globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 954 RR "Fároš"
14.12.2016 v 15:58
Nazdar lidi,

ohledně 954 fireblada jsem tu už něco přečetl ale vše to jsou poměrně staré články, rád bych se na tuto mašinu 02-03 ročník poptal, zalíbila se mi a néé málo, 4 roky jezdím na 750ce od Suzuki (110koní) a pořád prahnu po SS, je pravda že jsem uvažoval i mezi řadami šestek a to hlavně teda 636 ninji nebo 600/750 gixeru ale z naháče jsem zvyklej na kouťák dole což mi fároš obstojně nabízí, rozpočet mám do těch 85 000 cca, tak 70% cesty (do 200 km, občas nějakej výlet dál) a tak 30% okruh, kdyby tu byl nějaký majitel či exmajitel co by mi o ní něco napsali a poradili budu rád, ještě jsem na ní nejel, takže je to spíš z recenzí, názorů a klebet, takže co vím

na to že je to litr je dosti lehká a obratná
krouťák od těch 3tis ot.
brzdy dobrý
motorově držák
nekroutí se při ostré jízdě
dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)

ale prej se sere převodovka, a při nižších rychlostech dost topí

co sem koukal na inzerce kolem 40 000 tis najeto (pokud jsou pravé) co vy nato? za každou připomínku jsem rád, díky moc Ondra
Předchozí
1 2 3
Následující

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:05 | Nahoru | #1
Odry jsou v Anglii?
O Hondě moc nevím, ale když se Ti bude líbit jízda na ní, nic nepokazíš. Jsou až nudně dokonalý. A letíš na ní letíš rychleji než si myslíš.
Když v létě pojedu za bábi do Spálova, tak můžeme porovnat se Suzou stejnej rok.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:21 | Nahoru | #2
v Anglii? kdes na to přišel?:D

(reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:40 | Nahoru | #3

Bandicoot píše: v Anglii? kdes na to přišel?:D


nebo v Japonsku?

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:48 | Nahoru | #4

na to že je to litr je dosti lehká a obratná



Kde jsi na tom byl? :)

O 954 hodne vi uzivatel SVSkritek a ten se tu jiste objevi, neco si s nima uzil.

e: totok souhlasi, zbytek uz ne:

dá se na ní i cestovat
nežere 15 l/100 (ale spotřebu zas tak neřeším)



Naposledy editováno 14.12.2016 16:49:56

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:51 | Nahoru | #5
jak říkám, zatím sháním info po všech čertech :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 16:56 | Nahoru | #6
Bandicoot> ja bych do ni nesel, koncepcne je to uz zastarala motorka, ani bych ji nerikal supersport.

Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 17:00 | Nahoru | #7
jsem omezený rozpočtem tak zjištuju a porovnávám, největší favorit bylo Gixer 750 ale ty K1-K2 na ty se koukat neda a K4+ jsou drahé

(reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 17:46 | Nahoru | #8

SLEEPER píše: Bandicoot> ja bych do ni nesel, koncepcne je to uz zastarala motorka, ani bych ji nerikal supersport.

Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.



SVSkritkovi jsem napsal tak uvidime.....ale velice poutavý a zábavný profil, a je to pan fároš teda, respekt, díky za echo :)

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 18:38 | Nahoru | #9
954 není žádná sláva, každej litr ji na motor rozbije, dneska je to "cesťák" za 85tis, koupíš K4, která je ve všem lepší (osobní zkušenost) Doporučím Ti přihod víc peněz a kup novejší model, kterej taky není nějaká raketa, ale funguje jak na silnici tak na dromu, ale top to není. Pokud to vezmu podle ceny, tak hledal ZX10R-2004,GSX-R K4, R1-04, K-6, CBR 1000-08 atd atd-....

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 18:45 | Nahoru | #10
sezónu pošetři a jdi do novějšího modelu 1000RR. Mám 2006 a na to moje sranda ježdění je to parádní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 18:57 | Nahoru | #11

SLEEPER píše: Bandicoot> ja bych do ni nesel, koncepcne je to uz zastarala motorka, ani bych ji nerikal supersport.

Pokud farose, tak urcite uz 1000RR, kt. je na okruhu funguje uz v serii a je to hodne dobra motorka, na kt. sezen mnoho dilu za hubicku.
954 se ti rozpadne (prevodovka, vrsek motoru) jen beznym uzivanim. Navic je to tezka motorka, poradne nebrzdi a ani nezataci. Na svizne vylety vice nez ok, ale na nejaky kolena v horach nebo rychlejsi jizdu na dromu bych urcite volil dalsi generaci.


Tezka urcite neni, naopak vahou porad muze konkurovat (do 200kg s kapalinami), i to zataceni je diky kratsimu rozvoru dobre, brzdy odpovidajici (s zavodnima deskama). Ale jinak na drom (velky) a nejake vykony uz to opravdu moc neni. A na cestovani uz tam je horsi ta spolehlivost...

PM uz jsem odpovedel

Naposledy editováno 14.12.2016 19:10:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 19:11 | Nahoru | #12
SVSkritek> takže říkaš, že pořídit si tuhle motorku čistě na okruh není dobrá volba?

a můžu se zeptat, jestli si s ní byl v Brně a případně čas, jestli není tajnej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 19:50 | Nahoru | #13
MDDr> No myslim, ze moc neni. Budes pocitana mezi litry, ale uz v roce 2004 tam v nich byl velky skok a muzes se porovnavat spise s GSXR 750. Ale zase oproti nemu tam mas sirokou pneu (nizsi obratnost), v TP 190/50 coz je placka musis prejit na vyssi profil. Prevodovku jsem odpravil 2x normalnim jezdenim (poddimenzovane dvojkove kolecko z vyroby), takze quickshifter, ktery ti usetri na okruhu treba sekundu za nic, bych tam fakt nedaval, stejne jako bych neradil bez spojky. Nez nekdo namitne ze neumim radit, tak vim o dalsich 3x pripadech. Sranda za desitky tisic...

Hodne je tam potreba tlumic rizeni, protoze jak je kratsi rozvor, tak je predek nervozni, neni to na to pripravne. Takze jedine bastlit to pres matku riditek a nadrz, lepsi znacka za 10t. gsxr 750 ho uz ma opet z vyroby a pod brejlema takze ti neroztrhne steheni tepnu.... Hned prvni CBR 1000RR uz melo elektronicky.

Blbe se tam chrani viko alterantoru ktere je vystouple z kapotaze, spadl jsem na tom na kruhaci na oleji. Sranda pad, jeste jsem tam musel uklidnovat policajty a hasice, kteri tam sami prijeli, ze mi nic neni. Ale padak odletl a odnesl to altik a to tak, ze napraskl blok motoru. A to opravit neni uz sranda...

V Brne jsem byl nekolikrat, ale casy jsem mel slabsi, tak 2:40, protoze jsem dlouho bojoval s kotoucema, podle mechaniku a mereni byly rovne, ale motorka se pri brzdeni cela klepala. Nechal jsem je predelat od motokotouce.cz a nakonec to skoncilo stejne novymi od NG.

Kdo na tom fakt umi jezdit je Everest, takze toho se zeptej na cas (Sleeper zna, jestli ty ne), ten myslm bude mit k 2:30

Naposledy editováno 14.12.2016 20:07:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 20:14 | Nahoru | #14
SVSkritek> dik za vyčerpávající info. já právě vím o jedné udržované bez TP, za supr cenu, tak sem nad tím trochu přemýšlela. ale z toho co píšeš, tak to radši nechám být. sem nevěděla, že je to až tak zlý...
toho neznám no.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 20:57 | Nahoru | #15
mi tím popisem normálně zkazil celej den...holomek jeden :D jak to vidím tak stejně asi K4 600/750 a bude poprdeli:D

(reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 21:23 | Nahoru | #16
Bandicoot> jojo mě taky, sem si to chtěl pořídit, 954 byl vedle FZ1S docela favorit pro mě. právě bych rád sportovní cesťák a to tyhle starý sporty z dnešního pohledu tak nějak jsou.. ale ta převodovka, tlumič řízení a víko altíku na raně mě teda děsí. Hele jen tak můj bezvýznamnej názor - na šestku kašli, až se s ní sžiješ, tak ji budeš stejně točit do bezvědomí aby to jelo. (někdo to může přirovnat k zábavnosti a tak...) Kámoš pořídil gixxera 750 08 rok a je to nářez, tam už ty koně a krouťák jsou....

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 21:31 | Nahoru | #17
Každá motorka má něco ,já bych to tak nebral, hodně jsem pojezdil hondu 929, 954 a suzu K4. Hondy jsou hodny a dělaj přesně t co potřebuješ a všechno funguje jak má. K4 to je jina liga, motor jede jak krava, ale vidle a brzdy jsou špatny.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 21:38 | Nahoru | #18
hoši koukat na nazory všech nikdy nic nekoupim :D mám známe co jedou 954 a nikdy problém neměli stejně jako gixera :)

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 21:41 | Nahoru | #19
a co se týče šestek tak ....jel jsem R6ku 06ku s větší rozetou nebo menším prim kolečkem a jo sice maximálka klesla ale mašina začla tahat u podstatně nižších otáček, což by mělo šetřit i motor:)

(reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 22:02 | Nahoru | #20

Bandicoot píše: hoši koukat na nazory všech nikdy nic nekoupim :D mám známe co jedou 954 a nikdy problém neměli stejně jako gixera :)



Jasně měl jsem kolem sebe ze 929,i 954 a K4, jezdilo se po zádech a chodilo se na okruh a jezdilo se co to dalo a nikdy se nic nepolámalo. Já bych do 954 klidně šel, je to dobra motorka.

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 22:34 | Nahoru | #21
To jsem ale skudce . Ne tak, kazda motorka ma opravdu neco a jak uz to ma pres 10 let tak se to provozuje za hranici planovane zivotnosti. Nekdo urco provozuje 954RR bez problemu, jinej se muze vysypat do R1. Jen jsem tu na pozadani sepsal sve zkusenosti, za 6 let provozu A samozrejme se na tom jinak jezdilo dobre, jinak bych si to nenechaval

Naposledy editováno 14.12.2016 22:40:13

CBR 954 RR "Fároš"

14.12.2016 v 22:41 | Nahoru | #22
V prvni rade je uz to stara mrtvola a jak uz tu bylo psany,jediny co te ceka je prevodovka a spodek nebo vrsek motoru.kazdopadne mraky majitelu shani schopnej motor kteryho se uz jen tak nedockaji.ta suzuki je na tom lip a aji kdyz ju nekdo trapil na okruhu tak snese vic uz jen kvuli chladici oleje

CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 08:23 | Nahoru | #23
Tak 954 je hlavně jeden z nejlehčích "litrů" co kdy sériově vůbec vyjel z linky. Tehdy nebylo třeba 4vál něak šlechtit, páč Honda válela v SBK s SP1/2. JInak co píše SVSkritek. Já neměl problém žádnej, kupoval jsem s 25tkm a z dosahu jsem ji ztratil, když měla k 50 a pohoda. Jsou borci, co mají najeto 70K a neřešili nic s motorem. Výkonově je slabší oproti konkurenci, ale tohle přetahování +10koní vražda je chujovina, v reálným provozu dostaneš metr na kilometr.
Je to lehká, obratná, nezáludná motorka a pokud fakčí přívěra, táhne od něakých 2300 otáček.
Ale dnes bych už se podíval po 2006 a výš, zub času a vývoj nezastavíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 09:32 | Nahoru | #24

yzf07 píše: Každá motorka má něco ,já bych to tak nebral, hodně jsem pojezdil hondu 929, 954 a suzu K4. Hondy jsou hodny a dělaj přesně t co potřebuješ a všechno funguje jak má. K4 to je jina liga, motor jede jak krava, ale vidle a brzdy jsou špatny.



Hele brzdy na k4 jsou dobry, ale nesmis na nich setrit. Mam origo trmeny, jenom jsem vymenil srouby za nerezove, desky nissin ST, pancire, radialku od Bremba, kousany kotouce a brzdi to jako prase. Predni vidle taky o.k. je tam kayaba a podle me zvladaji vse perfektne. Jen zadek je slabouckej. Tam jsen dal na rady Assassina a koupil za 25.000,- nitro. Rozdil nepopsatelnej. Ale bavim se o K4 1000ccm, 750 jsem nejezdil.

CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 10:35 | Nahoru | #25
Měl jsem kolem sebe ze pět 954 a nějakou 929 ( to je hodně podobna motorka,ale v jinym kabatu) všechny najeto 50 tis a vic a krom lozisek v krku a běžnyho spotřebaku se nic nelámalo. Jezdilo se aji na dovoleny, ve dvou za jeden den 800km. O převodovkách jsem slyšel, ale nás to nikoho nepotkalo, mohla to byt jenom fáma. Motorku už ze šest let nemám, ale někteří kamoší jo a maj najeto cc 80tis km. 929 ani 954 v 50 tis nežrala nikomu olej. 929 a 954 maj hodně dobry podvozky ( pérovani) a hodně dobry brzdy, motory jsou proti konkurenci těchto ročniku slabši, ale na okruhu se neztratiš, já sem zajel na 929 seriovce kolo za 2,22 min. Jsou to dobry hodny motorky, nebál bych se toho.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 14:31 | Nahoru | #26
Tohle téma je zajímavý. Není to zase tolik let, co po tom mnozí z nás slintali a okukovali to s respektem. A teď na to plivete? Proč?

Schválně jsem se podíval na videa jak to jede a nejede. Že tomu chybí koně oproti dnešním litrům? No a? Mám novější generaci fároše (2006) a na dnešní litry taky ztrácí spoustu koní. I přesto ta motorka jede jak praštěná a bude mi ještě nějaký pátek trvat, než ji dostanu na limit všeho.
Tak proč jezdit na tom nej, když to stejně člověk neumí využít? Dokud ten bajk umí víc než pilot, tak není důvod k tomu, proč na něm nejezdit

A pokud to má i do provozu, tak se hutný střed litru vždy hodí. Fakt, že litr jede "skoro všude" je super. Na okruhu to neupotřebíš, ale v provozu je to cennější než 20 koní navíc ve vršku.

Jestli se to nesere, tak proč ji nemít doma Zatím tu o nemocích psal jen SVSkřítek. Každá motorka na něco trpí.
Pokud ho sežene za dobrý kačky, tak ho má skoro za 1/2 náklady oproti novějšímu modelu.

Schválně přikládám jedno video. Nemám potřebu jezdit na nejnovějších, nejmodernějších, nejchytřejších a dalších NEJ strojích. A věřím, že je takových lidí víc

(reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 15:23 | Nahoru | #27

hOOrNeT píše: Tohle téma je zajímavý. Není to zase tolik let, co po tom mnozí z nás slintali a okukovali to s respektem. A teď na to plivete? Proč?

Schválně jsem se podíval na videa jak to jede a nejede. Že tomu chybí koně oproti dnešním litrům? No a? Mám novější generaci fároše (2006) a na dnešní litry taky ztrácí spoustu koní. I přesto ta motorka jede jak praštěná a bude mi ještě nějaký pátek trvat, než ji dostanu na limit všeho.
Tak proč jezdit na tom nej, když to stejně člověk neumí využít? Dokud ten bajk umí víc než pilot, tak není důvod k tomu, proč na něm nejezdit

A pokud to má i do provozu, tak se hutný střed litru vždy hodí. Fakt, že litr jede "skoro všude" je super. Na okruhu to neupotřebíš, ale v provozu je to cennější než 20 koní navíc ve vršku.

Jestli se to nesere, tak proč ji nemít doma Zatím tu o nemocích psal jen SVSkřítek. Každá motorka na něco trpí.
Pokud ho sežene za dobrý kačky, tak ho má skoro za 1/2 náklady oproti novějšímu modelu.

Schválně přikládám jedno video. Nemám potřebu jezdit na nejnovějších, nejmodernějších, nejchytřejších a dalších NEJ strojích. A věřím, že je takových lidí víc



Jasny, ta motorka je suprova, jezdil jsem na ni cc 5 let žádnej problem nikdy nebyl. Bohužel pokrok nezastaviš, jak si kolegove pořídili novější stroje, tak jsem jim nestačíl a to byli horši jezdci jak já.( Ale to byla jiná liga, takhle moc lidi nejezdi)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 20:40 | Nahoru | #28

StiefTomas píše: Hele brzdy na k4 jsou dobry, ale nesmis na nich setrit. Mam origo trmeny, jenom jsem vymenil srouby za nerezove, desky nissin ST, pancire, radialku od Bremba, kousany kotouce a brzdi to jako prase.

No ale tos vyjmenoval komplet všechno z čeho se ty brzdy skládají, zbyly ti tam jen třmeny. Takže po přeložení do srozumitelné řeči tu zaznělo, že na brzdách z K4 za něco stojí jen třmeny. Což je přesné, protože ty ostatní sériové komponenty na brzdách u K4 opravdu stojí za úplné hovno. Hlavně na okruhu začínají těžce vadnout prakticky hned po zahřátí. U brzd má Honda v sérii opravdu navrch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 21:11 | Nahoru | #29

vybouřená_mrkev píše: No ale tos vyjmenoval komplet všechno z čeho se ty brzdy skládají, zbyly ti tam jen třmeny. Takže po přeložení do srozumitelné řeči tu zaznělo, že na brzdách z K4 za něco stojí jen třmeny. Což je přesné, protože ty ostatní sériové komponenty na brzdách u K4 opravdu stojí za úplné hovno. Hlavně na okruhu začínají těžce vadnout prakticky hned po zahřátí. U brzd má Honda v sérii opravdu navrch.



Hele netvrdím, že K4 má lepší brzdy než Honda. Jel jsem na CBR 1000RR a sérii má určitě lepší než K4. Ale právě u K4 modelů všichni měnili třmeny za třmeny z R1 05 - 06, že origo třmeny jsou slabý a ostatní komponenty nechají sériové, že ty jsou dostačující. Ale realita je právě opačná. Určitě s tebou ale souhlasím, že s origo brzdama se to na okruhu fakt nedá. Během dvou až tří kol máš páčku zamáčklou na heftu.

Jinak motorka je to bombová. Sice spodek v sérii byl vlažnější, ale s úpravami je to už o.k. Jen mě čoveče trochu mrzí, že mi bere trochu olej. Není to nic hroznýho, ale od výměny k výměně mi zmizne cca půlka měrky. Dělal jsem komplet hlavu (srovnání, ventily, těsnění, gufera) + kontrola válců a pístů + výměna všech pístních kroužků a výsledek stejnej :) tak se s tím hold budu muset naučit nějak žít :)

Naposledy editováno 15.12.2016 21:15:31

CBR 954 RR "Fároš"

15.12.2016 v 21:39 | Nahoru | #30
Zdarec, mám 954, zatím najeto něco přes 10 000 km, na tachu přes 80 000 km ( nevím, jestli poctivý ).

1. Jestli někdo tvrdí, že je to težký a neobratný, tak neví o čem mluví.

2. Vyměnil jsem na tom kromě rámu a kol už snad skoro všechno - s tím jsem počítal při koupi. Jediné na co seru jsou plasty. Kolečka a vidličky v převodovce jsem také měnil ( sehnal jsem origo z USA a vyšlo to cca o půlku levněji než u nás ). Sehnat dobrej kousek a jen se vozit je už asi dost problém.

3. Na motor slabý? Jestli chceš jezdit rovně nebo na okruhu tak možná ano, jinak je to o rukách.

4. Jestli topí? Všechno topí, něco víc něco míň. R1 2008 topí ještě víc, R1 2011 to stejný.

5. Cestování - to je dost širokej pojem a každý si představí něco jinýho. Jezdím s tím většinou jen Rakousko, Itálie, Slovinsko. Francie na týden není problém - všechno po okreskách, po dálnici jenom Brno - Pohořelice.

Sice už stárnu, ale vydržím na tom sedět 6 hodin denně úplně v pohodě.

6. Tlumič řízení kup.

7. V podstatě jsem strávil rok komplet opravou, dneska už bych to toho asi nešel, ale zas vím co mám.

8. Mám srovnání jen s R1 rok 2008 a rok 2011 - 954 jesně vede ve spodních otáčkách. Nepotřebuju jezdit nad 200 km/h, takže až dojedu řetězovku dám převod trochu více do síly a myslím, že to bude pecka veliká.

9. U mě to bylo jasný - chtěl jsem 954, tak jsem si ji koupil.

Přeji dobrou ruku při výběru
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist