Muze mi nekdo prosim rict jaka je specifikace tady tech terminu? Co je ostre a co uz ne? Kde se to lame z tupeho na ostre a naopak?
Diky
2 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Jak už bylo psáno, ostré e. počítá servis na motohodiny, tupé e. na kilometry, rozdíly jsou i v motoru - vačky, zdvihy, převody...
Např. Suzuki DR-Z 400 je tupé enduro, Yamaha WR 400/450 je ostré enduro
Průkopníci ostrýho endura mohli bejt i vzduchem chlazený - XR600R, TT600R
2 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Takze co by jste doporucili na zacatek?
Pozadavek tedy mam:
Malo potrebna udrzba (drzak)
Nizka hmotnost (pod 110kg)
STK (na papirech)
zelva0007 píše: No me ty prilis caste servisni intervaly samozrejme moc pod vousy nejdou
Takze co by jste doporucili na zacatek?
Pozadavek tedy mam:
Malo potrebna udrzba (drzak)
Nizka hmotnost (pod 110kg)
STK (na papirech)
pod 110kg nic s beznou udrzbou nesezenes.4t ostra endura se motaj nekde kolem tech 110kg i v aktualnim rocniku tzn 2017 - predpokladam ze 250tis do toho asi dat nechces. 2t se motaj nekde mezi 100-105kg. cokoliv v cem se nemeni olej kazdejch 10hod atd ma pres 140kg...
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
KTM Freeride
KubaLC8 píše: Ale jo, realny.
KTM Freeride
jo freeride to splnuje, ale dost drahej a je to takovy maly... me treba se 190cm/100kg to bylo fakt "maly"
AJP to s privrenejma ocima daj taky... a takovy ty gasgas cami, beta alp..... atd...
Naposledy editováno 15.12.2016 13:08:18
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
2 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Konkretne na 350
Naposledy editováno 15.12.2016 13:47:28
KubaLC8 píše: co je na freeride tak spatnyho?
Konkretne na 350
pro začátečníka dobrý, jinak má menší zdvihy tlumičů oproti dospělému enduru. komponenty brzda, vídle z 80ky, to mi řekli v Praze v KTM, když jsem ji poptával..
Já mám ostré enduro 112 kg suchá. A i to mi přijde někdy dost, nedokážu si představit lítat v blatě se 150kg mašinou..
40kw se neboj, není to takový trhač ruk, je to enduro nástup je plynulý a jízda by měla být taky..))
Naposledy editováno 15.12.2016 14:01:56
KubaLC8 píše: co je na freeride tak spatnyho?
Konkretne na 350
spatny bych uplne nerekl, ale ani kocka ani pes. je to fakt pro zacatecnika a jeste malyho... ja se 100kg bych to musel hned komplet prekopat, podvozek atd
druha vec je, ze to vlastne je motorka na naky to "mrdani se" po lese za barakem - coz u nas neni uplne rozumny, na trat to neni, na projizdku s lidma co jedou "ostry" taky ne...
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Mam sice 195/100kg a motorka je malinka, ale pored o ni premyslim
Ale jsou to staré mrchy a z vlastní zkušenosti vím, že je lepší jít do nové / zánovní!!! Já mám ted GasGas Cami 250 motor jako AJP PR5 250 ale mám karbec a neztěžuju si...Naopak si libuji!!!! Mám jí na inzerci:duvod bydlení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostre / tupe
KubaLC8 píše: O tom ze to je postavene jak to je postavene vim, ale zase tak uplne spatne mi to neprijde, nejel jsem na tom, ale hodne vazne o tom uvazuju
Mam sice 195/100kg a motorka je malinka, ale pored o ni premyslim
chtel jsem ji taky a kamaradum dalo dost prace mi to vymluvit. treba me nutej jezdit na trat - cemuz jsem se branil, ale zjistil jsem, ze neumim s plynem, tezistem, projet zatacku a ze stejne proste tohle musim nadrtit. na trenink takovejch tech "trialovejch dovednosti" to taky neni, to chce stejne trialku.
takze ti vyjde, ze to je tak povozit se po lese, sam - to je na nic, sehnat dalsi lidi se stejnou moto nebude snadne...
ma to kamarad a na me je to fakt maly, podvozek by chtel prekopat a to jsi o 5cm vetsi nez ja, hmotnost cca stejne.
idealni kombinace je ostra + trialka
pro ucel k jakymu je freeride dobrej u nas nejsou podminky a rozhodne by na tohle byla lepsi elektrika - takze aj cekam na "freeride" motorku az bude makat ele....
assassin píše: chtel jsem ji taky a kamaradum dalo dost prace mi to vymluvit. treba me nutej jezdit na trat - cemuz jsem se branil, ale zjistil jsem, ze neumim s plynem, tezistem, projet zatacku a ze stejne proste tohle musim nadrtit. na trenink takovejch tech "trialovejch dovednosti" to taky neni, to chce stejne trialku.
takze ti vyjde, ze to je tak povozit se po lese, sam - to je na nic, sehnat dalsi lidi se stejnou moto nebude snadne...
ma to kamarad a na me je to fakt maly, podvozek by chtel prekopat a to jsi o 5cm vetsi nez ja, hmotnost cca stejne.
idealni kombinace je ostra + trialka
pro ucel k jakymu je freeride dobrej u nas nejsou podminky a rozhodne by na tohle byla lepsi elektrika - takze aj cekam na "freeride" motorku az bude makat ele....
Týden zpátky jsem potkal v lese freeride a borec to měl a el.. Říkám mu pojed s náma a on nemůžu už mi dochází baterka ...)) A odfrčel za zvuku vysavače..
Jinak všem bych taky radši doporučil nový poloendura za 120tis gagas cami 250 nebo to od hondy 250f, než 15let staré drz atp..
1 reakcí na tento příspěvek Ostre / tupe
Do cca 100tis.
Proste rad bych zkusil pojezdit teren, ale ne na 130 kilove bestii. A taky ne na necem co se musi ob dve az tri vyjizky menit olej a co pet delat vybrus valce nebo tak neco
Prece musi existovat neco lehkeho kde se porad neco neopravuje.
Naposledy editováno 15.12.2016 17:03:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |