globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 17:31 | Nahoru | #601
Vendous: jeste to jde resit na napinaku řetězu, dej si do googlu "giles chain adjuster" - ja to z telefonu nevlozim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 18:38 | Nahoru | #602
restore> prosímtě, jestli jsi v obraze, tak si podobnou ulohu vlož do nějakého řešitele a uvidíš, že to tak není. Já v tom dělám.

Naposledy editováno 20.05.2017 19:07:14

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 18:48 | Nahoru | #603

Vendous píše: Jo takhle mi to bylo taky doporučeno ale nemam nikoho v okolí kdo by mi tam na počkání něco připrd


já bych tedy doporučil hranolek zespodu (podívej kde je to origoš u GSX1250 ta kyvka je skoro stejná), aby se materiál kyvky narušoval svařováním jen minimálně.

V Bosyní uKokořína je firma kde hliník vaří, znám je, mohl bych to tam zkusit vyjednat.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 18:54 | Nahoru | #604

Vendous píše: Jo takhle mi to bylo taky doporučeno ale nemam nikoho v okolí kdo by mi tam na počkání něco připrd


Já druhým takový věci ze zásady nedělám. Mám jednu kyvku na gsx připravenou na na bastlení, ale jen pro sebe. Přeci jen nejsem takovej svářeč profik a potřebuju na všechno víc času na přípravu. Ale zrovna toto je tak jednoduchý, to zvládne každej mistr v učňáku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 19:40 | Nahoru | #605

Vendous píše: No jelikož má sese už stejně rozhodnuto tak mu to zkusim zaplevelit a zeptám se. Můžu tedy bez nějakých dramatických následků navrtat šestku díru v zadní části kyvky?
Přecijenom se ten materiál naruší



A do otvoru přichytit toto ? http://www.sroubyfa...-bl-1-vyprodej-0.htm

www.dovavanik.cz/NYTOVANI.html?xmlid=461240

Naposledy editováno 20.05.2017 19:51:14

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 19:53 | Nahoru | #606
Malp> Jako vtip dobrý.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 20:00 | Nahoru | #607
assassin> O udelatkach prepinac na buhvico ala kolotoc je to celkem jedno. Ale myslim, ze u zasahu do geometrie a brzdeni by clovek mel vedet a sorry podle me po 7 tkm se tou zadni brzdou ani brzit nenaucil. .

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 20:03 | Nahoru | #608

Vendous píše: Jo takhle mi to bylo taky doporučeno ale nemam nikoho v okolí kdo by mi tam na počkání něco připrd



Na pockani ti to asi nezaridim, ale aby si nemusel sundavat kyvku to asi jo. Kdyztak PM

2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

20.5.2017 v 20:43 | Nahoru | #609
No nečtu to tu celý, ale experti co nepoužívají zadní brzdu tak uměj asi jen rovně nebo jezděj tužku, kolikrát při náletu do zatáčky potřebuju zklidnit a stabilizovat moto a to právě udělám zadní brzdou, moto si přidřepne jak v předních tak v zadním tlumiči a hned poté můžu využít plně přední brzdy, neztrácím tak čas na předku kdy jdou vidle dolů, ale již jsou stlačený takže můžu hned využít max. potenciál předních brzd, větší zátěž na předku a lepší grip pneu... Když mrknete na starší SBK Ducati 916, 996, 998 tak vás praští do očí velkej zadní kotouč, Fogarty jednou vysvětloval, že tam byl nutnej kvůli velkýmu a rychlýmu nárustu výkonu při výjezdu ze zatáčky pod plným plynem a on si musel ještě na výjezdu mírně přibrzdit zadek, aby se nedostal do powerslide a následně do highsideru... A velkej byl proto, aby se zchladil, sice to byly závodní podmínky, ale malej kotouč by to nezvládl... Jo tenkrát museli jezdci moto ještě krotit, žádný trakce a podobný fičury...

Naposledy editováno 20.05.2017 20:47:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

21.5.2017 v 09:05 | Nahoru | #610

assassin píše: Vendous: jeste to jde resit na napinaku řetězu, dej si do googlu "giles chain adjuster" - ja to z telefonu nevlozim



Tak sem na to koukal a neni ti to špatnej nápad
Každopádně navaření nějakého válečku nebo hranolu na spodek kyvky bude taky good
PS: a nejde to nějak spešl lepidlem přilepit? Přeci jen to v podstatě bude držet jen ten kus co se tam přidá aby neupad, při zvedání to nebude tak namáhaný když to bude ze spodu kyvky

Naposledy editováno 21.05.2017 09:17:09

výměna zadního kotouče za větší

21.5.2017 v 14:13 | Nahoru | #611
vendous: prilepeny asi ne, ta rolna bude vynesena do strany a bude to za ni pacit, ne jen tlacit zespod

Naposledy editováno 21.05.2017 14:13:54

výměna zadního kotouče za větší

21.5.2017 v 14:59 | Nahoru | #612
E

Naposledy editováno 22.05.2017 22:22:32

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

21.5.2017 v 18:40 | Nahoru | #613

gugo píše: Vim ze to co napisu nabude k uzitku, protoze si to neprispustis, ale co kdyby.
S reakci se namahat nemusis. Pokud je pravda to co jsem odecetl z vlakna, ze mas prvni motorku, je ti 60 a odjezdil si jednu sezonu za slunicka a pekneho pocasi.
A jednim dechem dodavas , ze umis jezdit a jezdis bezpecne. Tak nemas to cemu se rika sebereflexe. Kdyz tohle rika nekdo kdo ma mokrej ridicak na auto tak to vetsinou skonci jen pocechranejma plechama. Kdyz to rika nekdo kdo jezdi na moto, tak bud ma stesti a to vyvedeni z tohodle omylu prezije a nebo taky ne.
Zaver z dobre minene rady si udelej sam. Good luck.


Gugo, poprvé s tebou v tomto vlákně souhlasím. Po první sezoně člověk nemůže umět ovládat motorku tak, aby dokázal využít plný, snad ani poloviční potenciál brzd. Dnešní motorky jsou odladěné velmi dobře, a to po všech stránkách. Takže končím u toho, co jsem tu psal. Opravdu každý v motorkách vidí něco jiného, se-se je prostě vynálezce, tak to tak ber. Můj kámoš má vždy radost, jak dostal na túře motku na 4,0 litru, já zase se rád vrátím a podívám se na svou čáru ze zatáčky. Ale jedu za 7. A představ si to, jezdíme spolu po světě už 20 let.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 10:22 | Nahoru | #614

se-se píše: restore> prosímtě, jestli jsi v obraze, tak si podobnou ulohu vlož do nějakého řešitele a uvidíš, že to tak není. Já v tom dělám.



Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:24 | Nahoru | #615

restore píše: ...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.......


Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:24 | Nahoru | #616
taky si tuním mašinu



ale jen lehce,aby prošla technickou

Naposledy editováno 22.05.2017 11:25:05

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:30 | Nahoru | #617
nemako> Jsem vždycky věděl,ze mas fkus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:37 | Nahoru | #618

restore píše: Menší závity naprosto běžně vyvrtávají i přímo výrobci motorek,potažmo zadních kyvek.Třeba na různé chránítka řetězu a podobné vychytávky.Na svoji motorce mám 3 takové závity,vyvrtané přímo výrobcem.Bez okolních nálitků,přímo do profilu.Nemyslím si,že by v Hondě byli padlí na hlavu...M6 není tak velký závit,aby něco ovlivnil a pokud máš na mysli závit jako takový,coby kritické místo,tak v tomto případě by lom nezpůsobil.....Kdybych nevěděl co s časem,tak to můžu hodit do analýzy,včetně barviček pro znázornění,ale taková banalita fakt nestojí za na tom strávený čas...



zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:41 | Nahoru | #619

vilemx píše: Spíš než pevnostní problém v novém otvoru se závitem může být riziko ve špatném provedení - vnik trhlinky a její zvětšování vlivem únavy.



Vím co myslíš,ale kyvka je nejvíc namáhána v jiném směru,takže toho bych se nebál.Třeba u letmáče už bych si tohle nelajznul.Tam se se to mele ve všech směrech...Výrobci na podobných součástech běžně řežou závity klasicky třískovým obráběním.Žádná kosmická technologie.Tam kde se vyžaduje minimalizace únavového lomu v profilu závitu,používá se buď technologie válcování závitu,nebo se upravuje konstrukce součásti...Mám tohle denně na stole...Už jsem o iluze přišel dávno....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:45 | Nahoru | #620

assassin píše: zase treba u aprilie RSV vyrobce takovej zavit do profilu udelal a kyvka odtamtud pomerne casto praska - novejsi model uz to mel resene jinak.



Tohle bych spíš házel na vrub honbě za co nejnižší váhou...

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 11:48 | Nahoru | #621

Vendous píše: Díky
Jinak vrtat standartně v zadní části dole kuli rolnám na zadní stojan



...Vendo, kvůli rolnám do kyvky nic nevrtej, to je blbost, to se řeší navařením válečku se závitem na spodní stranu kyvky...ale jinak třeba já do kyvky taky vrtal, mam tam dvě čtyřky díry se závitem na uchycení injektoru Scotta, protože uchycení "drc" páskama bylo pro mě dyzajnově nepřijatelný ...jo a škoda že jsme se nepotkali v Sosnový, já tam byl 12.5. v pátek ...a musim říct, že to bylo fajn a to i přes to, že mám na motorkách nalítáno o moc víc než někteří...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 12:54 | Nahoru | #622
restore> měl jsem ny mysli to, že díra v tomto případě nemůže vést ke "zpevnění" součásti. Tomu podobný efekt přichází v úvahu asi jen při odstranění tlakem přetíženého bodu v nějaké součásti. Myslím, že analýza by tu díru zaznamenala někde v zelených barvách ale někomu jinému bych si přesto netroufl doporučit do těchto míst vrtat. cokoli vyjma opravdu malé dirky.
Ten závit na rolny je, myslím M8.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 13:58 | Nahoru | #623

restore píše: Tohle bych spíš házel na vrub honbě za co nejnižší váhou...



no nevim, a jak poznas ktera kyvka je "poddimenzovana" kvuli honbe za nizsi vahou a vrtat do ni nemuzes a do ktere jo?
zrovna ta u ty aprilky extra lehka neni, ten profil tam neni ani nejak vyrazne tenkej... navic ve mseru namahani je to opravdu vysokej profil. ja bych asi od oka tyhle soudy nevynasel...



Naposledy editováno 22.05.2017 14:00:13

2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 16:33 | Nahoru | #624
Ahoj se-se, prosím tě, jakým způsobem se dá s tvou motorkou projít v dnešní době STK? Musíš to všechno odstrojovat? Předesílám, že nerejpu, prostě mě to opravdu zajímá. Díky za odpověď.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 16:39 | Nahoru | #625

A_jap píše: Ahoj se-se, prosím tě, jakým způsobem se dá s tvou motorkou projít v dnešní době STK? Musíš to všechno odstrojovat? Předesílám, že nerejpu, prostě mě to opravdu zajímá. Díky za odpověď.



je to nova motorka, jeste na STK nebyl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 17:00 | Nahoru | #626
Vendous> na GSX se nědělá hlavní stojan? Je to docela praktická věc... např, když někde knotuješ defekt...

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 17:06 | Nahoru | #627
dewwil> Máš pravdu ale sese je opačnej extrém, on upravuje zadní brzdu tak aby blokovala snadno při samostatným použití zadní brzdy. No a pak při nadlehčení zadního kola přední brzdou bude spoléhat na ABS.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 17:23 | Nahoru | #628
Harry007> Má ale jsou situace kdy sou stojany lepší řešení




(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 17:53 | Nahoru | #629

A_jap píše: Ahoj se-se, prosím tě, jakým způsobem se dá s tvou motorkou projít v dnešní době STK? Musíš to všechno odstrojovat? Předesílám, že nerejpu, prostě mě to opravdu zajímá. Díky za odpověď.



Také mě to zajímalo (STK má v roce 2019) a říkal, že se dá většina věcí odstrojit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

22.5.2017 v 18:32 | Nahoru | #630

se-se píše: restore> měl jsem ny mysli to, že díra v tomto případě nemůže vést ke "zpevnění" součásti. Tomu podobný efekt přichází v úvahu asi jen při odstranění tlakem přetíženého bodu v nějaké součásti. Myslím, že analýza by tu díru zaznamenala někde v zelených barvách ale někomu jinému bych si přesto netroufl doporučit do těchto míst vrtat. cokoli vyjma opravdu malé dirky.
Ten závit na rolny je, myslím M8.



Tak to budem asi ve při..... Ale to je jedno.Já měl za to,že jde o M6.M8 už je trochu moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist