globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rutan tlumič řízení
Zdarec, máte někdo zkušenosti s tlumičem řízení od firmy RUTAN( http://www.rutan.cz...C3%AD+-+sada/p:53914 )? Popřípadě s jakou značkou máte zkušenosti a co mi poradíte pořídít na stroj Kawasaki z800. díky

1 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 11:39 | Nahoru | #31
Kvalita Rutan. Možná se časem ukáže vadná serie, ale to se nějak okecá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 12:43 | Nahoru | #32

DRN. píše: Kvalita Rutan. Možná se časem ukáže vadná serie, ale to se nějak okecá.

no ono asi tak. Šikmovoký prodávaj lecjakej šmejd a ty co má Rutan jsou to lepší z toho levného.

3 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 19:18 | Nahoru | #33
K čemu je potřeba tlumič řízení?

(reakce na) Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 19:23 | Nahoru | #34

pylot píše: K čemu je potřeba tlumič řízení?



dyk se tim prijde o spoustu zabavy a co dela motorku motorkou, tank slapper je proste jako placnout bejka

(reakce na) Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 21:58 | Nahoru | #35

pylot píše: K čemu je potřeba tlumič řízení?


...aby měl rutan bejt z čeho živ

ps: jsem vůl, vím to

(reakce na) Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 22:00 | Nahoru | #36

pylot píše: K čemu je potřeba tlumič řízení?



U nekterejch strojů je to nezbytnost pro "sportovnější" styl jízdy ...

Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 22:16 | Nahoru | #37
No tak někdo tam rve omotavku na svody,Rizoma blinkry ,lakuje si šroubky atd....mě ten tlumič přijde jako stejny typ vhodného doplňku ...nebo jako věc která Ti nerozkmitá řídítka při nějakém půseru který se může nebo nikdy nemusí stát ...nebo je tu někdo kdo by je udržel? Jo a zkuste si to nechat vyrobit za 4t...sry ale mě na 4 místech řekli 3,5-5,5t za montážní sadu...mam ji z Číny vyrobenou za 1500.- tlumič 37usd...drží,funguje,neteče,je vybledlej...jezdím plíseň ale prostě tam je a kdyby jsem si ho tenkrát a s přispěním odsud nesehnal klidně si ho koupím od Rutana když bude sedět a fungovat. Zase takovej Rotschield nejsem aby jsem do motorek cpal doplňky za 15t když to po 2-3 letech prodavam....

3 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 22:36 | Nahoru | #38
Gahan37: jo udrzel sem rozkmitany riditka hodnekrat, jak jeste na stary GSXR750 '86, tak pomerne casto na ZX9R 98 a tak 5-6x i na ZX10R 04. staci zatlacit na obe riditka. stalo se mi to i na vyjezdu ze zatacky jeste v naklonu v Sosnovy kdy mi to naklepalo fest (se ZX10R). v Praze na IP Pavlova kdy sme ze semaforu vypalili na zelenou s nejakym nabusenym Maserati mi to za krizovatkou (smer Brno) rozhodily fest nerovnosti s prizvednutym predkem.

me to bavi a prijde mi to skoda motorku sterilizovat.

nerikam na okruh kde se honi cas, tam bych to chapal a ocenuju tam i antihop, kterej opet v beznym provozu zbytecne sterilizuje.

(reakce na) Rutan tlumič řízení

8.3.2017 v 23:25 | Nahoru | #39
Bubrak-ZX10R> Někdo se na motorce v uvozovkách narodí, nebo má cit na řízení, jde mu to samo...někdo to vydře. jasně že si to nekoupí každý, ale proč ne...

Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 02:00 | Nahoru | #40
jasne proc ne, lidi si kupujou i motorky s automatem, pripadne rovnou auta

Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 09:26 | Nahoru | #41
Je to tak...já to spis směřoval k tomu co říkal Assassin že vývoj a pak i výroba neni v ČR za par korun a když ja jsem se dostal na 3t s výrobou a nákupem v Číně a R ho ma za 4t tak ten zisk je až v řádech desítek prodaných kusů....a neni to špatná cena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 09:35 | Nahoru | #42

Bubrak-ZX10R píše: Gahan37: jo udrzel sem rozkmitany riditka hodnekrat, jak jeste na stary GSXR750 '86, tak pomerne casto na ZX9R 98 a tak 5-6x i na ZX10R 04. staci zatlacit na obe riditka. stalo se mi to i na vyjezdu ze zatacky jeste v naklonu v Sosnovy kdy mi to naklepalo fest (se ZX10R). v Praze na IP Pavlova kdy sme ze semaforu vypalili na zelenou s nejakym nabusenym Maserati mi to za krizovatkou (smer Brno) rozhodily fest nerovnosti s prizvednutym predkem.

me to bavi a prijde mi to skoda motorku sterilizovat.

nerikam na okruh kde se honi cas, tam bych to chapal a ocenuju tam i antihop, kterej opet v beznym provozu zbytecne sterilizuje.



na TL jsou docela bezny situace kdy to uz nesrovnas... ja jsem jednou nemel od rany daleko, tam je to bez tlumice v podstate u kazdy prudsi akcelerace a nejak to cloveka omrzi a nakonec jsem tam tlumic dal...

Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 16:02 | Nahoru | #43
Mě dělal montážku kámoš v práci za 400. Záleží jaké máš kamarády. Pokud nemáš musíš holt koupit od někoho koho to živí a ten to nebude dělat za kilo na hodinu...

Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 20:30 | Nahoru | #44
využiju téma tlumič řízení, chci tlumič řízení na VFR 750 rok 96 s montážní sadou. Já ho nenašel ( neříkám že není ), je mi jasné, že na tento ročník už to není pro výrobce zajímavé a "Rutani" mi to na motosalonu potvrdily, není problém v tlumiči, ale ve vymyšlení montážní sady, a pokud to rozumně zaplatím, což jsem ochoten( assassin,seikos,..) tak je to reálné. Díky za každou připomínku, odkaz,nabídku....

Naposledy editováno 09.03.2017 20:32:20

(reakce na) Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 23:36 | Nahoru | #45

assassin píše: na TL jsou docela bezny situace kdy to uz nesrovnas... ja jsem jednou nemel od rany daleko, tam je to bez tlumice v podstate u kazdy prudsi akcelerace a nejak to cloveka omrzi a nakonec jsem tam tlumic dal...



je to mozny, musim to nekdy ozkouset

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 23:48 | Nahoru | #46

Bubrak-ZX10R píše: Gahan37: jo udrzel sem rozkmitany riditka hodnekrat, jak jeste na stary GSXR750 '86, tak pomerne casto na ZX9R 98 a tak 5-6x i na ZX10R 04. staci zatlacit na obe riditka. stalo se mi to i na vyjezdu ze zatacky jeste v naklonu v Sosnovy kdy mi to naklepalo fest (se ZX10R). v Praze na IP Pavlova kdy sme ze semaforu vypalili na zelenou s nejakym nabusenym Maserati mi to za krizovatkou (smer Brno) rozhodily fest nerovnosti s prizvednutym predkem.

me to bavi a prijde mi to skoda motorku sterilizovat.

nerikam na okruh kde se honi cas, tam bych to chapal a ocenuju tam i antihop, kterej opet v beznym provozu zbytecne sterilizuje.



poradne rozkmitany riditka neudrzis ani kdyby ses posral ... maximalne muzes nechat motorku delat co umi tim, ze je pustis .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 23:51 | Nahoru | #47

Veverčák píše: poradne rozkmitany riditka neudrzis ani kdyby ses posral ... maximalne muzes nechat motorku delat co umi tim, ze je pustis .



asi je nekde hranice, ale stara poucka rika, ze je treba zatlacit vcas do obou riditek, to mi fungovalo a poradne rozkmitany riditka sem mel nekolikrat.

Rutan tlumič řízení

9.3.2017 v 23:55 | Nahoru | #48
a zvlast u ZX9R ktera ma oproti ZX10R kratsi prevod a mezi 3-5tis vetsi kroutak, ta se prizvedavala furt, principielne tam nevidim nejakej rozdil oproti treba tomu TL, preci rozkmitani je tehdy kdy se odlehci predni kolo a je treba tesne nad zemi a vuci zemi vzniknou impulsy do stran, tj tam staci i pridat a zvednout to uplne od zeme

1 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 00:21 | Nahoru | #49
Bubrak: zjednodusene je motorka velke "kyvadlo" a zalezi na rozlozeni hmotnosti atd. Tzn tele ktere ma na prednim kole mnohem mensi vahu tak se muze chovat jinak nez zx9r ktere lezi na prednim kole celej motor. Me se to teda tlacenim na riditka nikdy nepodarilo utlumit - proste se to sejde, ze je celej system v "rezonanci" a je potreba to "rozpadit" coz u TL bylo jen zmenou rychlosti - tzn jsme to brzdil zadni brzdou az do cca 60ti kde se to podarilo utlumit - jen je potreba do te doby s tim neprasknout.

gL1: podivam se, na VFR montazku mam namerenou/nakreslenou, ale obavam se ze na 800... Ta 750 je malinko jina a na tu jsem to uz nemeril...

V principu by to mohlo byt podobne, najdu ti aspon foto te 800 treba bys to dokazal namerit sam...

Ja uz na mereni/vyrobu nemam cas, takze ja nic slibovat nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 02:30 | Nahoru | #50
assassin: ok ale presto , na TL sem neco malo taky najel, jestlis to treba nemel rozbity princip vzniku je furt stejnej prece ze je predek tesne nad zemi/dotyka se zeme, ale mozna beru ze pak to 'reseni' se muze lisit tim jak pises.

Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 03:23 | Nahoru | #51
pravda bude nekde uprostred, protoze on ten mechanizmus vzniku muze byt rekl bych ruznej,.. jak od tech reakci od predniho kola - coz se asi rizenim, zatlacenim, plynem atd uridit da jak pise Bubrak, tak to se muze jako jakakoliv "konstrukce" v urcitejch podminkach (otacky, vibrace, akcelerace) soucasne chytit do vlastni rezonancni freq., amplituda kmitu roste, a to podle me (prakticky zkusenosti teda uznavam nemam..) praveze uz moc neuridis.. ja bych tlumic rizeni neodsuzoval a treba s automatem nebo nejakejma anti-naklonovejma nesmyslama urcite nesrovnaval, vzdyt tlumeni je standartni reseni proti kmitani soustav, konec koncu napr. i takovy odpruzeni by bez tlumicu bylo takovy "docela zajimavvy" zejo

Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 03:27 | Nahoru | #52
kerut: asi mozna jo me to proste bavi bez tlumice, ale uznavam ze v nejakym extremu (a ten se lisi motorkou apod) to muze zachranit hubu a pripadne to muze prestat bavit kdyz je to prilis casto (ale je mi to divny, asi assassin jezdi vyrazne vic bez pulky mozku nez ja )

(reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 07:22 | Nahoru | #53
assassin> dík za reakci,""800... Ta 750 je malinko jina "" - no víc jiná, už jsem o tom něco zjišťoval, otázka je, zda to bylo u odborníka.
Za fotku či nákres, radu dík - m máš ve zprávě

když jsem tl.ři dřív hledal a nenačel, tak teď při mé "aktualizaci" našel za pár minut toto

http://www.mototravn...a-vfr750f-94-97.html

zkušenosti, názory - dík všem





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 08:16 | Nahoru | #54

Bubrak-ZX10R píše: asi je nekde hranice, ale stara poucka rika, ze je treba zatlacit vcas do obou riditek, to mi fungovalo a poradne rozkmitany riditka sem mel nekolikrat.



To, že se ti řidítka při odlehčení předního kola trochu zatřepou, to není rozkmitání.
Rozkmitaný řidítka, kdy to lítá od dorazu do dorazu, nesrovnáš.

Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 09:06 | Nahoru | #55
málo plynu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 09:29 | Nahoru | #56

Bubrak-ZX10R píše: assassin: ok ale presto , na TL sem neco malo taky najel, jestlis to treba nemel rozbity princip vzniku je furt stejnej prece ze je predek tesne nad zemi/dotyka se zeme, ale mozna beru ze pak to 'reseni' se muze lisit tim jak pises.



pochybuju, ze to bylo tele bez tlumice...kdyz se tam daval v serii...ja jezdil bez nej, protoze jsem koupil padlou okruhovku a mel tam tlumic od harrise kterej si pri prodeji sundal a serii mi nedal - no a ja na tlumic nemel prachy :)
tele s tlumicem ma podobne nervozni predek jako ctyrvalce bez nej...ze by to byla uplne nuda se rict neda :)

1 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 09:38 | Nahoru | #57
GL1:
ty dlouhe tlumice na bok se docela blbe shani a sem tam jsou problematicke ze tam trochu prekazi a snaze je ohnes pri padu = na okruhovce co pad to GO tlumice.
ja na 800 to mel udelany takhle, ve prostred je docela jednoduchej sloupek a diky tem vysokejm riditkum jsem druhej (pohyblivej) bod mel primo na objimce brzdy...uz si to nepamatuju presne, ale asi by to na 750 mohlo jit stejne.... (na foto je prototyp, finalni kus byl "hezci" a proto taky ty ruzny srouby, btw moje "nejinovativnejsi" reseni, neni to okopcene hyperpro :) )




Naposledy editováno 10.03.2017 09:41:23

(reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 11:08 | Nahoru | #58
assassin> mě se ten dlouhý na boku taky moc nelíbí, že bude překážet jo, na pád jsem si neuvědomil. Na stránkách uvadí dostupnost do 21 dní ( beru s rezervou ), cenovka je 11.000, tak si myslím, že i kdyby se dělala spešl montážka nahoru + tlumič, tak ce do takové ceny vejdu.Jen se obávám, že na 750 není tolik prostoru pro uchycení tlumiče jako na 800, odpoledne nafotím svou a dám to sem.dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 13:20 | Nahoru | #59
[quote=Fidouš.]To, že se ti řidítka při odlehčení předního kola trochu zatřepou, to není rozkmitání.
Rozkmitaný řidítka, kdy to lítá od dorazu do dorazu, nesrovnáš.



ale prosimte, tady jede zavod a mohl na to zatlacit vcas nez to na doraz-doraz doslo, jen v tom extremnim kalupu na to neni takovej prostor zvlast na TT a psal sem ze na drom to chapu a o TT (ci Horice mezi barakama) nemluve.... prej trochu zatrepou, skoda ze to nemam na videu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

10.3.2017 v 13:22 | Nahoru | #60

assassin píše: pochybuju, ze to bylo tele bez tlumice...kdyz se tam daval v serii...ja jezdil bez nej, protoze jsem koupil padlou okruhovku a mel tam tlumic od harrise kterej si pri prodeji sundal a serii mi nedal - no a ja na tlumic nemel prachy :)
tele s tlumicem ma podobne nervozni predek jako ctyrvalce bez nej...ze by to byla uplne nuda se rict neda :)



nojo, beru to, asi je na case vyzkouset TL bez tlumice
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist