Rád bych se Vás dotázal za váš názor nebo názory, mohu-li?
Před 2 roky jsem si koupil nové BMW R1200 GS. Možná byla chyba, že tonebylo u autorizovaného prodejce, ale to, je-li to, či není autorizovaný prodejce mne vůbec nenapadlo řešit, ale nevím, je-li to až tak podstatné? Ke svému úžasu jsem s poměrně značným odstupem času zjistil, že motorka vyjela z pásu BMW stříbrná a já ji koupil jako červenou. Tím mi najednou vyvstalo xx otázek, např. :
1. je podle Vás běžné a normální to, že koupíte motorku deklarovanou jako novou a s odstupem času zjistíte, že je přestříkaná?
2. Je podle Vás "nová" motorka, údajně s 0 km pořád "nová" když je z kdoví z jakého důvodu přestříkaná navíc na jinou barvu než deklaruje výrobce?
3. koupili by jste si "novou" přestříkanou motorku nebo auto i kdyby Vás na to prodejce upozornil?
4. věřili by jste tvrzení prodejce, že motorku přestříkal navíc na jinou barvu její výrobce?
5. byl by pro Vás dostačující argument prodejce, že motorka je v takové barvě jakou máte v TP, tak co?
6. troufli by jste si na takovém stroji se spoustou otázek co všechno možné i nemožné za změnou barvy může být
vyjet za hranice, natož mimo EU?
Samozřejmě, že tohle není výslech, není potřeba odpovídat po bodech, jenom mne zajímá, jsem-li paranoidní a dělám z komára velblouda, nebo nejsem a je odůvodněné mít pochybnosti o původu motorce nebo o tom, co se
s ní kdy, kde a proč dělo??
Díky za vaše názory a přeji všem, aby takové dilema nikdy nemuseli řešit, protože z toho už týden nespím!
Mirek
1 reakcí na tento příspěvek koupě nové motorky - přestříkané
protože na těch dílech ještě jsou origo BMW štítky s vyznačením stříbrné barvy.
Paradox je to, že u prodejce, kde jsem motorku 3x servisoval, navíc mi na ni dávali světla, padáky, kufry,.... na to nepřišli.
Je pravda, že jsem si toho, že je např. přední blatník ze spodu stříbrný a červeně kropenatý kdysi všiml, ale jediný co mne v tu chvíli napadlo, že za ty prachy, který motorka stála můžou jít "soudruzi z NDR" s takovou "kvalitou" do p............. víc jsem to neřešil!
Samozřejmě, že ve chvíli, kdy to na mne technik vyhrknul mi to bylo naprosto jasný!
S motorkou jinak problém nebyl, kromě toho, že na cca 30t mi začala brát olej, ale je to údajně u těch GéeS "normální" i když zase, za ty peníze BMW, no nevím je-li
to normální, ale nic s tím asi nenadělám!?
Na němce jsem se s dotazem obrátil a něco se rýsuje, dám vědět!