globalmoto_duben_nolan





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 13:16 | Nahoru | #1
gugo> Tvé matice nerozumím, ale už jsem to jednou počítal a fakt elektřiny se vyrobí dost. Ale prodá se po vysokém napětí do zahraničí, takže ano, stávající okresní infrastruktura by fakt nestačila. A že by byl problém se sídlištěma chápu, tak si to holt pořídíme nejdřív my co bydlíme v normálních domech.

Pořád tu povídáte že na to není nic připraveno - jistě že není, nemůžete si představovat že to bude ze dne na den. Ale uvědomujete si vůbec, co stála výstavba ropných, vrtů, plošin, ropovodů, benzinek, rafinerií ? Vždyť to je ještě mnohem složitější.

A prosím ne všichni, kterým se libí idea elektroaut jsou nějaký bláznivý ekologové. Elektroauto má prostě výhodu ve velké jednoduchosti, 0 zpoždění při akceleraci, rekuperaci. Tolik věcí se zjednodušuje....Jen hlupák nevidí ty výhody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 14:00 | Nahoru | #2
Tech: Hele, třeba Norové už narazili. Podporovali elektroauta sníženými daněmi, dotacemi, odpustky z dálničních poplatků... a poměrně brzy už teď narazili na limity rozvodných sítí. A to je bohatá země, která si může posílení infrastruktury snadno dovolit.

Kde jsi přišel na to, že "elektřiny se vyrobí dost"?

Ano, elektromotor má proti spalovacímu motoru výhody. Ale elektroauto má taky kupu nevýhod, které nejsou zjevné na první pohled. Kupříkladu vytápění v zimě. Spalovací motor produkuje odpadní teplo, které kabinu pěkně vyhřeje. Elektromotor produkuje tepla mnohem méně, takže - kde ho vzít, aby cestující nemrznuli? Topit si elektřinou z baterií? To půjde dojezd okamžitě na zlomek původní hodnoty..

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 14:15 | Nahoru | #3
Tech> No kdybys to pocital tak bys zjistil ze ten prebytek 20TWh ti stacit nebude A] , B]nemuzes pouzit celej prebytek, pokud chces zustat sobestacnej tak v nasich podminkach vyvazis hlavne kdyz mas prebytky, ktery proste mit musis.

Ale jinak jsem ti to pocital z toho duvodu, ze problem mas hlavne v rozvodny siti, me se jednotlive elektromobil jako reseni docela libi, nic proti tomu nemam. Mam hodne proti tem nasilnejm ekojasacum, ktery tlacej elektromobily jako jedinou moznou variantu., kdyz je logicky ze to v masovem meritku stejne nemuzes nasadit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

14.3.2018 v 14:17 | Nahoru | #4

Tech píše: gugo> Tvé matice nerozumím, ale už jsem to jednou počítal a fakt elektřiny se vyrobí dost. Ale prodá se po vysokém napětí do zahraničí, takže ano, stávající okresní infrastruktura by fakt nestačila. A že by byl problém se sídlištěma chápu, tak si to holt pořídíme nejdřív my co bydlíme v normálních domech.

Pořád tu povídáte že na to není nic připraveno - jistě že není, nemůžete si představovat že to bude ze dne na den. Ale uvědomujete si vůbec, co stála výstavba ropných, vrtů, plošin, ropovodů, benzinek, rafinerií ? Vždyť to je ještě mnohem složitější.

A prosím ne všichni, kterým se libí idea elektroaut jsou nějaký bláznivý ekologové. Elektroauto má prostě výhodu ve velké jednoduchosti, 0 zpoždění při akceleraci, rekuperaci. Tolik věcí se zjednodušuje....Jen hlupák nevidí ty výhody.



bez znovuobnoveni dojezdu v radu minut je elektroauto k nicemu ... ano , pro urcite ucely pouzitelne, ale az budes planovat cestu mimo dojezd, narazis .. a proto se to zatim neuchyti
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD


TOPlist