globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá
18.7.2016 v 10:03
Skůtr když stojí delší chvíli, myslím tím asi přes 3 hodiny, tak se prostě uchlastá... karbec vyčištěný, podtlakový ventil drží, přepad z karbecu průchozí, už jsme přemýšleli i nad zasazením výfuku, tak jsme ho sundali a beze změny... svíčka koupená přesně podle typu... jiskru hází pořád... už opravdu nevím co s tím, protože jakmile motor chytne, staší jen aby chytl, hned ho vypnu a chytne to na ťuk... prosím o radu, pokud se někdo s něčím takovým setkal, nebo si alespoň myslí čím by to mohlo být tak předem děkuji za odpovědi. Pokud byste potřebovali přesný typ, foto, či jiné info, tak dodám.

1 reakcí na tento příspěvek Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 10:22 | Nahoru | #1
sytič?? netěsní nebo vázne ovládání

1 reakcí na tento příspěvek Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 10:42 | Nahoru | #2
Čau, keď je už dobre starý a má nabehané km, tak sa môže stať, že už má opotrebené krúžky +valec+piest. Treba pozrieť, či z hadičky čo ovláda podtlak pri nasatí netečie benzín, poškodená membrána, ale už som tu mal aj takých, čo tie hadičky, prívod paliva a podtlak prehodili a skúter štartoval a sa prechlastával studený HAHAHAHA, ale nejakým zázrakom aj fungoval, sem tam naštartoval. Držím palce pri oprave.

(reakce na) Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 11:09 | Nahoru | #3
krokoš> fajn takže hadičky ještě jednou proběhnu, jestli opravdu nejsou přehozené, jinak membrána, pokud myslíš v podtlakovém kohoutu, tak ta je ok. a jinak že by to bylo vyběhané se mi nezdá... jednak když to chytne tak motor šlape jak hodinky, ale hlavně si myslím že by tam byl slabý podtlak pro nasátí směsi, tudíž by to sice nechytalo, ale byla by opačná příčina. Jinak díky za odpověď

(reakce na) Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 11:10 | Nahoru | #4
ja1> už jsme zkoušeli, ale díky za tip

Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 22:53 | Nahoru | #5
Mal som taký prípad, proste nenaštartoval, podtlak mal, sviečka bola mokrá,po výmene krúžkov, žiadny problém.Dokedy som na to prišiel trvalo mi to týždeň, skoro ma drblo, celý skúter som rozobral, myslel som, že netesnia guferá. Možno má poruchu na prívode paliva do okruhu sytiča, to treba prejsť, sviečka je po štartovaní mokrá, ale od nasatého oleju z oilmasteru. Jednak otvory a trisky v karburátore a tiež v prepojení oddelených komôrok v plavákovom veku. Pozor, cez okruh sytiča saje aj benzín aj vzduch, treba všetky dierky prefúknuť ja to robím z hadičkami, s priemerom cca 1, 2 mm a s injekčnou striekačkou naplnenou benzínom. Tiež voľnobežnú trisku čistím tlakovým benzínom musí cez ňu pekne striekať benzín. Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

18.7.2016 v 23:35 | Nahoru | #6
co jste na tom sytici zkouseli? on se zapne podle teploty - coz podle teploty (diky mistu kde ji to meri) muze byt motor "studenej" ale diky tomu, ze motor par minut predtim bezel je teplej - zkousel si startovat s troskou plynu? nepomaha? kdyz ten automatickej sytic vyradis z provozu, udela to to same?
nehral si tam nekdo s tryskama? filtr sani - neni ucpanej? to taky smes hodne obohati...

me skutr po delsim stani naskoci tak po 10min toceni starterem, taky nevim kde je chyba :) sytic manualni, kohout maka, natryskovano dle me ok... valec/pist cerstve zajeto, filtry nove. tuning karbec pro danej motor, leo vince vyfuk, sport filtr...

Naposledy editováno 18.07.2016 23:36:45

(reakce na) Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

19.7.2016 v 10:58 | Nahoru | #7
assassin> Čau, nemáš chudobnú zmes? Totiž ochudobňovaním zmesi sa zvyšuje výkon, ale sa zhoršuje štartovateľnosť hlavne studeného, keď je špatná funkcia sytiču, môže byť mechanický, ale tie dierky v karbci poupchávajú aditíva v benzíne, ktoré sú tam vďaka, ako hovoria bratia Češi, Babišovým sračkám. Sused ten má tiež nefunkčný sytič, alebo zapchaté dierky v karbci a štartuje po dlhšom státi tak, že sanie upchá handrou, bavíme sa stále o 2T. Furt lepšie ako 10 min. točiť. Sytič na skutri funguje tak, že je stále vytiahnutý, čiže pri zohriatí, alebo pri motore v chode sa spustí a zavrie okruh. Pokazený je stále spustený. Čiže keď máš v ruke dobrý a zlý sytič, tak ten zlý má ten valček z ihlou viac von, asi o 3mm, samozrejme oba stejnej značky, viac o tom píše na skúterfórach. Niektoré nemajú ihlu, len valček. Niektoré sa dajú aj opraviť.

Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

19.7.2016 v 11:04 | Nahoru | #8
Chudý to myslim neni, kdyz to obohatim uz se tomu nechce do otacek. Ale jeste zkusim jinou volnobeznou trysku. Sytic je manuální a funguje, karbec ma najeto tak jednu nádrž a navic jsem ho ted preventivně kontroloval/cistil

Skůtr 50ccm 2T vodník; za studena se uchlastá

21.7.2016 v 22:14 | Nahoru | #9
Joj, prepáč, zabudol som, že máš manuálny, tak len tie dierky v karburátore, myslím ten okruh sytiča, ináč neviem, joj ešte ma napadlo, jazýčkový ventil, klapky na saní, môžu už zle priliehať, držím palce pri oprave.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
konstrukční rychlost Aprilia Pegaso 50 StropakMartin 4 14.7.2013 v 11:27 StropakMartin


TOPlist