Zdroj: http://zlin.idnes.c...5259_zlin-zpravy_ras
Náhodou toto je pěkné...jeden z mála případů kdy z rasové nesnášenlivosti obvinili bubáka
1 reakcí na tento příspěvek Petrumr polapen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petrumr polapen
Ventil-TP píše: Tak kde mám ty vzduchokapalinové brzdy Liaz 100?
Nechápu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petrumr polapen
Ventil-TP píše: charlie.vtx1800> http://www.motorkar...#goto9302719 [/quote]
No v tomhle má téměř pravdu. Měl jsem kdysi tu čest s Liazkou - lavičákem - jestli to mělo značení L100 už si fakt nepamatuju a ta měla kapalinovzduchový brzdy (ne tedy vzduchokapalinový, ty měly Avie). Ale princip popsal správně - hydralický ovládání od pedálu k brzdiči - zdvojený a od něj vzduchový okruhy na bubny. Hroznej verk, to auto nebrzdilo, jen zpomalovalo, nakonec jsme to nechali předělat na klasický vzduchový. V podstatě to bylo stejný jako hydraulický ovládání spojky u Liazky - a to se taky furt sralo, pumpa na pedálu se měnila co pár měsíců a párkrát jsem jel i s plně naloženou soupravou bez spojky - nastartovat se zařazenou malou jedna (horkej motor a na rovině se dalo) a pak řadit jen s meziplynem.