globalmoto_kveten





Téma: Petrumr polapen
 
22.12.2016 v 11:28
Tak konečně na něj došlo

Petrumr polapen

22.12.2016 v 11:37 | Nahoru | #1

Petrumr polapen

22.12.2016 v 11:58 | Nahoru | #2

Petrumr polapen

22.12.2016 v 12:10 | Nahoru | #3
jo, pobavilo

Petrumr polapen

22.12.2016 v 12:12 | Nahoru | #4
Asi mely decka blby kecy na BMW

Petrumr polapen

22.12.2016 v 12:36 | Nahoru | #5
To je vůůl

Petrumr polapen

22.12.2016 v 12:48 | Nahoru | #6

Petrumr polapen

22.12.2016 v 14:07 | Nahoru | #7
A ještě si ubírá na letech, asi aby to kvalifikovali jako mladickou nerozvážnost

Petrumr polapen

22.12.2016 v 16:37 | Nahoru | #8
hajzl je to, chuligan a hulvat a vy se tomu jeste smejete blbeckove!

Petrumr polapen

22.12.2016 v 21:55 | Nahoru | #9

Petrumr polapen

22.12.2016 v 23:03 | Nahoru | #10
Podle informací ČTK je obviněný muž romské národnosti. Soud jej ve středu poslal do vazební věznice.

Zdroj: http://zlin.idnes.c...5259_zlin-zpravy_ras

Náhodou toto je pěkné...jeden z mála případů kdy z rasové nesnášenlivosti obvinili bubáka

1 reakcí na tento příspěvek Petrumr polapen

21.2.2017 v 20:44 | Nahoru | #11
Tak kde mám ty vzduchokapalinové brzdy Liaz 100?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:05 | Nahoru | #12

Ventil-TP píše: Tak kde mám ty vzduchokapalinové brzdy Liaz 100?


Nechápu?

(reakce na) Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:22 | Nahoru | #14

Ventil-TP píše: charlie.vtx1800> http://www.motorkar...#goto9302719 [/quote]
No v tomhle má téměř pravdu. Měl jsem kdysi tu čest s Liazkou - lavičákem - jestli to mělo značení L100 už si fakt nepamatuju a ta měla kapalinovzduchový brzdy (ne tedy vzduchokapalinový, ty měly Avie). Ale princip popsal správně - hydralický ovládání od pedálu k brzdiči - zdvojený a od něj vzduchový okruhy na bubny. Hroznej verk, to auto nebrzdilo, jen zpomalovalo, nakonec jsme to nechali předělat na klasický vzduchový. V podstatě to bylo stejný jako hydraulický ovládání spojky u Liazky - a to se taky furt sralo, pumpa na pedálu se měnila co pár měsíců a párkrát jsem jel i s plně naloženou soupravou bez spojky - nastartovat se zařazenou malou jedna (horkej motor a na rovině se dalo) a pak řadit jen s meziplynem.

1 reakcí na tento příspěvek Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:31 | Nahoru | #15
Pedálový brzdič liaz 100 dvouokruhový. Vidíš tam někde kapalinu?




Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:33 | Nahoru | #16
Aha, tak oni ho lapili doma. A já myslel, že byl na na výletě v Děčíně .

Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:39 | Nahoru | #17
On už je jak ty migranti, je mu 49 a dělá ze sebe 16tiletého

(reakce na) Petrumr polapen

22.2.2017 v 06:51 | Nahoru | #18
Ventil-TP> Google toho moc nenašel, ale tady je o tom zmínka - poslední odstavec před kapitolou vzduchová soustava vozidla "V minulosti na některých automobilech vyskytovaly též brzdy vzduchokapalinové, kdy je část systému naplněná kapalinou a část systému ovládá vzduch (například první vozidla Liaz řady 100) ". Ale věř mi, že to tak bylo, já opravdu s touhle Lízou s těmahle brzdama jezdil. Na spojkovým pedálu byla přes táhlo připojená jedna pumpička, ta brzdovou kapalinou ovládala vzduchový posilovač spojky. A na brzdovým pedálu byly táhla dvě, dvě pumpičky a dva kapalinový okruhy a ty vedly k hlavnímu brzdiči, kde se ovládaly vzduchový okruhy brzd. A sakra dobře si to pamatuju, protože tohle auto nebrzdilo, jen slušně zpomalovalo. A navíc se to furt sralo, někudy se to furt zavzdušňovalo - katastrofa. Nakonec jsem to nechal v Jablonci někdy v 97mým předělat na klasický vzduchový brzdy co pak byly standardem - když sem se předtim prořítil přes křižovatku na červenou, s brzdou na podlaze, 18ti paletama cihel za sebou a děsem v očích. To se jen-tak nezapomene, to mi věř.

Petrumr polapen

22.2.2017 v 09:21 | Nahoru | #19

Petrumr polapen

22.2.2017 v 09:44 | Nahoru | #20
já věděl, že ten "člověk" není normální

Petrumr polapen

4.3.2017 v 15:22 | Nahoru | #21
"...................kopy do nohou a do břicha nebo údery loktem do horní poloviny těla a hlavy byly pro děti mnohdy bolestivé............"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist