globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru
 
20.2.2008 v 01:43
Muje K4 mi strili s koncovky, pri kazdem zavreni plynu a toto nemusim ani nejak tocit, staci do 5 tisic a vystrel. Mam tam yoshimuru a predtim tam byl seriak a delalo to taky.
Jeden mechanik mi rikal, ze pry je to u tech velkych obsahu normalni a casem to holt dela.

Co vy nato?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

25.2.2008 v 22:19 | Nahoru | #31
Salo> si v irsku či co? a kde přesně? já bydlim ve Swordu což je na severu Dublinu tak můžem někdy zastřílet z vejfuků společně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.2.2008 v 06:53 | Nahoru | #32
hovalo> Stříkačka do karburátoru střílet nemůže, páč žádnej nemá, že ? Dejme tomu do sání. Stříkačka si se změnou výfuku (sání) poradí jen tehdy, když se o té změně dozví. Čím víc čidel má, tím líp. Podle mě zcela zásadní je sonda ve výfuku. Pokud tvoje motorka takový čidlo nemá, tipnul bych si, že po úpravě co jsi napsal nebude směs to pravý ořechový, teoreticky je chudá. Jde o to jak moc, motorce to může prospět. Pokud jezdí dobře, svíčky mají správnou barvu, nestřílí, tak je to OK.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.2.2008 v 16:28 | Nahoru | #33
Rudýn> teoreticky by měla být chudá díky filtru, tak proč si občas tedy střelí do vejfuku, mělo by to být naopak tudíž.
A jakej má výfuk vliv na bohatost měsi? :\

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.2.2008 v 16:45 | Nahoru | #34
GSXR by strilet nemelo... sice to benz nezavira uplne, ale nestrili, ani s ladakem...

osobne bych to videl presne na to co zminil havrajz... jen s tim ze PAIR system uz maj novejsi moto i v evrope... ne jen us verze... a jestli se ta motorka provozovala na okruhu tak tipuju ze tenhle system je tm vyhozenej ... akorat nema ucpany trysky ve svodech.... presne takhle se totiz chova i TL s hodne podobnym systemem Fi... jak zacne strilet, je to na 90procent netesnost vejfuku...

u PAIR systemu jde jen o to ze v nekterejch rezimech motoru (rizeno podtlakem) se pousti vzduch tryskou do svodu.. vetsinou hned na vystupu z valce....

zkontroloval bych priruby na valcich.. a jestli tam najdes dirky tak je potreba je jen ucpat....

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.2.2008 v 17:17 | Nahoru | #35

hovalo>Rudýn>
A jakej má výfuk vliv na bohatost měsi? :\



strih ventilů - v jeden okamzik jsou najednou otevrene saci i vyfukove ventily kvuli lepsimu vyplachu valce a odpor vyfuku ma kvuli tomu vliv na podtlak v sani

proto kdyz das na karburatorovou motorku absorpcni koncovku, tak se (vetsinou) ochudi smes a praska to pri brzdeni motorem do vyfuku

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

27.2.2008 v 18:38 | Nahoru | #36
No to střílení do výfuku není nic neobviklého a pokud je motorka podle tvých slov nějak upravená tak samozřejmě do větší výkonu pro sport,takže aby jsi dosáhl většího výkonu musiš směs ochudit(jednoduše řečeno ochuzení má samozřejmě svoji mez aby nedošlo k poškození motoru), to se může vizuelně projevit ohněm z výfuku v horních otáčkách a pak následovně výstřeli při brždění, ale to je zase typem motocyklu nebo ve zmińovaných technických vychytávkách.Záleží ,jak je to celé naladěno,ale i při normálním nastavení se nějaká ta rána ozve protože nějaká ta směs ve výbušné koncentraci při jakémsi jízdním nebo brzdném režimu ve výfuku zůstane.Kolega již zmínil nějaký ten karburátorový systém a já jenom přidám ještě systém zpětného spalování,který funguje tak,že přivedeš vyfouknutou směs zpět do sání.Měl jsem na válci mašinu kterou jsem vytočíl na válci do omezovače a při brždění ani nehlesla,ale jak odpojil zpětné spalování tak se výfuk změnil v kulomet,tento systém je už dost starý.No každopádně nějak upravená motorka by se měla nechat zkontrolovat, aby jsi najezdil hodně spokojených kilometrů.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

27.2.2008 v 19:17 | Nahoru | #37
Asi se dá konstatovat, čím více nespáleného benzinu tím větší výbuch(POKUD JE NĚCO ODPOJENO TAK SE SAMOZŘEJNĚ NESMÍŠ DIVIT)a nějaká ta nespálená směs ta vždy bude a čím větší objem tím více směsy. Laděný výfuk ti pomůže k dosažení výššího výkonu v maximálních otáčkách,ale třeba ve středních otáčkách může být výkon horší(proto kouzelné slovo laděný výfuk,nebo ladění motoru jako takové)
Spalovací motor nemá dokonalý lineární průběh a proto tyhle jevy i když elektronické řídící systémy umí divy ,snad jsem ti nezamotal hlavu.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

27.2.2008 v 22:32 | Nahoru | #38
havrajz: zadny bazmek s hadicema hned za valci tam nemam. Svody jsou klasika roury bez der postupne se spojuji v jednu, nasleduje privera,tesneni a koncovka.

Takze co doporucuje 9 z deseti zubaru?

Diagnostika? co mne to bude stat?

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

27.2.2008 v 22:35 | Nahoru | #39
Hovalo : jsem v county Galway a presneji v takove dire na zapadnim pobrezi o nazvy Clifden, kdyz tak hod okem na mapu kde to je.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

27.2.2008 v 22:49 | Nahoru | #40
tak ja to pro sichr, jeste jednou odplastim , pocumim jak nejlip umim :o , jestli to neprisava nekde vzduch a pak uz zbyva asi jenom ta diagnostika.

jen pro vasi info, koncovkou to neni , delalo to uz predtim ze seriovou koncovkou.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

28.2.2008 v 08:08 | Nahoru | #41
salo:hele tuhle diagnostiku mam celkem prostudovanou, u tehle suzi podle me nejde nic jineho nez precist "pamet zavad" a pokud ti nesviti cervena kontrolka FI tak v pameti zavad zadna zavada neni... takze tohle ti urcite nepomuze...

ted sem na to koukal... gsxr nema ten pair system vyvedenej do svodu ale primo do vyfukoveho kanalu - ten system najdes na viku hlavy, pokud jsou z toho sokubane hadice a nevypada to jako na nasledujicim obrazku je to jasny.... je potreba nejak ty diry ucpat...



pokud tady nebude chyba tak kouknout jestli to ma origo ridici jednotku a ne nejakou "race", pripadne jestli to ma powercommander ... jde dokonce ochudit smes yoshimura boxem v origo ridici jednotce, ale nemyslim ze tolik aby to strilelo...

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

28.2.2008 v 09:33 | Nahoru | #42

hovalo>Rudýn> teoreticky by měla být chudá díky filtru, tak proč si občas tedy střelí do vejfuku, mělo by to být naopak tudíž.
A jakej má výfuk vliv na bohatost měsi? :\



Jestli jsem to tady vsechno pochopil dobre, tak prave proto, ze mas chudou smes Ti to strili - chuda smes=strileni.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

28.2.2008 v 19:29 | Nahoru | #43
Ještě že ti kolega poslal obrázek, protože jsem ti to včera popsal v mém prvním příspěvku špatně,ne po směru proudění vzduchu ,ale po směru hadic ,promiň,psal jsem z voleje.

Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

28.2.2008 v 20:12 | Nahoru | #44
assassin: diky , jestli budu mit zitra cas tak to odstrojim a prolezu. a dam vedet vysledek.

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

25.11.2009 v 13:38 | Nahoru | #45
Zdarec chci sezeptat mám GSXR-1000 akdyž s ni letím a dost ji točím blikne mi tam kotrolka F1 a blika dokud nezastavím a nevypnu klič a znovu ji nenatočím nevíte co to může být?? dik za odpověd

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

25.11.2009 v 13:56 | Nahoru | #46

Tomka46>Zdarec chci sezeptat mám GSXR-1000 akdyž s ni letím a dost ji točím blikne mi tam kotrolka F1 a blika dokud nezastavím a nevypnu klič a znovu ji nenatočím nevíte co to může být?? dik za odpověd



no ta kontrolka signalizuje nakej "spatnej" stav v jakym se motorka nachazi.. LEDka plus blikajici teplota na lcd - prehrato, LED + olejnicka na LCD - mazani , LEDka + napis FI na displeji porucha vstrikovani... kdyz to mas v rezimu ze to blika, tak zastav, pod sedlem spolujezdce najdes servisni konektor, propojis ho podle obrazku co jsem tady daval uz asi tisickrat (hledat - tlacitko ve foru) a na displeji ti to hodi kod zavady... v servisnim manualu podle kodu najdes co to je.. ja tipuju na vyfukovou priveru....

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

25.11.2009 v 16:25 | Nahoru | #47
Mám K3 vše série, pouze otevřená kratší koncovka, občas vystřelí, ale stane se to opravdu málokdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 10:02 | Nahoru | #48

Flyer>Mám K3 vše série, pouze otevřená kratší koncovka, občas vystřelí, ale stane se to opravdu málokdy...



kdybys zaslepil PAIR-system nevystreli to nikdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 10:18 | Nahoru | #49

assassin>kdybys zaslepil PAIR-system nevystreli to nikdy...

to je zbytečné, vystřelí to 3x za vyjížďku, takže skoro vůbec

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 12:38 | Nahoru | #50
to by mě zajímalo, jak velký objemy ten pair systém do svodu tlačí, protože když sem to u urala odpojil, tak ani při vytočeným motoru nebyl cejtit z tý hadičky žádnej tah.. ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #51

Němec>to by mě zajímalo, jak velký objemy ten pair systém do svodu tlačí, protože když sem to u urala odpojil, tak ani při vytočeným motoru nebyl cejtit z tý hadičky žádnej tah.. ?



jen to tu hadicku "otevre" vduch si to do svodu prisava samo - Venturiho efekt

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #52

Flyer>to je zbytečné, vystřelí to 3x za vyjížďku, takže skoro vůbec



jj nutny to neni... ale usetris asi 600g :)

(reakce na) Gsxr mi strili z vyfuku pokazde co to zavru

26.11.2009 v 23:19 | Nahoru | #53
assassin> jj to jsem se tak nějak dovtípil, že to nasává podtlakem, uprostřed je nějakej ventil zřejmě, taková krabička vřazená. jen jsem tam zkoušel dát k ústí něco lehkýho a ani se to nehlo, tak mi přišlo, že si to vlastně moc vzduchu ani nějak nenasává. no ještě na to někdy mrknu, zatím sem to tak jako tak zaslepil :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist