1 reakcí na tento příspěvek Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
1 reakcí na tento příspěvek Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
Je buďto hlava bez vzpěry a to pro roky 1960 až 1962 (značena 25-455-13-016) a pak dál 1962 až do konce výroby je se vzpěrou (značena stejně jako bez šteftu v prvním roce výroby tedy 25-455-13-016, pak dál nově značena 25-455-13-018. A montuje se jak pro řadu Sport (19" kola), Standart (16" kola) tak i DeLuxe (hlinomaska).
Moc nechápu co píšeš-chceš prodat a za to koupit druhou hlavu a ještě by ti měly zůstat peníze? Sice těchto hlav je málo ale vše má svou cenu...
A nehledejte ve všech raritu-sice se to blbě schání ale jde to, zatím!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
Endrew111 píše: Představuju si za ní víc, přeci jenom je to hlava na deluxe, koupíš ji za 500, doma vylestis a prodas za 3000 a cistej zisk s prací máš kolem 2000 takže hoši asi takhle. Jen za rozumnou cenu chci prodat nechci za to něco extra ale aby mě to hodilo na novou orig. hlavu a zaplatilo část motorky
Hm, tak právě proto jsou u českých strojů ceny jak za raketoplán...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak nejlíp vyčistit čz 250/455
jawa354 píše: vencac> tím to není, poptávka určuje cenu 353 s TP za 50K? byl jsem rád, že jsem ji koupil v dubnu za 30
A já zas na jaře koupil v Kanadě Ford T s loukoťovýma kolama, pojízdnej jen sednout a nastartovat. I s dopravou lodí a se všema poplatkama mě vyšel levněji než stará felicie. Takže ať je poptávka a nabídka jaká chce, stejně si myslím, že ceny v některých inzerátech jsou dost nadsazený až nehorázný. A třeba se to někomu nebude líbit, ale velkej podíl na tom mají překupníci. Asi tak...
Na ceně se to neprojeví, prostě poptávka je vyšší než nabídka, jeden vídí, že to prodává za 50 K, tak já to prodám taky.
Včera jsem dotáhl 559 bez TP za 5,5K s dvěmi auty dílů-10 motorů, tuna motorových dílů včetně uloženkových převodovek, jen karburátory asi za 5K atd.
Prostě kdo hledá najde. Není to o štěstí ale o práci, kterou tomu člověk věnuje. Jak říkají u nás ve škole, pokud se tomu budete věnovat aspoň deset hodin týdně, tak z vás budou experti na dané téma.
Jinak se zeptám ještě jinak-Kdo u nás chce Ford T? Skoro nikdo a kdo chce felícii? No k...a já a všichni
Téčko je pěkné, je levné ale není praktické. Felície je vyšší třída Ale každý je zastánce toho svého, chápu
Asi tak...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
v čepu kyvné vidlice není dírka pro... ČZ 175/450, Jawa 175/356, ČZ 250/455, Jawa 125/355 | Jirk_K | 1 | 14.8.2023 v 16:12 Krautkopf |
ČZ 250/455 Písmená vo "VIN" na ráme ČZ 250/455 | hruso25 | 2 | 3.2.2023 v 18:21 hruso25 |
ČZ 250/455 ČZ 250/455, ČZ 250 sport | Tomkertis | 2 | 19.4.2022 v 15:49 Dolin |
Jawa 250 ČZ 250/455 | Tomkertis | 4 | 25.3.2022 v 06:16 libor600 |
Uložení hlavní a předlohové hřídele... ČZ 250/455 | Skwanky | 9 | 19.2.2022 v 20:55 hagrid.hagrid |