globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mokrá svíčka
13.12.2016 v 12:07
zdravím u mé ktm 250 sx r.v 2005 odcházely svíčky NGK dal jsem obyčejnou za 70 Kč zatím drží taky jsem dal níže trysku ze 4 pozice na 2 a vzdušník mám skoro úplně povolený . Takto vypadá po zhruba 1mth. Hladina vypadá v pořádku hl. tryska 168 a volnoběžná 42 jehla NOZF. Nějaké rady ? Díky










Naposledy editováno 13.12.2016 12:14:28

1 reakcí na tento příspěvek Mokrá svíčka

13.12.2016 v 12:20 | Nahoru | #1
Jakým způsobem na motorce jezdíš? Jen tak po loukách a polích?
Potom svíčku vyměň za svíčku s krátkým jiskřištěm, u téhle s vysunutým riskuješ propálení pístu.

(reakce na) Mokrá svíčka

13.12.2016 v 12:28 | Nahoru | #2
Michal-#5> lesní cesty enduro tratě . Když bych dal tu s krátkým jiskřištěm tak by se problém se zaděláváním svíčky vyřešil ?

Mokrá svíčka

13.12.2016 v 12:33 | Nahoru | #3
Dej tam svíčku DENSO teď nevím už číslo ale bylo to do nějaké alfa Romeo 2.0 jts má krátké jiskriste to nastavení mas docela zvláštní mas tam keihin PWK 38 nebo 36? Ta moje mrcha to taky dělala proste tu svíčku ulíváš a NGK jsou na to haklivy myslím ze to denso byla alternativa k NGK BR6ES a pak bez problémů na Google to najdeš obednas pak kdekoli

Mokrá svíčka

13.12.2016 v 12:45 | Nahoru | #4
Tak tak....Ngk je háklivá na ulití.Co mě už to potrápilo..
Já jsem začal používat Brisk.Na jejich stránkach byla myslím tabulka převádějící číslo Ngk svíčky na Brisk značení.

Mokrá svíčka

13.12.2016 v 12:58 | Nahoru | #5
Presne tak, dej BRISK a mas po problemech s uchcavanim

1 reakcí na tento příspěvek Mokrá svíčka

13.12.2016 v 13:17 | Nahoru | #6
Já to mam přesně naopak, když dam BRISK (L10S, L11S, L12S) tak ještě než ji ohřeji tak je ulitá, pokud dam NGK BR8ECM tak mam cca 20 mth klid.
A to bych BRISK rád podporoval, ale nejedeto :/

Naposledy editováno 13.12.2016 13:27:33

1 reakcí na tento příspěvek Mokrá svíčka

13.12.2016 v 14:35 | Nahoru | #7
ta svíčka je hlavně od carbonu ,.můžeš vyzkoušet teplejší ,,nebo tankuješ nějakou sračku
,.přesný postup čtení svíček je jí prohnat na všechny kvalty a v plným se ji snažit utnout "chcípak a hned spojka" to že to takhle máš za normální jízdy nic neznamená ,.croska se musí furt točit a vyplachovat

Mokrá svíčka

13.12.2016 v 16:53 | Nahoru | #8
Já použ. NGK, svíčka vydrží jednou 60mth a z toho někdy 20mth a už to tarokuje při full gas..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mokrá svíčka

13.12.2016 v 20:58 | Nahoru | #9
kakasek> Nemyslím si že by to bylo benzínem ,když bych dal tu teplejší tak by to lépe spalovalo a nezanášela se svíčka chápu to správně ? :D

(reakce na) Mokrá svíčka

13.12.2016 v 22:00 | Nahoru | #10

Louhovan píše: kakasek> Nemyslím si že by to bylo benzínem ,když bych dal tu teplejší tak by to lépe spalovalo a nezanášela se svíčka chápu to správně ? :D


ano ,ale chce to znát i příčinu proč se to takhle zanáší ,.pokud byla ta svíce nová a takhle se ti tam dělá ten zrnitý "carbon" je něco špatně ,.těsnění pod hlavou máš určitě ok ? jaký olej dáváš do benzínu ?

,.na 250 by měla být std ngk 8 dváci mají studenou 9 .,u jiných výrobců se to značení muže lišit ,.ale potřeboval bys ngk br7es ,.pokud dělají br7eg "nebo platinu ,,iridium" zavodní ,,nebo brisku ekvivalent na zkoušku ,,hlavně opatrně a kontroluj ji ,.std 8 se tam dává z nějakého důvodu

Mokrá svíčka

13.12.2016 v 23:30 | Nahoru | #11
Příčina - neumíš jezdit na 2 t a mas docela divné nastavení napiš co mas za karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mokrá svíčka

14.12.2016 v 00:18 | Nahoru | #12
V9king> L10 a L11 jsou hodne studene svicky, super funguji ve 125, ale na 250 pokud vylozene neletis jsou uz moc.

Pokud jezdis pole louky les, dej brisk L15 a bude po problemu.

Mokrá svíčka

14.12.2016 v 00:26 | Nahoru | #13
já jezdím z 90% na trati.
Ale ona už funguje pokud ji dam do teplého motoru, ale neohřeju to na ní...

Naposledy editováno 14.12.2016 00:48:26

(reakce na) Mokrá svíčka

15.12.2016 v 22:58 | Nahoru | #14
Michal-#5> Na té fotce je Brisk LR15YS silver 1332 muže být ?

Mokrá svíčka

16.12.2016 v 10:55 | Nahoru | #15
no vidíš to ,.to je ngk 6 hodně teplá ,.takže máš problém furt jinde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1
Přední brzda hluchá KTM 250 SX fghde 11 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist