globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici
Tip na levnou (do 50 tis.), lehkou (cca pod 230 kg), nepříliš řidičsky náročnou a hlavně nízkou (sedlo pod 77 cm bez nutnosti úprav) silniční cestovní motorku pro začátečnici?

Žena naráží na problém že má kratší nohy. Z běžné cestovní mašiny nedosáhne na zem a potřebuje něco, na čem se dá ujet i 500 km a má to aspoň nějaký stupeň ochrany. Nejlépe částečnou, nebo plnou kapotáž. V krajním případě něco, co se dá upravit aspoň slušně dimenzovaným plexi (estetika stranou).

Nechceme nic za 100 tis, opravdu hledáme motorku na tři měsíce a která je v případě potřeby blbuvzdorná na opravy, tedy není narvaná elektronikou, a pak půjde pryč. A když nepřežije co plánujeme, půjde prostě do šrotu. Tečka.

Snad je ten dotaz po upgrade pochopitelnější a předejdu některým nesmyslným diskusím. Děkuji.

Naposledy editováno 03.09.2016 23:05:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 22:57 | Nahoru | #1
Schonfeld> pises tohle :

Tip na levnou, lehkou, nepříliš řidičsky náročnou a hlavně nízkou silniční cestovní motorku pro začátečnici?



malej , lehkej "cestak" kterej navic nesmi bejt enduro asi neexistuje. Preji prijemne hledani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné, lehké, nízké cestovní moto pro začátečnici

3.9.2016 v 23:53 | Nahoru | #2
gugo> Stačí aby to mělo pod 230 kg, což je v kategorii silničních cestovních motorek opravdu lehká mašina. A takových je celkem dost. Počínaje mojí F800GT a konče třeba RG 500 Gamma která váží totéž co některé dnešní naháče (Ale prý to není zrovna moc tolerantní stroj). Cestovní enduro nedává smysl, když už teď vím, že v podstatě nesjedeme z asfaltu.

Hlavní problém ale není ani v pojmu lehké, ani v pojmu levné. Ten je ve výšce sedla. Většina silničních cestovních motorek má sedlo kolem 80 cm a možnost snížit ho o pár dalších cm. Což je pořád málo. Třeba u té Futury jsem objel několik firem, ale sedlo je konstrukčně udělané tak blbě, že to snížit prý nejde. Optimální by bylo tak 73 až 74 cm.

Jako krajní varianta je koupit něco jako ER 5, ta má modelu 99 sedlo právě 74 cm, a kapotáž nahradit větším štítem. Bude to sice hnusné, ale aspoň trochu funkční. Ale to bereme jako nouzovku, raději bychom opravdu klasickou silniční cestovní motorku. A vím že je to dost složité. Kdyby nebylo, už jsem si poradil sám a nikoho bych tu neotravoval.

Naposledy editováno 03.09.2016 23:57:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist