globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Inzerát 600 F4
Nazdar bando,
nebyl se na ní někdo náhodou podívat? Podezřele levná
https://www.motoinze...5967-cbr-600-f4.html
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 04:41 | Nahoru | #1
hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí

Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 06:18 | Nahoru | #2
aby to z toho nebyla nakonec pěkná kasička, výfuk neprojde STK, gumy, baterka, tři roky stála, takže stejně výměna všech kapalin a kontrola všech gumových částí, bude s tím ještě dosti práce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 10:09 | Nahoru | #3

j3nik píše: hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí



Tych 45 000 km si najma odtocila v taliansku, ihmho viac a stocili ju ked prisla do CR . Karburatorova CBR600F sa vyrabala okolo roku 2000 takze tak.. ci stala 3 roky asi moc nadit nebude - ono v zasade u cca 15-20 rocnej moto su tie tri roky stania v stodole to najmenej

Naposledy editováno 07.04.2017 10:46:26

(reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 10:56 | Nahoru | #4
Ladak přidává tzn origo tam asi je...výměna kapalin norma při koupi, gumy se daji sehnat sada 3 roky starý až o 1500.- levněji např....neprodává to za moc....že 3 roky stala? Kamoška prodávala Vfr800 s najezdem 1000km/3 roky tzn poměrně stejny...baterku koupíš za litr...

(reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 11:28 | Nahoru | #5

j3nik píše: hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí



na to, že máš 20 se fakt vyznáš

Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 11:37 | Nahoru | #6
ta motorka je stará 17 let... fakt má cenu řešit jestli má 45 nebo 65 tis než objektivne přijet a na místě zhlédnout celkový stav? tenhle motor najede s ledovým klidem 100000 km

se divím že neřešítě to, že to nemá polepy a že to má přečalouněné sedlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 13:21 | Nahoru | #7

J3nik píše: hádám že za těch 45k km co má přiznáno byla dost honěná navíc tvrdí že 3 roky stojí to se mi taky moc nelíbí


Komorerth píše: Tych 45 000 km si najma odtocila v taliansku, ihmho viac a stocili ju ked prisla do CR . Karburatorova CBR600F sa vyrabala okolo roku 2000 takze tak.. ci stala 3 roky asi moc nadit nebude - ono v zasade u cca 15-20 rocnej moto su tie tri roky stania v stodole to najmenej


hadam, ze oba delate u mestske policie a svoje nedocenene detektivni vlohy chodite chladit motorkare

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 13:23 | Nahoru | #8
Jarrinn> to hadas zle Jarinne. Z teba detektiv teda nebude

(reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 13:28 | Nahoru | #9

Komorerth píše: Jarrinn> to hadas zle Jarinne. Z teba detektiv teda nebude


..ja se o to nesnazim, ale rad se poucim.
Rozepis, jak jsi dospel k tomu, ze motorka najezdila hodne kilometru v Italii a stocena byla az v Cechach. To si ji ten borec privezl z Italie a hned za hranicema to stocil?
Nebo jsi z fotek poznal, ze je to kupovany a stoceny v bazaru?

1 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 13:42 | Nahoru | #10
No takže... neorigo lak, to je jasný - prej nestojí za mnoho ale z dálky vypadá dobře
Ten týpek má prej velkou bandasku a tohle nebylo dost pohodlný, takže proto to prý stálo.
Dovezený z I.
Pak v hajzlu snad 1 úchyt kapoty pravé... snad nic neopravitelného
Ohnutá páka zadní brzdy (lehce). Evidentně to padlo na pravou stranu i podle laufu.
Lauf je origo... no problemo

Takže 2 otázky:
Fakt si myslíte že to sedlo je předělávaný/přečalouněný? Nechápu jak se to z tý fotky dá poznat.
A má to jiný blinkry, takže jak je to s nima pak na technický? Mělo by na nich bejt éčko bo jak? Budou to řešít?

Naposledy editováno 07.04.2017 14:04:23

(reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 14:51 | Nahoru | #11
Makakumba> Dle me je sedlo původní akorát přelíznutý sprejem aby se lesklo. Když by bylo čalouněné uz si to snad nechá usit jinak....Pokud mají blinkry E neřešil by jsem...max Tě to bude stát ještě nový z druhovýroby

Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 20:51 | Nahoru | #12
Vážně má cenu tu mašinu vybírat podle fotky? Za ty prachy to chce vidět.
Zkusit se projet jestli jede rovně poslechnout a nastartovat za studena za tepla a zkontrolovat vše co je vidět zda to není třeba vyměnit...
Snad nečekáš(makakumba) že bude připravená na sezónu a bez investic....

Podle mě je to levná stará mašina do které budeš postupně sypat zlaťáky a možná se zastavíš na obvyklé ceně téhle motorky... Přečalouněné sedlo by bylo to poslední co mě trápí

PS: koupil jsem o dva roky starší Ducati tak si myslím že vím co tě bude čekat testli to koupíš

2 reakcí na tento příspěvek Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 21:05 | Nahoru | #13
Za ty prachy nevím jestli bych do toho šel. Bude to paštika.
Svojí jsem na podzim kupoval za 47 tisíc a už dalších 6 jsem do ní nandal plus práci. A stále nejsem spokojenej :)

Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 21:11 | Nahoru | #14
Ja bych do toho sel. Jestli to ma v cajku motor, ram a brzdovy kotouce, tak to zas tak velky investice nebudou.
Regulator, retezovka, spojka, pretesnit vidle, brzdovy desticky, olej, svicky, filtry. To je tak za +- 15 000,- (pokud si to udela sam).
Mozna to nebude potreba delat vsechno a ma dobrou masinu za 47 000,-
Edit> jsem si dukladneji precetl popisek. Takze plus baterka a mozna alternator, coz bude tak + 5 000
ale spis bych to videl na spatnej regulator (jestli je tam puvodni) a ta bateka mozna bude dobra. Jinak motobat za 1600 a je to.
Edit2> ....jeste duuukladneji jsem si precetl popisek po tech pivech ..menen regulator....otazka za jakej (z bouracky, z ciny...vyhodit a nahradit vape, ignitech, elesys)

Naposledy editováno 08.04.2017 01:09:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 21:52 | Nahoru | #15
Datlík> koukam na tu tvoji masinu a mas to vyvoneny, s cim tam mas problem?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 22:37 | Nahoru | #16
Jarrinn> \Ahoj, mám takový divný problém
Když je motorka horká, tak v nízkých otáčkách cukne, až chcípne. Pouze při přidání plynu. Stane se to jen, když zastavím a nechám motorku běžet na volnoběch. Když vypnu a znova zapnu zapalování, tak motorka jde naprosto normálně, ikdyž je stále horká. Při jízdě jí můžu tahat, jak chci a motor jede parádně.
Měnil jsem nové svíčky, vyčištěné plus seřízené karburátory. Celkově motor seřízen a kontrolován.
Mám podezdření na benzínovou pumpu, ale nevím.
Jinak motorka už v klidu Ještě se ozývá spojkovej koš, ale to zatím neřeším. Spíš mě vadí to dusení motoru když je horká.

Naposledy editováno 07.04.2017 22:38:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 22:50 | Nahoru | #17
Datlík> jestli mas v cajku palivo i vzduch, tak nejspis elektrika. Svicky jsou barvou ok? Mas tam ladak, mozna upravit smes.. nebo seridit synchronizaci karbecu (to se projevuje prevazne na volnobehu). Jeste me napadaj mebrany. Vzduchovej filtr mas origo nebo KN? Mas tam origo trysky?
Jinak civky, fajfky, ridici jednotka, draty.....no ma holka svuj vek a "nervova" soustava uz muze byt horsi
No hele nevim Lestim kristalovou kouly a ukazuje hromadu vyjevu.
Edit> natoc video a hod to sem, to bude nejlepsi. Motorodina to rozlouskne
Edit2> pumpa to nejspis nebude, to bys poznal ve vysokych otackach

Naposledy editováno 07.04.2017 23:01:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 23:00 | Nahoru | #18
Jarrinn> Právě příští rok jí bude 18 už bude dospělá :D
Karbece jsou seřízený, vidím to na elektriku. Fajfky ke svíčkám v pohodě, svíčky už mám druhý nový a oboje v pěkným stavu. Všechny kontakty co jsem našel jsem prošel a projel védečkem. Moje možnosti - Benzínová pumpa, teplotní čidlo. Nevím byl docela bordel v karbících plus napadení "kutilem obecným" motoru nepřidalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 23:03 | Nahoru | #19
Datlík> sel bych cestou do dat do origo stavu. Pocitove to vidim na karbec. Mrknul bych co tam mas za trysky.
Jestli mas bordel v karbecu, tak mrknout na sitko v nadrzi a vymenit palivovy hadice

Naposledy editováno 07.04.2017 23:06:34

Inzerát 600 F4

7.4.2017 v 23:03 | Nahoru | #20
Zítra sem hodím video a jsem zvědavej co se dozvím za možnosti
Laďák nevím jestli bude příčina, dělalo to i při origo výfuku.

Naposledy editováno 07.04.2017 23:07:08

(reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 08:08 | Nahoru | #21
Jarrinn> Ráno když jsem jel z práce jsem zjistil, že to blbne, víc když mám míň, jak půlku nádrže benzínu... Video asi nebude, protože jsem dotankovat do plné a přestalo to blbnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 12:01 | Nahoru | #22
Datlík> Měl sem podobnej problém,při řazení to cukalo pořád se to dusilo celé dva roky mi trvalo než sem nato přišel, sám a shodou náhod.
Po různých opravách za desetitisíce a hovno výsledku,což zahrnovalo (čištění karburátorů,výměna cívek ,řídící jednotky,svíček, atd.)a nakonec výměna celého motoru,
ale to z důvodu prasklé pružiny napínáku, a pořád ta samá chyba už sem to chtěl zapálit a rozsekat na sračky no a pak se to stalo, odešla mi baterka tak sem koupil novou, zvláštní vůbec to nechápu, ale se starou baterkou odešli všechny problémy a poučení zní každej dělá všechno a nikdo nic neumí!!!
tak že těch 35000 + - co sem do toho narval zbytečně, na konec vyřešilo 1200 za baterku.

No třeba ti to pomůže ale třeba taky ne, to byl můj né moc veselý příběh se šťasným koncem
Ale pro jistotu musím dát proměřit dobíjení aby se to za chvíly neopakovalo znovu. Tak hodně štěstí při hledání problému

Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 17:40 | Nahoru | #23
Mě je jasný že mi podle fotek nikdo nic neřekne, proto jsem taky použil otázku jestli jí někdo náhodou už neviděl... . Abych nejel 4 hodiny zbytečně.
Vidle kouknu, dobíjení změřím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 17:50 | Nahoru | #24

Datlík píše: Za ty prachy nevím jestli bych do toho šel. Bude to paštika.
Svojí jsem na podzim kupoval za 47 tisíc a už dalších 6 jsem do ní nandal plus práci. A stále nejsem spokojenej :)



Počítám gumy 4K, řetezovku nevím jakou tam má(ale počítám že na ní půjde jezdit), Lak tak 3,5K kdyz to budu dělat já. Kapoty taky snad opravím sám. Olej filtr kapaliny + filtr 1500. Destičky taky ještě asi něco najedou snad.

Největší výdaje asi za vidle kdyby tekly, protože to bych asi sám nedal (no nikdy neříkej nikdy) a pak nějaký problémy v motorovým prostoru, třeba ten napínák rozv.ř. nebo spojka. Ale to se stejně nedá moc předvídat.

Naposledy editováno 08.04.2017 18:13:17

(reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 20:39 | Nahoru | #25
Makakumba> Nevím podíval bych se na jiný cbr, jen když si spočítáš kolik jsi napsal možných investic a práce tak bych to zvážil.
Koukni, jestli tam pojedeš úplně na všechno. Jeden můj příklad. : Myslel jsem si u sebe, že mi jen tečou vidle, když jsem je rozhodil, žádný olej tam nebyl.
Navíc někdo strhnul závity dole na vidlích atd... Opravdu vše důkladně projít.
Nebo počkej až dám svojí do kupy ( viz můj problém s nízkými otáčkami ) a za 47 tisíc Ti jí nechám
Je to cena za kterou jsem motorku na podzim koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 20:39 | Nahoru | #26
Makakumba> Nevím podíval bych se na jiný cbr, jen když si spočítáš kolik jsi napsal možných investic a práce tak bych to zvážil.
Koukni, jestli tam pojedeš úplně na všechno. Jeden můj příklad. : Myslel jsem si u sebe, že mi jen tečou vidle, když jsem je rozhodil, žádný olej tam nebyl.
Navíc někdo strhnul závity dole na vidlích atd... Opravdu vše důkladně projít.
Nebo počkej až dám svojí do kupy ( viz můj problém s nízkými otáčkami ) a za 47 tisíc Ti jí nechám
Je to cena za kterou jsem motorku na podzim koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 21:21 | Nahoru | #27
Když tam není už žádnej olej je pak znatelně měkčí na předek ne?

Naposledy editováno 08.04.2017 21:27:54

(reakce na) Inzerát 600 F4

Skvělá odpověď, děkuji! 8.4.2017 v 22:37 | Nahoru | #28
Makakumba> Měkej a odfukují vidle, je tam natlačenej jen vzduch.
To mi třeba dělala pravá a pořád jsem si říkal čím to je, on tam nebyl olej.

Inzerát 600 F4

8.4.2017 v 22:45 | Nahoru | #29
No zejtra tam jedu takže trip na celej den... sem na to zvědavej

(reakce na) Inzerát 600 F4

9.4.2017 v 14:58 | Nahoru | #30

Kertézs píše: Datlík> Měl sem podobnej problém,při řazení to cukalo pořád se to dusilo celé dva roky mi trvalo než sem nato přišel, sám a shodou náhod.
Po různých opravách za desetitisíce a hovno výsledku,což zahrnovalo (čištění karburátorů,výměna cívek ,řídící jednotky,svíček, atd.)a nakonec výměna celého motoru,
ale to z důvodu prasklé pružiny napínáku, a pořád ta samá chyba už sem to chtěl zapálit a rozsekat na sračky no a pak se to stalo, odešla mi baterka tak sem koupil novou, zvláštní vůbec to nechápu, ale se starou baterkou odešli všechny problémy a poučení zní každej dělá všechno a nikdo nic neumí!!!
tak že těch 35000 + - co sem do toho narval zbytečně, na konec vyřešilo 1200 za baterku.

No třeba ti to pomůže ale třeba taky ne, to byl můj né moc veselý příběh se šťasným koncem
Ale pro jistotu musím dát proměřit dobíjení aby se to za chvíly neopakovalo znovu. Tak hodně štěstí při hledání problému



to mi připomíná mojí opravu Octávky furt mi něco jako kdyby drhlo, vyměnil jsem ložiska na kolech, klouby na poloose, olej v převodovce, už sem se chystal rozpůlit diferák a vyměnit ložiska a pak jsem přezul na letní a bylo ticho
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 Včera v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist