globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa
29.7.2007 v 21:04
Zdarec všeci,mám pár otázeček,zajímala by ně Hayabusa 2000-2001,chtěl bych vědět jak je na tom podvozkově,s brzdama a ovladatelností oproti litrovým motorkám roku 2000-2003,jestli nějak zaostává,nebo má tyto věci lepší než novější litry.Na motor se asi ptát nemusím,určitě ho má dostatečně ostrej a měla by mít i ostřejší než litry né???Pokud né vyveďte mě z omylu.Ještě bych chtěl vědět jestli se provedení v průběhu let nějak měnilo a upravovalo nebo zůstala stejná doposud(podvozek,motor,brzdy,kapotáž) a ve kterém roce se to změnilo???Je i Stříkačka???A od kterého roku????Jaká je její váha a nejvyžší spotřeba???Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

30.7.2007 v 16:42 | Nahoru | #1
Nikdo kdo by měl zkušenosti s Hayou????

(reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 16:53 | Nahoru | #2
civi>Hele myslim ze busu ma vic lidi nez podle odpovedi ktery ti prisli ale mozna to chtelo napsat trochu jinak :) on se treba nekdo ozve :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

30.7.2007 v 17:04 | Nahoru | #3
jestli se ti nechce hledat na zahranicnich webech tak par zakl. odpovedi.... vstrikovani ma od zacatku, vykonove nema v litrech konkurenci, pak ma kapotaz ktera ochrani lip nez na litrech a thats all folks..... litry jsou znatelne lehci, ostrejsi geo - lepsi ovladatelnost, lepsi brzdy, hmotnost bych videl kolem 250kg natankovanou ... proste je to rychlej cestak, zatacky asi rychle umi taky, ale musi to umet pilot... takze asi jako se vsim kdyz umis dokazes jet rychle na vsem ..... jinak je to dalnicni rychlik ..... podle me..... uplne jine urceni nez moderni litry....

(reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 17:21 | Nahoru | #4
assassin>no ono by se chtělo hledat na zahraničních webech ale prostě neumím anglicky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 19:03 | Nahoru | #5
civi>>
Hayabusa:
super strojek, na delší cestování mazec :thmubup: dost informací najdeš v DB
-jinak motorově super, není moc lidí, co by ji jeli na limitu, pokud se to dá říci takto
-brzdy výborný, ale chce to pancéřky, gumový po čase měknou
-od začátku je to stříkačka
-podvozek super, celkem dost odpustí, je to taková hodná kočička :shy:
-ohlídat si hydraulický napínák rozvoďáku (1999-2000 měli mechanický, byla svolávací akce a výměna za hydraulický)
-dost žere gumy, ale je to i o pravý ruce :lol: :lol:
-spotřeba, v průměru od 6-7 l/100km teď jsem jel Maďarsko a ne zrovna pomalu a průměr byl 6,2l/100 km, maximální jsem měl při palbě 9,2l/100km, nevím, že by se někdo dostal nad 10l/100km
-co se týká ovladatelnosti, je to rychlá cestovní !!! motorka, takže tomu odpovídá i ovladatelnost, já su prcek 174 cm, takže na místě se s ní trošku peru, ale jakmile jede je to pryč a okruhovka to taky není, takže v zatáčkách ti to sporťák napráská, zato hned za zatáčkou mu ukážeš záda, ale jak tady už někdo psal, záleží to na ovladači mezi sedlem a řidítkama :lol: :lol: fakt je, že i na GoldWingu můžeš brousit stupačky :lol: :lol:
Je toho asi víc, ale už mě nic nenapadá, kluci se jistě ozvou a doplní mě nebo i poopravý dle vlastních zkušeností :cool: Pokud budeš mít nějakej konkrétní dotaz, klidně napiš.

Dave :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 19:39 | Nahoru | #6
Dave Pce>Díky moc za tolika info,ještě by mě ale zajímala váha,a jestli od začátku výroby v průběhu doposud proběhly nějaky změny,jaky a v jakém roce.Díky moc za odpověď.

(reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 19:56 | Nahoru | #7
civi>>
váha s plnou nádrží je 248 kg tuším
změny v desingu žádný krom barevných kombinací a jinak drobnosti, jako každý ročník má jiný palivový filtr, od tuším 2002 nebo 2003 ho má jako součást tuším nádrže nebo čerpadla, pak různé štelování volnoběžných otáček, 1999-2001 to mají na pravé straně volně přístupné a modely výše to mají pod nádrží, musí se odklopit nádrž, pak do 2000 mají rychloměr do 350 mladší do 300 km/hod , první roky mají černé mezisvody mezi koncovkami a svody, ostatní je mají nerezové, pak od roku 2001 má omezovač na rychlost do 299 ale tuším, že kluci co mají tyhle ročníky, tak jim tachák uhání stejně dál :lol: :lol:

Dave :cool:

jestli v něčem "kecám" tak mě sokolníci kolegové opraví nebo doplní :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa

30.7.2007 v 20:09 | Nahoru | #8
Nevíte někdo jestli je někde test Haya vs. ZX12R (2002)?????Popř. dokáže někdo porovnat??????Díky

(reakce na) Hayabusa

30.7.2007 v 21:26 | Nahoru | #9
civi>mas fakt dost zvlastni dotazy ... ;)

Hayabusa

31.7.2007 v 14:29 | Nahoru | #10
to Dave : *yes* *yes* ;)

Hayabusa

1.8.2007 v 17:45 | Nahoru | #11
mam zalusk na busu 99 ,nebo xx 99 ...zatim jsem se nerozhod ...o xx vim už snad vše ,ted prověřuju busu ..a tak pokud teda měla 99 ,nake problemy ,,sem s nimi ???díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist