Téma: Divaj sa na odborníka
 
8.7.2016 v 21:24
Tato individua o nás za naše prachy rozhodují v Bruselu. Tento pán, naprosto vážně mluví v televizi o škodlivosti dieselových (vznětových) sekaček.







2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

10.7.2016 v 23:56 | Nahoru | #1

assassin píše: kec? takze myslis, ze stroje se spalovacima motorama se nemaj regulovat? emise a hluk at si delaj jakej chtej? pokud to vidis tak, je jasne ze ti ten navrh prijde zcestnej. pokdud ne a jen te zaujali ty sekacky, tak je to o tom ze si z toho novinar udelal senzaci a z regulace stroju se spalovacim motorem si udelal "sekacky"

Dle mě je zavedení povinnosti použít vstřikování pro motůrek sekačky jen plácání se po ramenech zelenejch(na víc asi nemají koule).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

11.7.2016 v 00:19 | Nahoru | #2

Tally-ho píše: Dle mě je zavedení povinnosti použít vstřikování pro motůrek sekačky jen plácání se po ramenech zelenejch(na víc asi nemají koule).



A to z toho primo vyplyva? Ja cetl teda jen tu ceskou zpravu, tam jsem nic takoveho nenasel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divaj sa na odborníka

11.7.2016 v 11:03 | Nahoru | #3
Tally-ho> Pokud to vztáhnu vyloženě na pětikoňský sekačkový motorek, tak tam mně přinde osazení stříkačky úplně zcestné - jednak pro tak malé objemy a výkony jich moc není (nepočítám-li některé skútry) a jednak vzhledem k tomu, kolik energie a tím potažmo ekologické zátěže (tu elektriku pro výrobu je třeba také nějak vyrobit) stojí výroba jednoduchého karbce a kolik "stojí" výroba stříkačky a příslušné ovládací elektroniky, tak v globále to u tak malého motoru bude znamenat vyšší ekozátěž, než kolik emisí takový motor vypustí, bude-li osazen karbcem. Podobný problém, de facto podvod, je se soláry - "vtip" je v tom, že FV panel si na sebe "nevydělá" = za dobu své životnosti vyrobí méně energie, než kolik stojí jeho výroba a následná likvidace. A jak už tu zaznělo, benzinové i naftové motory už jsou dnes "svázány" tak přísnou normou, že dál už to ani rozumně nejde - ba současné diesely mají uměle vyšší spotřebu, aby se do emisní normy vešly, jinak mají výkonový potenciál vyšší.
S tím "plácáním se po ramenou zelených" souhlas, pod to se klidně podepíšu Je to beztak jen banda diletantů, co se bez prominutí serou do něčeho, čemu absolutně vůbec nerozumějí - viz třeba, jak před časem brojili za elektrifikaci všech tratí, nejradši i vleček, kde jede jeden posun do měsíce, bo "diesely přeci kouří a smrdí" - ale už jim jaksi nedochází, že elektrifikace se vyplatí jen na trati s hustým provozem, jinak díky ztrátám na vedení a příkonu všeho potřebného vybavení pro napájení a obsluhu trati (měnírny nemají 100% účinnost) a vzhledem k faktu, že elektriku je opět třeba nějak vyrobit - a převážně tedy z uhlí - tak celkové množství exhalací pak opět bude vyšší, než když si mašina veze vlastní elektrárnu, kde motor spaluje naftu. A právě toto si ti ekobezmozci nepřipouštějí, je to jen fanatická svoloč, co "vidí" jen to, co se jim hodí do krámu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist