Téma: parťák na cestování

1.1.2017 v 19:29
Není mi čtyřicet ani padesát ,ale pořád mě ježdění baví . Kamarádů na delší cesty ubývá a samotnému to není ono . Plánování cest s více lidma je zábavnější a zajímavější. Jezdíme CZ i cizinu . Letos Slovinsko ,Rakousko ....Triglav , Polsko.... Mazury, Balt . Jsem z Frýdku -Místku , jezdím C1800 , CBF 1000 ...1+baťůžek.
Beda-fm

25.1.2017 v 16:41 | Nahoru | #31

dafikk píše: opica> Ono totiž do toho ježdění hraje strašně moc podmínek a ty se horko těžko kombinují. Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:
1. Borec ve vatě,super,stroj,peníze nejsou problém,může kdykoliv,kamkoliv a jedno na jak dlouho odjet a kdykoliv vrátit.
2. Borec ve vatě,super stroj,jezdí jen 1x maximálně 2x za uherský rok a to maximálně 100-150km od bydliště-většinou na kafe na pumpu.
3. Borec podnikatel,popř. OSVČ,peníze nejsou až tak problém,ale s časem úplně v hajzlu,jednou za rok 7-14 dnů dovolená,která se plánuje půl roku předem,5-7 víkendových výletů,sem tam nějaká projížďka buď v sobotu,nebo v neděli.
4. Borec zaměstnanec,peníze nejsou problém,ale čas je velký problém,má dobrý stroj Jede 1 za rok na týden a pak asi 2-3 někam na víkend.
5. Borec zaměstnanec,boj s penězi,ale času docela dost. Stroj schopný odjet tripy,ale je to na hraně s technickým stavem motorky. Chce spát pod šírákem,jíst z vlastních zásob,max. něco koupit v supermarketu,na pivo a na večeřu v cizí zemi nepůjde v žádném případě.
6. Borec zaměstnanec,rodina,staví barák,nebo rekonstruuje byt,s financema totálně na hraně,má schopnu motorku,kterou pořídil za svobodna a staral se o ní. Díky tomu je schopen odjet nějaké tripy,ale nemá ani peníze,ani čas,chce se věnovat děckám,stará se o něj bojí,páč v TV ukazovali mrtvého motorkáře už podruhé v tomto měsíci.
7. Borec co má motorku,resp. vrak,nemá ani výbavu,nemá peníze,nemá čas,ale má plno plánů kam by chtěl jet.

A to jsem do toho nepletl lidskou povahu. Pokud ke každému bodu ještě přičteš lidské povahy,tak se ti to znásobí ještě minimálně 5x. Je vůbec div,že se ještě v dnešní době dokáže utvořit parta,která někam vyrazí,rozumí si a má to nějaké trvání (ne jen 1 trip a fertig).

8.Borec zaměstnanec,peněz dost,času dost,motorek plná chalupa,jezdí furt a daleko,spí pod stanem a žere i v hospodách stejně nemá s kým jezdit.Zkoušel už spousty lidí a stejně jezdí zase sám To jsem já....

25.1.2017 v 16:58 | Nahoru | #32
Do Chorvatska začátkem května bych se hec a jel s vámi-podle vaší stupnice 3 ale dělám vše proto abych byl 1

2 reakcí na tento příspěvek parťák na cestování

25.1.2017 v 20:37 | Nahoru | #33

25.1.2017 v 21:25 | Nahoru | #34

Seeker65 píše: věkem mezi 50-60, o kterého se bojí maminka

Nj, mamy to nikdy neprejde...

26.1.2017 v 08:02 | Nahoru | #35

Seeker65 píše: Ještě jednu kategorii tu nevidím; borec zaměstnanec, věkem mezi 50-60, o kterého se bojí maminka

26.1.2017 v 11:12 | Nahoru | #36

dafikk píše: To jsem někde viděl nápis (už si to přesně nepamatuju jak to bylo): "Po 23hod naléváme jen osobám starších 70ti let a to pouze v doprovodu obou rodičů"

Tak proto se ze mne pomalu stává abstinent

26.1.2017 v 17:29 | Nahoru | #37

Beda-FM píše: Pe3k + opica

pisnu pozvánku a sejdem se s ostatníma jirka 1084 , hanys 50 a uvidíme na čem se shodnem .

26.1.2017 v 17:48 | Nahoru | #38

Beda-FM píše: Pe3k + opica

Jarda

A o tom cestování to máme tak, že kdo něco organizuje určuje pravidla /kolik km za den, kde se přespí atd./ každý má možnost se před cestou rozhodnout, kdo se courá za avii dorazí hold sám. Není problém s někým vyrazit kdo jede na týden a po třech dnech se vrátit domů když nemá čas.
Rád se všemi uvidím

29.1.2017 v 14:12 | Nahoru | #39
dafikk> mám to jak přes kopírák ..... a nakonec hodně cest jezdím sám .... Mám partičku liberečáků se kterými je to fajn ale jinak katastrofa. Už jsem se v cizině i odtrhl .... a užil si to.

Naposledy editováno 29.01.2017 14:32:22

30.1.2017 v 17:59 | Nahoru | #40

Jirka1084 píše: Jsem pro na něčem se určitě dohodnem. Na motce nezáleží /choper nebo skútr/. Je to hlavně o lidech, někteří zůstanou jiní to vzdají.
Rád se všemi uvidím

Jo to zní rozumně Rád se podřídím plánu,který naplánoval někdo jiný. Mě to plánování moc nebaví. Ale samozřejmě nechci se nechat jen tahat jak autíčko na špagátku. Plánovat samosebou umím. A nejlíp mě jde to naplánovat naknop a pak letět s vočima vyvalenýma jak přepitý tele,aby se vše stihlo. To se mě také párkrát zadařilo

30.1.2017 v 18:59 | Nahoru | #41
Zdravím
Nevím kde bych se zařadil v té skupině,ale rád bych se přidal na pravidelné projíždky.Mám novou motorku,peníze až tak nejsou problém časově se přizpůsobím. Nejezdím 200km /hod mám slabší Hondu Shadow 750 takže žádná pila.Jelikož jsem nováček tak nemám žádného parťáky s kým bych po domluvě vyjel.Jsem ženaty mám dvě dospívajíci děti, ale jsou rádi když vypadnu.Pokud alespoň trochu splňuji personální popis tak mi napište třeba i soukromou zprávu .Odepíši všem .Jo a je mi 45 takže už taky žádná hitparáda
Stenlyy

31.1.2017 v 18:32 | Nahoru | #42
Dafikku já to myslel trochu obrazně. V žádném případě bych nenechal samotného parťáka v cizině jak se to stalo tobě. A při cestování se může stát, že se změní trasa průběžně, někdo třeba ví o lepší cestě, může lejt, jinde dobře vaří atd atd. Na cestách jsou krásné úseky kde si to chce každý užít podle svého. A když se někdo hodně courá, tak ho vyhlížíme někde třeba na benzině. Je dobré podřídit se většině
Stenlyy vítej

31.1.2017 v 19:24 | Nahoru | #43
Jirka1084> Taky Tě zdravím
Stenlyy

1.2.2017 v 07:29 | Nahoru | #44
Pro mě zajímavé téma .Zamlada to bylo jiné,jezdili jsme Lipno a max.tak Slovensko,bolševik byl náš společný nepřítel a tak byla parta .Znovu jsem začal po roce 2000 a zažil jsem různé výjezdy v 15 a více lidech (motorkách).No a čím dál více mě začaly vadit některé věci a tak jsem často dojížděl s menší skupinou či sám.No a dnes jezdíme ve dvou či třech motorkách a to je ideální.Na důchod se chystám na delší cestu po jižní Evropě,teda sám.No a mám zkušenost,že mě(motorkáře) večer u piva či kafe většinou někdo osloví a pokecáme i s mojí bídnou italštinou a němčinou

1.2.2017 v 13:44 | Nahoru | #45
Zdravím všechny a chci se zeptat, zda by někdo nejel mimo sezonu tj. v polovině června na cca 5-6nocí polská jezera, Hitlerovo doupě a k Baltu.
Už jsem též překročil 60tku, ale ježdění mě baví furt. Spaní stan, chatka, penzion, zkrátka podle potřeby. Jinak jízda na pohodu, ale když bude třeba, tak žádný courání.
Já SB 650exe.

3.2.2017 v 11:40 | Nahoru | #46
Ahoj pegas56 ,
něco podobného je v plánu koncem srpna . Zatím řeším podrobnosti na co kouknout cestou.

3.2.2017 v 21:09 | Nahoru | #47
Beda-FM>
Škoda, chci se vyhnout davům v hl. sezoně

12.2.2017 v 19:39 | Nahoru | #48
macík2244> Zdravím. Hledáme někoho, s kým by jsme se mohli toulat po Evropě. Já Honda CBF 600 a manžel KLV 1000. Jezdíme svižně ale rozumně.

15.2.2017 v 19:43 | Nahoru | #49
blond1> ahoj. Plánujete nějakou cestu? Pokud klapne termín tak se rád přidám. Jezdím svižně ale bezpečně .. alespoň si to tedy myslím. Co se týká toho rozdělení motorkářů nahoře v chatu tak se cítím tak na 3 ale určitě jezdím častěji. No a sen je kategorie 1 .... Manželka už nejezdí ... bojí se .. kdysi se mnou ,,objela zeměkouli,,

17.2.2017 v 10:45 | Nahoru | #50

26.2.2017 v 18:22 | Nahoru | #51
taky bych se hlásil do klubu. letos teda jedu v červnu s parťákem rumunsko, aspoň doufám, že se nic nevys... ale jinak bych se rád s někým svez. spaní preferuju v kempu nebo volně, kde se dá. vařím si sám, protože mě to baví. umím čaj. jezdím tak, abych viděl, kudy jedu, takže závodníky dojedu v kempu. ráno.

9.3.2017 v 11:13 | Nahoru | #52
Ahoj jsem Kladenak teď si kupuji Intruder m1800 tak hledám někoho na vyjížďky jezdím po Čechách i cizina

9.3.2017 v 13:14 | Nahoru | #53
Kawa38> A do které kategorie podle dafika spadaš ?

dafikk píše: Jsou různé typy motorkářů a to se teď nebavím o povaze člověka:

13.3.2017 v 10:37 | Nahoru | #54

moka píše: Jestli plánujete někdo něco květen začátek června tak se přidám,když tak dejte vědět.

pár se nás sjede ZDE na akci. Tak se tam můžeme potkat.
Co sedláš ? Jezíš sám ?

18.3.2017 v 12:23 | Nahoru | #55
Tak já jsem si utrhnul z každýho bodu asi kousek

18.3.2017 v 12:48 | Nahoru | #56
Tak teď jsme začali dávat do kupy na první týden v srpnu BG , Burgas ..... zastávka na svk Trenčín a pak HU , RO , BG , přespat někde v RO .... cca 2x 800 km nebo na 3x 550 km podle toho kdo by se třeba přidal a rozumně se domluvit ....žádná pila , kochačka s rozumnýma zastávkama dle aktuálního stavu .... a pak válečka u vody ...... batůžek chce moře .... s menšíma vyjíždkama po BG a večer kapání do strojku Takže pokud by někdo chtěl jet , tak rozhodně dobrou společností nepohrdneme

Naposledy editováno 09.06.2017 11:17:06

18.3.2017 v 13:31 | Nahoru | #57
Většinou jezdím sám měl jsem kámoše ale po dvou letech ho to přestalo bavit.Jezdím Triumph Thuderbird 1600 můžu jet koncem května nebo začátkem června pak až v září tak kdyby jste v tomto termínu něco plánovali dejte vědět.

18.3.2017 v 17:05 | Nahoru | #58
Nazdar riders, se zájmem jsem četl Vaše příspěvky. U některých jsem se musel pousmát a některé jsou přímo psané životem. Nejste už mladíci a tak jsem to i bral a pak jsem se na chvíli zarazil...odběhl se mrknout do občanky... hmmm sakra já vlastně už padesátku taky měl, tak proto je mi to téma tak blízké ... Jak bude nějaká vyjížďka připojil bych se, teda pokud by to moc nevadilo ... a uvidíme.
Bohužel nespadám do žádné kategorie, nebo z každé bych mohl kousek...

26.3.2017 v 18:55 | Nahoru | #59

dafikk-jsi slavný,dnes se tvůj žebříček probíral motobaru kousek od Ostravy,dobře jsme se zasmáli!!!

3.4.2017 v 08:29 | Nahoru | #60
Dolph-cz> Tak díky za info. Měl jsi zrovna vybrat za autorská práva a mohli jsme se šábnout na půl