Jak se vám teď líbí?
http://www.motorkari...&act=fotogalerie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
assassin píše: vubec si nedokazu predstavit jakym zpusobem konstruuje clovek co stylem ajeto dela i nejbeznejsi prace :(
moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.
Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?
Naposledy editováno 20.01.2017 17:10:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.
Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?
Vzdyt jsi tu napsal spoustu prihod z tve tvurci cinnosti a ty jsou styl ajeto vsechny. Profesi by nikdo neresil, kdyby ses tim neohanel. Pohled na ty upravy a jejich provedeni mame dost odlisnej, treba pokud konstruujes a programujes zaroven, dnes neni problem jednim mikropocitacem a vlastnim sw ovladat vse to co tam s tema krabicema od vyrobce - do zornyho pole pak umistit jen nejake zobrazovace a ovladaci prvky, "mozek" muze byt krabicka nekde pod sedlem ...
Ano brzdy na kole jsem odvzdusnoval mockrat, bracha draha kola servisuje a prodava a proslo uz mi rukama asi vse co na kolo jde sehnat. Podtlakem se odvzdusnuje bezne, neprijde mi na tom nic zazracnyho.
Me to za cca 600,- prijde spis jako cinska hracka... Me na motorce staci odvzdusnit brzdy klasicky, motogp nejezdim :)
Co kreslis by me ale docela zajimalo, konstrukteru uz jsem ve sve profesi potkal dost, spousta z nich ma ruzne hobby ale uprava/vyroba vozidel, obrabecich stroju atd a provedenim, designem atd to byva uplne jinde - ale chapu, ze to neni moc chytry rozebirat to verejne, takze spis jen tak aby rec nestala..
Naposledy editováno 20.01.2017 17:38:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) se-se a jeho stroj
se-se píše: moji práci jako profesi nech na pokoji. Nic o ní nevíš a jistě by ses dost divil ale stoprocentně ne tak jak si myslíš.
Co se týká motorky, tak to zas naopak musíš brát trochu s humorem. Stylem Ajeto ale ani zde nedělám naprosto nic - proste si střelil vedle. No a tedy proč ta pumpa. Brzdy jsem odvzdušňoval stokrát na všem možným. Motorka a ještě mnohem víc kolo jsou citlivý i na ty nejmenší bublinky. Kola jsem musel vždy různě naklánět a obracet vzhůru nohama a podobně. To s motorkou nejde. Pořád si nejsem zcela jist že tam není ani bublinečka. To že se to plní injekcí nebo naopak pumpuje shora, vůbec přítomnost bublinky v nějakém koutě nevylučuje. Když se v systému vytvoří podtlak, tak ta bublinka zvětší objem a alespoň částečně poskočí jinam. Nejde to ale bez utěsnění odvzdušňováků v závitech (já mám Stahlbus ventily) jinak tudy sají vzduch. Tahle metoda je u kola osvědčená, i když jí málokdo ovládá. Podtlak se dá vytvořit injekcí ale ta pumpa vypadá jako o hodně dokonalejší nástroj.
No a teď kritiku - věděl jsi tohle vůbec?
Odvzdušňuji brzdové třmeny odmontované z vidlí, zavěšené drátem v požadované poloze, s páčkou brzdy staženou k řidítku. Výsledek luxusní.