globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí
 
29.9.2016 v 07:32
Ahoj všem, protože už mě nebaví hledat hladký asfalt a malý provoz, rozhodl jsme se pro výměnu silniční motorky za malé "Cenduro". S motorkou se chci pohybovat po silnicích 3. tříd a sbírat zkušenosti na polních a lesních cestách a stezkách. Prostě takové enduro výlety do přírody. Hledám parťáka nebo parťáky kteří se nebojí svoje stroje umazat blátem, chtějí se naučit jezdit i mimo asfalt a hledají podobně smýšlející motorkáře Uvítám jak krátké projížďky tak celodenní výlety. Typu motorek se meze nekladou když bude mít vhodné obutí

Naposledy editováno 29.09.2016 07:33:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

18.11.2016 v 16:17 | Nahoru | #1

tricetsest píše: Jojo, na levý straně někde v místě kolem uchycení stojánku nebo spíš nad ním...



Jako první bych se podíval zda máš dobře utažené řetězové kolečko. Pokud je volné, tak gufero propouští olej a máš poblité vše kolem.

Další častý problém je spojková pumpa, ta vyteče snad na každé lc8. Vybodni se na nějaké opravné sady nebo nákup originálního náhradního dílu a pořiď rovnou oberon nebo nerezovou z lc8.cz fóra.

Jinak stojánek na advíkovi je pěkně na prd na motoru, při větší ráně na něj může prdnout blok motoru. Když s motorkou chceš dělat kraviny v terénu, je dobré ho preventivně posadit trochu jinam. Jsou minimálně dva způsoby jak na to a není to drahé (potřebný kus plechu se dá udělat nebo koupit na lc8.cz od čibuse), také jsem to řešil .

(reakce na) S Cendury do terénu - Mladá Boleslav a okolí

18.11.2016 v 17:14 | Nahoru | #2
Zatím to vypadá, že prosakuje senzor zařazené rychlosti viz foto (staženo z netu). Očistil jsem okolí a zítra se mrknu, kde bude naolejováno. Pokud je to todle, měla by stačit výměna těsnění za pár korun. Dle internetů je to celkem častý problém...







_zdenda_ píše: Jako první bych se podíval zda máš dobře utažené řetězové kolečko. Pokud je volné, tak gufero propouští olej a máš poblité vše kolem.

Další častý problém je spojková pumpa, ta vyteče snad na každé lc8. Vybodni se na nějaké opravné sady nebo nákup originálního náhradního dílu a pořiď rovnou oberon nebo nerezovou z lc8.cz fóra.

Jinak stojánek na advíkovi je pěkně na prd na motoru, při větší ráně na něj může prdnout blok motoru. Když s motorkou chceš dělat kraviny v terénu, je dobré ho preventivně posadit trochu jinam. Jsou minimálně dva způsoby jak na to a není to drahé (potřebný kus plechu se dá udělat nebo koupit na lc8.cz od čibuse), také jsem to řešil .



Uvidím zítra, ale na to kolečko to moc nevypadalo. Spojková pumpa už byla předešlým majitelem měněná znovu za origo, tak snad ještě chvíli vydrží. Jo přímo na motoru to je nešťastně a plánuju to pořešit, až vyřeším ten olej. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist