Myslím, že Ducati už na tom není co se spolehlivosti týče jak bejvala, tak by pozdrav "Čau, máš 6 imbus?" nemusel platit. 😄 Ale stejně se zeptám na co si dát kdyžtak pozor. Díky :)
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Dvouválec a vysoké otáčky? Životnost dílů dolů.
Převodovka rumpál? Životnost dílů dolů.
Atd.
Největší životnost bude vždycky mít uhlazený odladěný japonský motor, zvláště pak čtyřválec. To, že jedou ty motory jako samet, není úchylka, ale odladěnost a dotaženost motoru do konce. Nemusí to být čtyřválec, ale pak je třeba při zachování životnosti dílů počítat s nižším výkonem. Viz. choppery.
abys tu pak nebrečel že tě tu někdo stírá ...tak to projdem
vibrace - blbost ... lodní motory rozvibrujou často celou loď a většinou jsou dožiovotní
Dvouválec a vysoké otáčky - budeme li brát jako premisu stejný objem, tak ano ...jestliže udělám pětikilo dvouvál a pak litr čtyřvál mám velkou šanci udělat stejně sametovej chod (viz třeba CX 500)
pazvuky - blbost ... co má co (tak odborný výraz) pazvuk co společnýho s výdrží motoru ? (a víš odkud ty "pazvuky" jsou ? a slyšíš je třeba i z 1198, nebo monstera 1200 ?)
převodovka rumpál - ale to teď zrovna mluvíš spíš o Japoncích, nebo BMW, ne? tam jsem chytal hromadu falešnejch neutrálů ... na Dukárnách jsem to zatím nezažil ...občas vypadne dvojka, když jí nedořadím.
"Největší životnost bude vždycky mít uhlazený odladěný japonský motor"
...vysvětli proč JAPONSKÝ ... Němci neumí odladit motor ? Nebo ti příjde třeba že italský 12válcový boxer v Testtarose není odladěný a uhlazený?zvláště pak čtyřválec
...proboha, proč?To, že jedou ty motory jako samet, není úchylka, ale odladěnost a dotaženost motoru do konce
...opět polopravda... je to proto, že se někdo o sametový chod bez vibrací snažil, o tom že je tam milion eko píčovin a motor jede ve svých mechanických možnostech na 25%no a ten blebt s tím výkonem u dvouválu pro zachování životnosti ...ono to platí obecně, čím míň točíš tím míň cyklů na jednotku výkonu uděláš = životnost. Vtip je v kompresním poměru, střední pístový rychlosti, středním plnícím tlaku (u turbomotorů) a celkový koncepci.
hážeš tu moudra co si kde zaslechl od svých čtyřválcových guru, ale víš o tom fakt dost málo, aby sis mohl udělat obrázek co je to konstrukce motorů a její nuance...
Naposledy editováno 31.01.2017 09:14:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Ostrava Ducati Monster 796 | golfik | 24 | 21.10.2023 v 21:55 Joxa |
ducati 796 zadni blatník Ducati Monster 796 | HappyTom | 0 | 3.4.2022 v 22:26 HappyTom |
Přezutí Letmo uloženého kola - Prah... [1, 2] Ducati Monster 796 | pedro01 | 41 | 28.10.2020 v 10:09 dva_hrnce |
Monster 796 - řetezová sada Ducati Monster 796 | vena-x | 6 | 8.8.2020 v 16:08 _Michal |
Je reálné ujet 1100km za jeden den [1, 2] Ducati Monster 796 | Edgar08 | 56 | 28.7.2020 v 23:14 yeuop |