé moc děkuji to je přesně to,co jsem si přál.

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 21:46 | Nahoru | #14

Wan píše: wegas>
Jéééé moc děkuji to je přesně to,co jsem si přál.

jenom drobny upozorneni, jeden z Murphyho zakonu rika, ze ¨pokud jste sami nenasli reseni problemu ani to 2 mesicich, prostudujte si manual, ale tam to stejne nenajdete¨

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 21:58 | Nahoru | #15
Jirka.46> Mám WV Bora . Je to kombík s výbavou klima, tempomat, vyhřivaná sedadla , zbytek jako ASR, ABS a ostatní, ale centrál to má jen na klíč a okna všechny se švihadlama. Ale tak nějak jsem si zvykl.Divná výbava na WV. Alespoň tam jsou zapsaná kola 17.

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 22:11 | Nahoru | #16
Vítězslav_Máří> dobry, ja mam taky boru, vsechny okna a zrcatka v elektrice, prostredni zrcatko automaticky cloneny, bez vyhrevu sedacek a podobnejch picovin, radio zakladni beta (ted uz gamma, beta odesla do kremikovyho nebe) VW mel vzdycky divny vybavovy rady (a tim VW myslim komplet koncern)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 22:19 | Nahoru | #17

MedWed píše: ... Oktava s vyhrivanejma seslema? Hmm, husty!



Ty sem měl i ve feldě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 22:45 | Nahoru | #18
dva_hrnce> jj, to byla jedna ze sta vyrobených ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 23:00 | Nahoru | #19
MedWed> možná jedna ze sta, která byla v tehle vybave koupena jako nova v ČR.
1.3MPI, hřejivé sesle, zrcadla a okna v elektrice, servo, abs..
Krom klimy a kůže to bylo asi v plný, v roce 2000 to muselo stat hroznej ranec a vůbec nechapu, že se našel někdo, kdo to koupil

Ale furt jí potkavam, stále slouží..

(reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 23:28 | Nahoru | #20

dva_hrnce píše: Ty sem měl i ve feldě...

horici sedacky se nepocitaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 23:32 | Nahoru | #21
dva_hrnce> I zadní okna?
My měli 1.6 taky f plný kládě,ale jestli byla el. i vzadu,to už si nevzpomenu..Asi starší,pac od 97 doma byly kokty 1.8slx,ty měly už i el.sibr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

12.5.2017 v 23:36 | Nahoru | #22

PetrL3 píše: Jirka.46> Přesně tak. A taky hlavně že je chlázená přihrádka v palubce i v loketní opěrce. Ale klima začne zlobit po 10 letech. U jedničkový nebyl nikdy problém.

Já mam chlazenou jen v palubce,klima mi nějak netrápí ta pomalu dosluhovala,protože jsem ji použil tak 1,2krát do roka a neservisoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 00:06 | Nahoru | #23
Vítězslav_Máří>Já Astru 1997 tempomat a ASR mi nechybí,klima pomalu dosloužila.Co jsem to koupil,tak topí jen sedadlo spolujezdce ,central jen na klíč,na švihadla bych si těžko zvykal.Jinak jsem zvědav,až doslouží,co pořídim a s jakou motorizací?To už budou snad jezdit jen naturbený litry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 07:32 | Nahoru | #24
Jirka.46> Boru mám v 1.9 tdi. O změně ani moc nepřemýšlím, vše funguje jak má, jen mne brzy čeká spojka včetně dvouhmoty. To je ranec. Ale na ježdění do práce mám litrového swifta a ten nemá ani airbag. Je to uplné holátko. Bez serva ,bez ničeho . Jediné co to má je centrál na dálku a to je to 2002. Kupovalo se to tu v Liberci a jsem jediný majitel a už to taky nalítalo skoro 160 tis. Jediné co se opravovalo byli brzdy a měnil se výfuk. Jinak paráda, ale musí se ošetřovat plechy. Vyrábějí to maďaři a podle toho to vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 08:02 | Nahoru | #25

Jirka.46 píše: Já mam chlazenou jen v palubce,klima mi nějak netrápí ta pomalu dosluhovala,protože jsem ji použil tak 1,2krát do roka a neservisoval.



Jestli teď píšeš o dvojkový, tak bych tipnul že máš chlazenou i loketku, jen o tom nevíš. Jevtam takový plastový oko nahoře, za který zatahneš.
Jinak mi přestali vyhřívat zrcátka, tak sem připojil diagnostiku, smazal chyby a už zase hřejou
Rovnou sem to překodoval, aby mi neřval hlásič nezapnutýho pásu a při zamknutí se zatahly okna. už mě to sralo asi 2 roky. Já blbec věřil servisákovi, že to nejde, tak sem poslouchal do minulýho tejdne při rozjezdu to hnusný pípání už od minimální rychlosti, protože se poutám až po rozjetí.

(reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 08:03 | Nahoru | #26

Vítězslav_Máří píše: Jirka.46> Boru mám v 1.9 tdi. O změně ani moc nepřemýšlím, vše funguje jak má, jen mne brzy čeká spojka včetně dvouhmoty. To je ranec. Ale na ježdění do práce mám litrového swifta a ten nemá ani airbag. Je to uplné holátko. Bez serva ,bez ničeho . Jediné co to má je centrál na dálku a to je to 2002. Kupovalo se to tu v Liberci a jsem jediný majitel a už to taky nalítalo skoro 160 tis. Jediné co se opravovalo byli brzdy a měnil se výfuk. Jinak paráda, ale musí se ošetřovat plechy. Vyrábějí to maďaři a podle toho to vypadá.



Kamarád má octu2 s tím slabším motorem 1.9 (77 kw?) A koupil to komplet (spojka a setrvák) za nějakých 9. Už to není tak hrozný jako kdysi. Slyšel sem, že na liberecku trpí podvozky na korozi víc kvůli zimám a soli. Prý je vždy znát, když je auto odtamtud.

Naposledy editováno 13.05.2017 08:06:07

(reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 09:46 | Nahoru | #27
PetrL3> Nee,psal jsem jen o výbavě,mám efkovou Astru,loketku namám vůbec Jinak bez vyhřívání zrcátek je to taky otrava,ty mi fungujou,ale u nového služebáku nejsou vůbec ,hlavně,že mi do řízení kecaji asistenti

autoradio Clatronic

13.5.2017 v 10:59 | Nahoru | #28
Už to hraje.
Stačilo jen zmáčknout tlačítko PAIR/MOD aby se to přeplo na radio.To jsem ve svém starém kazetovém Clarionu neměl,takou vymoženost.Holt,člověk se učí celý život.

(reakce na) autoradio Clatronic

13.5.2017 v 20:49 | Nahoru | #29
Kubák> samo jen přední, vzadu byly švihadla..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autoradio Clatronic

17.5.2017 v 20:55 | Nahoru | #30

MedWed píše: ... asi dobra vybava!
zrcatka byly v laku?



Takže dnes sem viděl nevídané. Před domem stojí octa se zrcátkama jen z nelakovanýho plastu. Já myslel že to je vtip a ono to existuje. Takže zpětně oceňuji tvou narážku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist