globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Verva 100 vs ČZ
5.11.2016 v 12:21
Zdravím, mám problém, chtěl jsem do své Zetky vyzkoušet Vervu 100, protože si jí všichni chválí, jak pročistí palivovou soustavu, že pak stará Zetka poletí jak petarda atp... Tak jsem nakoupil plnou nádrž, byl jsem rád, že jsem jí vůbec nastartoval, od spodu nechce vůbec jet, u vrchu docela jede... Před tím jsem jezdil klasiku N95, nevíte v čem by mohl být problém ? Jestli je třeba při tankování Vervy 100, přeladit karburátor a předstih ? *V nádrži mám čistě Vervu 100, nemíchal jsem to s N95... Děkuji za rady..

2 reakcí na tento příspěvek Verva 100 vs ČZ

6.11.2016 v 22:34 | Nahoru | #1
Všakjsem to psdal, ten benzín tam skutečně nepatří, protože je to házení perel sviním, oktanové číslo nevyužije, protože komprese je nízká, aby to bylo schopno fungovat na tehdejší beznzín co měl bídně 90 oktanů... N91 se dá sehnat i dnes, nicméně na N95 jsem problémy nezaznamenal a vyšší odolnost vůči detonačnímu spalování 100okt benzínu prostě nemůže zabít motor, to se stává u ichtylů, co lejou do těchto motorů nevhodné oleje, které jsou sice super pro motory dnešní ale pro tyto dědečky jsou z několika důvodů nevhodné... Holt není dvoutakt, jako dvoutakt. Možná jsem slepý, ale o tom jaký používá olej se nezmínil? Kroužky většinou utečou při velké vůli (rozuměj brutální) ony velké vůle jsou v těchto motorech předepsány montážními předpisy, pak opotřebení, protože jednofuky mají hodně vělký výfukový kanál a v jeho okolí se válec postupně oběhá do stavu, že v řezu v místě kanálu už to není kruh, ale brambora, podle čehož se oběhají podobně blbě i kroužky až to jednoho dne přeleze mez a kroužek se střihne, přičemž sebou vezme i píst..... To že na válci není vidět zjevné poškození, drápance, sekance a podobné následky s tím nesouvisí, takže změřit průměry, vyhodnotit válcovitost a ovalitu, ona bude přes desetinu a pak není o čem... Pokud by byla ovalita v normě, což nebude, protožeto by se to muselo stát brzy po výbrusu například díky dnes rozšířeným vadným pístům.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva 100 vs ČZ

7.11.2016 v 05:20 | Nahoru | #2
pech.> kde se dnes dá koupit N91?

(reakce na) Verva 100 vs ČZ

7.11.2016 v 09:44 | Nahoru | #3
pech.> Dávám tam kvalitní olej q8 extrem, nevidím v tom probém, dnešní oleje jsou dalelko kvalitnějíší než m2t.... Teď mě hlavně ušetři tvojich chytrých keců, že Jawa jezdila na m2t, že jezdím plně syntetický olej místo minerálního atd... S tím válcem máš asi pravdu.. Ovalitu řešit nebudu, mám v plánu rovnou udělat výbrus, koupit vertex, udělat kliku, ložiska a jezdit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 Jirk_K 1 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 hruso25 2 3.2.2023 v 18:21 hruso25
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport Tomkertis 2 19.4.2022 v 15:49 Dolin
Jawa 250 ČZ 250/455 Tomkertis 4 25.3.2022 v 06:16 libor600
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 Skwanky 9 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid


TOPlist