Téma: Výroba montpak na enduro.
25.4.2017 v 16:53
Čau , mám enduro 125ccm a upravuji si ho na cestovani , bagaz ,nářadí atd . , nedávno jsem udělal zásuvku , mám i kompresor na cesty a teď řeším MONTPAKY , prodávají se hezké a kvalitní , ale na mě jsou drahé stovky korun za jednu montpaku dávat nebudu , viděl jsem na netu treba sadu dvou za 800-900Kč +poštovné , to mi přijde moc , takže došlo na to , že si je vyrobim , první varianta byla , že jsem sehnal klasickou starou velkou kvalitní montpaku , uřízl jsem z ní dva kusy 30cm dlouhé , ale průměr byl 22mm , na motorku příliš , protože nemám soustruh , tak jsem to dal k soustružníkovi , ale řekl jsem mu , že je to kvalitní materiál , za nedlouho mi to vrátil , ze je to moc tvrdé , sice zatím nemám mnoho zkušeností se sous. , jen zaklady , ale myslím , že by to malým a postupným ubíráním a brousenim nože šlo , ale moc se mu do toto asi nechtělo , tak přišel plan B , že udělám mont.. z klíče , na netu jsem viděl ockovi klíč , na kterém byla z druhe strany montpaka , přemýšlím , že bych koupil ockoplochy klíče , plochou část odřízl a konec vykoval a zabrousil do montpaky , asi bych koupil klíče napr. Od Starline rozumná kvalita za rozumnou cenu obrazek
, někde jsem cetl , ze podobné materialy z chrom-vanad oceli se moc nedají svarovat , ale na zkovani a zbrouseni by to nemělo mít vliv , a ten materiál by to měl taky vydrzet? Nemáte s tím zkusenost ? PS.Mám tubetype ,takže duši , utesnovaci kapaliny jsou na kratkodobe ježdění , vesinou jen na dojezd a knity samozřejmě nejdou pouzit , při mensim defektu duši záplatou zalepit a při větším vymena duše , popř . RADY , JAK NA silnici menit triky s prezouvanim a zvedanim endura , kdyz nemám hlavní stojan , podložit kameny či pod , cestovnimi radami a triky nepohrdnu.
, někde jsem cetl , ze podobné materialy z chrom-vanad oceli se moc nedají svarovat , ale na zkovani a zbrouseni by to nemělo mít vliv , a ten materiál by to měl taky vydrzet? Nemáte s tím zkusenost ? PS.Mám tubetype ,takže duši , utesnovaci kapaliny jsou na kratkodobe ježdění , vesinou jen na dojezd a knity samozřejmě nejdou pouzit , při mensim defektu duši záplatou zalepit a při větším vymena duše , popř . RADY , JAK NA silnici menit triky s prezouvanim a zvedanim endura , kdyz nemám hlavní stojan , podložit kameny či pod , cestovnimi radami a triky nepohrdnu.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
Tady masmontpaku za par kacek
jinak tedy nevim jestli se ti to vyplati patlat z toho klice, vono jde taky vo to jak to bude fungovat aby si tim nestipal dusi, dost zalezi natom jak je ten zobak udelanej.
Ja osobne s sebou vozim montpaky 3 jednu dlouhou a dve maly. Protoze zouvat kolo se dvema malejma je zatrest.
Sundavani v terenu bez hlavniho stojanu v jednom cloveku no leda zavesit na strom.
jinak tedy nevim jestli se ti to vyplati patlat z toho klice, vono jde taky vo to jak to bude fungovat aby si tim nestipal dusi, dost zalezi natom jak je ten zobak udelanej.
Ja osobne s sebou vozim montpaky 3 jednu dlouhou a dve maly. Protoze zouvat kolo se dvema malejma je zatrest.
Sundavani v terenu bez hlavniho stojanu v jednom cloveku no leda zavesit na strom.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.