Všakjsem to psdal, ten benzín tam skutečně nepatří, protože je to házení perel sviním, oktanové číslo nevyužije, protože komprese je nízká, aby to bylo schopno fungovat na tehdejší beznzín co měl bídně 90 oktanů... N91 se dá sehnat i dnes, nicméně na N95 jsem problémy nezaznamenal a vyšší odolnost vůči detonačnímu spalování 100okt benzínu prostě nemůže zabít motor, to se stává u ichtylů, co lejou do těchto motorů nevhodné oleje, které jsou sice super pro motory dnešní ale pro tyto dědečky jsou z několika důvodů nevhodné... Holt není dvoutakt, jako dvoutakt. Možná jsem slepý, ale o tom jaký používá olej se nezmínil? Kroužky většinou utečou při velké vůli (rozuměj brutální) ony velké vůle jsou v těchto motorech předepsány montážními předpisy, pak opotřebení, protože jednofuky mají hodně vělký výfukový kanál a v jeho okolí se válec postupně oběhá do stavu, že v řezu v místě kanálu už to není kruh, ale brambora, podle čehož se oběhají podobně blbě i kroužky až to jednoho dne přeleze mez a kroužek se střihne, přičemž sebou vezme i píst..... To že na válci není vidět zjevné poškození, drápance, sekance a podobné následky s tím nesouvisí, takže změřit průměry, vyhodnotit válcovitost a ovalitu, ona bude přes desetinu a pak není o čem... Pokud by byla ovalita v normě, což nebude, protožeto by se to muselo stát brzy po výbrusu například díky dnes rozšířeným vadným pístům.....