Téma: Rumunsko v červnu 2017

31.12.2016 v 20:44
Chystáme se s manželkou v červnu do Rumunska. Motorka V-strom 650, asfalt. Buď přes Slovensko a Maďarsko nebo kousek přes Ukrajinu. 7-14 dnů, klasicky Veselý hřbitov, Transalpina, Transfagaraš, bahenní sopky, Bicas, Banát, Drákulovy hrady......kdyby zbyl čas a nálada, šlo by nakouknout k moři. Upřednostňuji manželský pár či páry, kteří jezdí v klidu. Spaní raději v penzionech. To je zatím moje představa, vše lze přizpůsobit, změnit, dohodnout.

Blokovaní uživatelé: macík2244

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rumunsko v červnu 2017

12.4.2017 v 16:54 | Nahoru | #1

sweetM píše: Také jsme loni na letos naplánovali Rumunsko, jedeme ale na 21 dní. Slovensko, Ukrajina, Rumunsko, Bulharsko, Moldávie a zpět Ukrajina, Polsko ČR. Ubytování řešíme přes Booking a vždy se snídani, Jedno jídlo denně v restauraci, jinak na ulici, tržnice nebo obchod. Nevaříme a nejezdíme už pod stan. Zatím to vždy dobře klaplo. Jedna rada, pokud jedete Transalpinu, Transfagaraš nebo Bicaz, naplánujte si tyto trasy mimo víkendy, bývá tam velký provoz a plno. Počasí, jak v horách. Dole může být 35 nahoře 0 a možnost potkat se se sněhem i v Červenci. Jinak hodně informací se dá vybrat tady z cestopisů a nebo na You Tube.

jedeme něco podobného.. ale.. vyrážíme 1. (2.) července směr Rumunsko (Slovensko, kousek po Ukrajině).. projet východ Rumunska, jezero Bicaz.. pak se chceme dostat až k moři na jih k Bulharským hranicím (Mangália tuším) .. tam pobýt třeba 3-5 dní a zpět přes sever Bulharska, projet samozřejmě Fagaraš, Transalpinu.. kolem Dunaje (a Banát) přes Srbsko, Chorvatsko, Slovinsko a Rakousko domů... cca 4.500km..(návrat plánujeme třeba až kolem 20.července) .. pokud se někomu trasa a termín zamlouvá, ozvěte se .. (2x Versys 100 a 650 - já a žena Filoména ) svižnější jízda, ale žádná střelba.. bereme i stan na nouzovku, ale spíš to vidím na penzionky..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rumunsko v červnu 2017

13.4.2017 v 21:36 | Nahoru | #2
Emper> Trasu máte naplánovanou vpodstatě stejně jako my, ale termín mi nevyhovuje. Pokud nemusíme, nejezdíme takové štreky o prázdninách. V červnu je na cestách výrazně volněji, měl by být aspoň o chlup menší hyc a snadnější a levnější ubytovávání.