"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.
Hnus, co?
2 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
Stejně tak , co je lepší? Notorický bourač, co to každý měsíc někde odře a kromě plechlů nebo plastů se nikdy nic moc nestane? Nebo mistr volantu, který za padesát let a mega km neměl ani škrábutí, ale pak jednou usne, nedá přednost nebo neodhadne zatáčku a zrakví plné auto lidí?
Jediné, co (nejen) na silnici opravdu funguje, tak je okamžitý postih. Klidně malý a symbolický, ale okamžitý. A musí se jednat o skutečný přestupek (takže opravdu ohrožující jednání), ne jen o formální porušení nějakého nesmyslu.
vilemx píše: Jezdit podle předpisů, jezdit bezpečně a jezdit bez pokut jsou tři naprosto odlišné způsoby řízení. Občas se i protnou.
Stejně tak , co je lepší? Notorický bourač, co to každý měsíc někde odře a kromě plechlů nebo plastů se nikdy nic moc nestane? Nebo mistr volantu, který za padesát let a mega km neměl ani škrábutí, ale pak jednou usne, nedá přednost nebo neodhadne zatáčku a zrakví plné auto lidí?
Jediné, co (nejen) na silnici opravdu funguje, tak je okamžitý postih. Klidně malý a symbolický, ale okamžitý. A musí se jednat o skutečný přestupek (takže opravdu ohrožující jednání), ne jen o formální porušení nějakého nesmyslu.